Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ ,"Κι εγώ που θέλησα πολλά έμεινα με τα λίγα /μα γρήγορα συνήθισα τα νιάτα μου τ’ ατίθασα /έπλασα κόσμο μυστικό και μπήκα σε λημέρι /ξέχασα τις αγάπες μου που μου `στησαν καρτέρι".ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΕ 10+1 ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ.


"Γ"
Ο  πολύαγαπημένος  μαζί  με  το  Θανάση  Παπακωσταντίνου , από  τη νεολαία  αλλά  και  απο  τους   μεγαλύτερους , τραγουδοποιός , τραγουδιστής  και  κιθαρίστας  γεννήθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου  του 1957 στη  Συκιά Χαλκιδικής. Λόγοι εργασίας των γονέων του τον έκαναν να βρεθεί στη Στουτγάρδη  της  Γερμανίαςμέχρι τα εφηβικά του χρόνια. Στη συνέχεια επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη. Το μπουζούκι που του έκανε δώρο ο.......

 πατέρας του αποτέλεσε το αρχικό του ερέθισμα για τη μουσική.

Μετά την αποφοίτησή του από το Λύκειο, επέστρεψε και πάλι στη Γερμανία για να παρακολουθήσει μαθήματα μουσικής στο Ωδείο της Στουτγάρδης. Σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής του αποφασίζει να επιστρέψει και να πάει για σπουδές στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών, μαθητεύοντας δίπλα στον Βαγγέλη Ασημακόπουλο και στον Νότη Μαυρουδή. Από τα 23 του αρχίζει την επαγγελματική του σταδιοδρομία, εργαζόμενος ως δάσκαλος κιθάρας καθώς και ως τραγουδιστής σε λαϊκά μαγαζιά. Πριν ξεκινήσει την προσωπική του πορεία, υπήρξε κιθαρίστας στην ορχήστρα του Νίκου Παπάζογλου.
Έχει συνεργαστεί στη διάρκεια της πορείας του με διάφορους καλλιτέχνες, όπως ο συνθέτης Nίκος Ξυδάκης, η ερμηνεύτρια Χάρις Αλεξίου, ο ερμηνευτής και συνθέτης Αλκίνοος Ιωαννίδης , η ερμηνεύτριαΜελίνα Κανά, οι τραγουδοποιοί Ορφέας Περίδης και Θανάσης Παπακωνσταντίνου.
Με στιχουργούς όπως ο Γιάννης Tσατσόπουλος, ο Μανώλης Ρασούλης, ο Γιώργος Aθανασόπουλος, ο Άλκης Aλκαίος, η Φωτεινή Λαμπρίδη,η Πηγή Καφετζοπούλου, ο Θοδωρής Γκόνης, ο Mιχάλης Γκανάς, ο Oδυσσέας Iωάννου και ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου.
Επίσης, είχε αρκετές συμμετοχές σε έργα άλλων καλλιτεχνών, όπως οΛουδοβίκος των Aνωγείων, ο Διονύσης Τσακνής, ο Μιλτιάδης Πασχαλίδης, η Μαρία Θωίδου, ο B.D. Foxmoor και η Sadahzinia (τωνActive Member), η Ελευθερία Αρβανιτάκη, η Μαρία Λουκά, ο Νίκος Χαλβαντζής και οι Χαΐνηδες.
Τις παραπάνω  πληροφορίες  πήραμε   από  την  ηλεκτρονική  εγκυκλοπαίδεια  ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ.


Έχει  κάνει  15  προσωπικούς  δίσκους  και  εχει  συμμετάσχει  σε  40  δίσκους  άλλων.
Είναι  φίλος  με  το  Θανάση  Παπακωσταντίνου  με  τον  οποίο  έχει  κάνει  πολλά  και  σπουδαία  τραγούδια  που  έχουν  αφήσει  εποχή  και τραγουδιούνται  εδώ  και  πολλά  χρόνια.
Ο  Σωκράτης και  ο  Θανάσης είναι  οι  αγαπημένοι  τραγουδοποιοί  ενός  μεγάλου  μέρους  της  νεολαίας  αλλά  και  πάρα  πολλών  μεγαλυτέρων  σε  ηλικία. 

                              


            
























Τα βράδια είναι ατέλειωτοι αιώνες μαζεμένοι
μέσα στον ύπνο το βαθύ πολυταξιδεμένοι
άλλοι γυρνάνε με το νου και άλλοι στα εμπόδια
άλλοι ψηλά αρμενίζουνε έχουν φτερά στα πόδια

Κι εγώ που θέλησα πολλά έμεινα με τα λίγα
μα γρήγορα συνήθισα τα νιάτα μου τ' ατίθασα
έπλασα κόσμο μυστικό και μπήκα σε λημέρι
ξέχασα τις αγάπες μου που μου `στησαν καρτέρι

Να `σαι μονάχος σου θα πει να είσαι αντρειωμένος
να μη σε πιάνει πανικός ούτε κι ο ίδιος ο Θεός
αλλιώς στα πάγια κολλάς σέρνεσαι βρίζεις και πονάς
αγάπες σε κυκλώνουνε και στο μαντρί σε χώνουνε

Κι εγώ που θέλησα πολλά έμεινα με τα λίγα
μα γρήγορα συνήθισα τα νιάτα μου τ' ατίθασα
έπλασα κόσμο μυστικό και μπήκα σε λημέρι
ξέχασα τις αγάπες μου που μου `στησαν καρτέρι

"Γ"

1 σχόλιο:

  1. "Γ" Όταν εσύ άκουγες Μάλαμα οι υπόλοιποι δεν τον είχαν ακουστά ....... Με τούτο το αφιέρωμα τα είπες όλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή