Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ...ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙΑ! Να ποιές είναι οι διαφορές άνδρα και γυναίκας.

Οι διαφορές ανάμεσα στους άντρες και τις γυναίκες είναι πάρα πολλές. Πρώτ' απ' όλα, αν ένας άντρας γεννηθεί άντρας, η μαμά του είναι ......

πιο ευτυχισμένη, γιατί αν είναι γυναίκα, εντάξει, είναι καλύτερα από το τίποτα, αλλά ο άντρας είναι άλλο πράγμα. 
Στον άντρα η φύση έκανε δώρο ένα πουλάκι, που είναι ένα άψυχο κρεμαστάρι, ενώ στη γυναίκα έδωσε μια πληγή, που όταν τη βλέπω μου σηκώνεται η τρίχα.
Όταν κάνω υδρομασάζ στην μπανιέρα, το πουλάκι μου μεγαλώνει σε μήκος και πλάτος, ενώ όταν κάνει η αδερφή μου, δεν μεγαλώνει τίποτα και είναι πολύ καλύτερα έτσι. 
Και οι γονείς μου κάνουν μπάνιο γυμνοί, θέλω όμως να πω ότι αν το πουλάκι μου πρέπει να γίνει σαν του μπαμπά μου, προτιμάω να μείνω βρώμικος σε όλη μου τη ζωή. 
Εγώ, όταν μεγαλώσω, αν μου συμβεί κάνα τέτοιο κακό, θα κάνω αμέσως δίαιτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου