Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

"H μητέρα μου ως μέλος ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης ήταν υπεύθυνη να κατασκοπεύει τον πατέρα μου και έτσι άλλωστε γνωρίστηκαν".ΠΟΙΟΣ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ? ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΔΗΛΩΣΗ(ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ).




 Κ.Κ
Ποιός  επώνυμος  Έλληνας   έκανε την  παραπάνω  συγκλονιστική  δήλωση  σε  συνεντευξή του  σε  περιοδικό παγκόσμιας  κυκλοφορίας? Απίστευτα  πράγματα......

είπε ο  πρώην υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης σε συνέντευξη  που  παραχώρησε σε  ξένο  περιοδικό .Δέν  ανέλυσε  αυτή  τη  φορά μόνο  το σχέδιο του παράλληλου νομίσματος. Αλλά  αναφέρθηκε και  σε  καθαρά  προσωπικά και οικογενειακά  θέματα.

           Απίστευτες δηλώσεις Βαρουφάκη: «Η μητέρα μου ήταν μέλος ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης»
Μιλώντας στο γερμανικό περιοδικό STERN, αποκαλύπτει ότι το σχέδιο δημιουργίας παράλληλου νομίσματος ήταν το αντικείμενο πάνω στο οποίο έχτισε την καριέρα του.
Βρισκόμαστε σε πόλεμο, αναφέρει στη συνέντευξη αυτή ο Γιάνης Βαρουφάκης, που παραλληλίζει τα τανκς με τις τράπεζες, σημειώνοντας ότι «σήμερα δεν χρειάζεται τανκς για να νικήσεις κάποιον. Υπάρχουν οι τράπεζες».

                  

              

Η απίστευτη αποκάλυψη για τους γονείς του
Ο πρώην ΥΠΟΙΚ περιγράφει το πώς γνωρίστηκαν οι γονείς του, αναφέροντας ότι η μητέρα του ως μέλος ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης ήταν υπεύθυνη να κατασκοπεύει τον πατέρα του και έτσι άλλωστε γνωρίστηκαν. Μάλιστα, ο τίτλος του άρθρου είναι «Η μητέρα μου ήταν μέλος ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης».

«Νιώθω ένα πολιτικό ζώον. Αυτό έχει να κάνει με την οικογένειά μου». Αναφέρει πως ο πατέρας του πέρασε τέσσερα χρόνια στην εξορία κατά την περίοδο του Εμφύλιου και υπέστη σοβαρά βασανιστήρια. «Αρνήθηκε να καταγγείλει τους κομμουνιστές. Ήταν φιλελεύθερος, μορφωμένος και εμπνεόταν από το πνεύμα της Γαλλικής Επανάστασης».

                 
Επίσης, αναφέρει πως ένας θείος του καταδικάστηκε στην εσχάτη των ποινών κατά τη διάρκεια της χούντας, ενώ η μητέρα του, όπως λέει, «ήταν μέλος μιας ακροδεξιάς τρομοκρατικής οργάνωσης και μισούσε τους αριστερούς. Μια από τις υποχρεώσεις της ήταν να κατασκοπεύει τον πατέρα του, έτσι γνωρίστηκαν».
Για τη σχέση του με τη Γερμανία: «Όταν ήμουν τριών ετών ξεκίνησα να μαθαίνω γερμανικά. Κατά την περίοδο της χούντας άκουγα κρυφά Deutsche Welle κάτω από τα σκεπάσματα των γονιών μου. Ήταν ο σύνδεσμός μας με την ελευθερία. 
Στις παρακάτω φωτογραφίες εικονίζονται ο πρώην υπουργός και οι γονείς του, κάποιο καλοκαίρι στην Κρήτη.

                       
              
Σύσσωμη είναι επίσης η οικογένεια στο πατρικό σπίτι του Φαλήρου με τους γονείς, την Ελένη και τον Γιώργο, η Τρισεύγενη με τον σύζυγό της και ο Γιάνης Βαρουφάκης με την κόρη του Ξένια, μωρό.

                                  


           

Για τη μητέρα του Ελένη είχε μιλήσει ο ίδιος ο Γιάνης Βαρουφάκης σε ηλεκτρονική εφημερίδα και στην Κατερίνα Ι. Ανέστη, τον Φεβρουάριο του 2013:
«Γεννήθηκα στο Παλαιό Φάληρο, με καταγωγή κυρίως από τo Kάιρο και την Κρήτη. Έχω μεγαλώσει με μια οικογένεια όπου το βασικό θέμα συζήτησης ήταν η πολιτική, με έντονες αντιπαραθέσεις.
Ο πατέρας μου προερχόταν από την Αριστερά, είχε περάσει χρόνια στη Μακρόνησο και στην εξορία. Η μητέρα μου προερχόταν από μία συντηρητική οικογένεια. Η ίδια -για λόγους ιστορικών ατυχημάτων- στο πανεπιστήμιο ήταν ενταγμένη ακόμη και στην ακροδεξιά, θα έλεγα. Οπότε καταλαβαίνετε ότι ζούσα με τον Εμφύλιο Πόλεμο μέσα στο σπίτι μου. Βέβαια, πολύ γρήγορα, από τα πρώτα χρόνια που ήταν μαζί, οι γονείς μου συνέκλιναν προς την Κεντροαριστερά και οι δύο, αν και διατηρούσαν πάντα τις διαφορές τους.

               
Ο πατέρας μου ψήφιζε ΕΔΑ, η μητέρα μου στη δεκαετία του '60 έγινε "παπανδρεϊκή". Μετά την πτώση της δικτατορίας ο πατέρας μου συνέχισε να ψηφίζει Κομμουνιστικό Κόμμα, η μητέρα μου ΠΑΣΟΚ, μέχρι που στη δεκαετία του '80 άρχισαν και οι δύο να ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ. Κατά 80% οι συζητήσεις μας αφορούσαν την πολιτική. Ακόμη και όταν ζούσα στο εξωτερικό επί 23 χρόνια, όταν έπαιρνα τηλέφωνο τη μητέρα μου, το πρώτο πράγμα που συζητούσαμε ήταν οι πολιτικές εξελίξεις. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν η κλασική Ελληνίδα μητέρα...».

                    

Η Ελένη Βαρουφάκη
«Ήξερα ότι θα γίνει κάτι, γιατί ήταν παιδί που αγαπούσε τη μόρφωση, ήταν ανήσυχος και όλα αυτά τον βοήθησαν να φτάσει εδώ που έφτασε…», δήλωνε ο πατέρας του υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Βαρουφάκη σε τηλεοπτική εκπομπή.
Όμως και η μητέρα του, Ελένη Βαρουφάκη, φαίνεται πως του εμφύσησε την αγάπη για την πολιτική ήταν σπουδαία βιοχημικός αλλά ασχολιόταν και με τα κοινά αφού από το 1986 εκλεγόταν συνεχώς δημοτική σύμβουλος Παλαιού Φαλήρου και τη διετία 1998-2000 διετέλεσε αντιδήμαρχος.

                                                                                      

Η μητέρα του Υπουργού Οικονομικών Γιάννη Βαρουφάκη, Ελένη εργάστηκε για αρκετά χρόνια στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα του Μετοχικού Ταμείου Στρατού. Διετέλεσε πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής Ισότητας Πειραιά, γενική γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνίδων Επιστημόνων και πρόεδρος πολλών σχολικών επιτροπών.
Μαζί με τον Γιώργο Βαρουφάκη απέκτησε τον Γιάνη αλλά και την Τρισεύγενη, δικαστή στο Συμβούλιο Επικρατείας.
Η Ελένη Βαρουφάκη απεβίωσε τον Νοέμβριο του 2008.
ΚΟΥΣ-ΚΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου