Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ : Ο Νταλικέρης και τα χρώματα....

Είναι ένας νταλικέρης, ο Μπάμπης στο δρόμο κι οδηγάει... μέχρι που στο δρόμο συναντάει έναν τύπο στα κίτρινα και του κάνει σήμα να σταματήσει. ....
Τι να κάνει, καλός άνθρωπος καθώς είναι σταματάει.
Ανοίγει ο Μπάμπης και του λέει
Να σε πάω κάπου;
Είμαι ο μαλ**κας με τα κίτρινα αν δε μου δώσεις ένα σάντουιτς κι ένα καφέ θα σε σκοτώσω".
Τι να κάνει ο Μπάμπης του δίνει ένα σάντουιτς που είχε και τον καφέ του και φεύγει.
 Συνεχίζοντας τη διαδρομή συναντάει ένα τύπο στα κόκκινα που του κάνει σήμα να σταματήσει.
Σταματάει ο Μπάμπης μονολογώντας:
Ε, δεν μπορεί, δεύτερη φορά δε νομίζω να μου βγει μαλ**κας...
Ανοίγει η πόρτα και του λέει ο τύπος: Είμαι ο μαλ**καςμε τα κόκκινα δώσε μου ένα καπέλο και ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου αλλιώς σε σκοτώνω.
Βγάζει ο Μπάμπης το καπέλο και τα γυαλιά του και του τα δίνει.
Συνεχίζει ο Μπάμπης τη διαδρομή του και μες στη μέση του δρόμου αυτή τη φορά βλέπει βλέπει ένα τύπο στα μπλε. 
Δεν μπορεί να τον αποφύγει και σταματάει.
Ανοίγει την πόρτα ο Μπάμπης και λέει κατευθείαν: Ξέρω,ξέρω. Είσαι ο μαλ**κας με τα μπλε. Τι θέλεις;
Άδεια και δίπλωμα...

3 σχόλια:

  1. Οι ξανθιες και ο νταλικερης

    Μια μέρα ήταν μια ξανθιά που οδηγούσε μια αυτοκινητάρα. Περνάει ένας νταλικέρης από πίσω, τρακάρει με τη ξανθιά, και γίνεται το αυτοκίνητο της ξανθιάς σαν φυσαρμόνικα. Λέει η ξανθιά:
    - Αμάν τ αυτοκινητάκι μου! Θα το πληρώσεις!
    - Μη φοβάσαι, λέει ο νταλικέρης, άρχισε να φυσάς από την εξάτμιση, και σε λίγο σαν καινούριο θα είναι το αμαξάκι σου.
    Αρχίζει λοιπόν η ξανθιά να φυσά, τίποτα...
    Σε λίγο περνάει άλλη ξανθιά , βλέπει την άλλη ξανθιά να φυσά και τη ρωτάει:
    - Τι συμβαίνει;
    - ¨Aσε, απαντά η άλλη, τράκαρα μ ένα νταλικέρη, και μου είπε να φυσάω από την εξάτμιση, με κορόιδεψε μια ώρα φυσώ και τίποτα!
    - Αχ, βρε χαζή, λέει η άλλη, φυσάς και έχεις τα παράθυρα ανοιχτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι εξωγηινοι.

    Ήταν ένας νταλικέρης και οδηγούσε την νταλίκα του και ακούει στο ραδιόφωνο:
    "ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ! Προσεδαφίστηκε ένας ιπτάμενος δίσκος. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας! Ασπροι μικροί εξωγήινοι! Αν συναντήσετε κανέναν προσπαθήστε να τους μιλήστε αργά για να καταλαβαίνουν, και κυρίως προσπαθήστε να είστε φιλικοί, για να μην δημιουργήσουμε κανένα διπλωματικό επεισόδιο.
    - Μα τι βλακείες είναι αυτές; λέει ο νταλικέρης. Ποιός νομίζουν ότι θα τους πιστέψει;
    Μετά από λίγο ο νταλικέρης σταματά για κατούρημα.
    Πηγαίνει σε ένα διπλανό χωράφι, και εκεί βλέπει έναν άσπρο άνθρωπο!
    Σοκαρισμένος τον πλησιάζει και του λέει αργά-αργά:
    - Εγώ Θανάσης, οδηγός νταλίκας, κατουράω...
    Λέει ο άσπρος:
    - Εγώ Σπύρος, οδηγός ασθενοφόρου, χέζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο νταλικερης και το κουνουπι


    Ήταν ένας νταλικέρης και έκανε το τελευταίο του δρομολόγιο Θεσ/νικη-Αθήνα. Κατά τη Λαμία συναντάει μια θεογκομενα που έκανε ωτοστόπ.
    Την προσκαλεί μέσα και αυτή όλο χαρά μπαίνει στο φορτηγό. Ο νταλικέρης εν τω μεταξύ ήταν άνθρωπος της εκκλησίας.
    - "Επειδή μου έκανες αυτό το καλό θα σ αφήσω να με γ.....", του λέει η γυναίκα.
    Ο νταλικέρης: "Όχι κοπέλα μου εγώ είμαι θεοσεβούμενος άνθρωπος".
    Αυτή όμως επέμενε τόσο πολύ που στο τέλος της ζήτησε να του πάρει μια πίπα. Αρχίζει αυτή και όταν αυτός άρχισε να τελειώνει χάνει απ τα χέρια του το τιμόνι, φρένα και καρφώνονται σ ενα χαντάκι και λιποθύμησαν.
    Ακούγονται σειρήνες απ το ασθενοφόρο και η γυναίκα επειδή με την τράκα κόπηκε το πέος του άντρα για να μην την δουν έτσι, το φτύνει με δύναμη προς το δρόμο. Εκείνη την ώρα περνούσαν δυο πόντιοι μ ένα Λάντα και όπως οδηγούσαν σε εκείνο το σημείο της εθνικής ερχόντουσαν πολλά κουνούπια στο τζάμι. Καρφώνεται και εκεί το πέος και λέει ο ένας στον άλλον:
    - "Ρε Γιωρήκα το δες το άτιμο το κουνούπι ψ..η που είχε;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή