Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΣΙΑΣ ΜΑΝΔΡΕΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Η ετυμηγορία του Ελληνικού Λαού είναι σεβαστή. Εύχομαι Καλή Δύναμη στον εκλεγέντα Βουλευτή του Σύριζα.
Θα πρέπει, όμως,....
να συνεκτιμηθεί ότι οι συμπολίτες μας με ψήφο ευθύνης όχι μόνο κράτησαν τις δυνάμεις της παράταξης στην Φωκίδα αλλά και την ενίσχυσαν.
 Είμαι δυσαρεστημένη που η Ν.Δ απώλεσε την έδρα, αφού η μεγάλη διαφορά μεταξύ Σύριζα και Ν.Δ πανελλαδικά επηρέασε εκλογικά και τη Φωκίδα.
Σε προσωπικό επίπεδο, η χθεσινή νύχτα είναι πιο σημαντική ακόμη και από τη νύχτα που εκλέχθηκα Βουλευτής πριν από 2,5 χρόνια.
Και αυτό γιατί στις τάξεις της παράταξης μας Νίκησε η Αλήθεια, το Ήθος και η Αξιοπρέπεια.
Υποκλίνομαι στον κόσμο της Φωκίδας που προχωρά και δεν υποκύπτει.
Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου οι οποίοι με ανέδειξαν πρώτη σε σταυρούς προτίμησης  ανάμεσα στους υποψηφίους όλων των κομμάτων, ενώ συγχρόνως έλαβα το ποσοστό του 50% επί του συνολικού αριθμού των ψηφοδελτίων της Ν.Δ. Το γεγονός αυτό φανερώνει ότι οι συμπολίτες μας αναγνώρισαν τούς μέχρι σήμερα αγώνες αλλά και την υπεύθυνη και αξιοπρεπή διαδρομή μου. Η αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό μου υπήρξε ολοκληρωτική και αποστομωτική.
Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη απέναντι στον κόσμο τον οποίο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Ευχαριστώ, ιδιαίτερα, και εκείνους του ανθρώπους, που πέραν από τον ποιόν υποψήφιο υποστήριζαν, δούλεψαν με σθένος και ανιδιοτέλεια για το καλό της παράταξης μας.
Συνεχίζουμε όλοι Μαζί, ο ένας δίπλα στον άλλον, για τη Φωκίδα.


Άμφισσα, 26 Ιανουαρίου 2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου