Στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δελφών στις .... 12 Νοεμβρίου, θα συζητηθεί παράταση του έργου, που έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί έως τις 28 Αυγούστου......
Στην εισήγηση αναφέρονται οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να δοθεί η παράταση.
Βέβαια οι λόγοι είναι γνωστοί σε όλους, αλλά αυτό δεν έχει και τόση σημασία.
Ελπίζουμε δε να μην ρίξει κανένα χιόνι και πάμε για το Πάσχα.
Αναλυτικά η εισήγηση του θέματος που είναι 23ο στην σειρά των θεμάτων που θα συζητηθούν στις 12 Νοεμβρίου
Έγκριση
χορήγησης παράτασης προθεσμίας του έργου «ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ Δ.Ε. ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ»
(Εισηγητής: κ. Δημήτριος Δήμος, προϊστάμενος
Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών).....
ΕΙΣΗΓΗΣΗ
ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ
Ότι μπορεί να χορηγηθεί συνολική παράταση προθεσμίας ΕΚΑΤΟΝ
ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ (126) ημερολογιακών ημερών από τις 27-08-2014 (λήξη της
συμβατικής προθεσμίας εκτέλεσης του έργου του θέματος) ήτοι έως τις 31-12-2014, λαμβάνοντας υπ’όψιν την
υπ’αριθμ. πρωτ. 24934/05-09-2014 εισήγηση της υπηρεσίας μας προς τη Δ/νση
Προγραμματισμού Δ.Δελφών, στην οποία αναγράφονται τα εξής:
·
«τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες λόγω δυσμενών
καιρικών συνθηκών (βροχής), όπως προκύπτει από το ημερολόγιο του έργου και για
τα διαστήματα:
o 01-03-14
~ 05-03-14,
o 07-03-14
~ 11-03-14,
o 26-03-14,
o 05-04-14
~ 07-04-14,
o 16-04-14,
28-04-14, 03-05-14, 17-05-14, 25-05-14,
o 29-05-14
~ 31-05-14,
o 03-06-14
~ 04-06-14,
o 15-07-14,
01-08-14,
o 06-08-14
~ 08-08-14,
· έντεκα (11) ημερολογιακές ημέρες λόγω του από 16-04-2014 εγγράφου της Δ.Ε.Παρνασσού με
το οποίο αιτούνταν την αναστολή των εργασιών του έργου του θέματος λόγω των
εορτών του Πάσχα,
·
τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες λόγω
καθυστέρησης πληρωμής των έως τώρα εγκεκριμένων δύο (2) λογαριασμών το οποίο
έχει ως συνέπεια τη μη ομαλή ροή των εργασιών-παραγγελίας υλικών. Ειδικότερα, ο
1ος λογαριασμός που αφορούσε και την προβλεπόμενη εκ του νόμου
χορήγηση προκαταβολής, θεωρήθηκε στις 12-03-2014 και εξοφλήθηκε στις
09-05-2014, ενώ ο 2ος
λογαριασμός θεωρήθηκε στις 12-08-2014 και παραμένει ανεξόφλητος. Με τις
τρέχουσες οικονομικές συνθήκες είναι απαραίτητη η ομαλή ροή της χρηματοδότησης
κάθε έργου, προκειμένου οι παραγγελίες των υλικών (που απαιτούν ολοσχερή
εξόφληση προκειμένου να παραδοθούν) αλλά και οι αμοιβές του προσωπικού να
γίνονται έγκαιρα και εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος,
·
τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες λόγω
διαδικασιών χορήγησης της αιτηθείσας παράτασης (αίτημα προέγκρισης στην αρμόδια
διαχειριστική αρχή, απάντηση αυτού, εισήγηση προς το αρμόδιο Δημοτικό Συμβούλιο
και έγκριση παράτασης ή μη από αυτό),
·
δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες για απάντηση από
την ΕΦΔ ΕΕΤΑΑ στο ‘3’ σχετικό ερώτημά μας,
·
καθ’όσον έρχεται χειμερινή περίοδος και το έργο
εκτελείται σε ορεινή περιοχή και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε αυτή την
περίοδο περιλαμβάνονται και οι εορτές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, θα
υπάρξουν ημέρες που οι καιρικές συνθήκες δε θα επιτρέψουν την εκτέλεση
εργασιών˙ εκτιμάται ότι θα υπάρξουν τουλάχιστον δέκα πέντε (15) ημερολογιακές
ημέρες στις οποίες δε θα είναι δυνατή η εκτέλεση εργασιών.»
Οι αλλαγές που έχουν υπάρξει στο σκεπτικό της παραπάνω εισήγησής μας,
είναι οι παρακάτω:
·
ο 2ος λογαριασμός του έργου του
θέματος εξοφλήθηκε τελικά στις 17-10-2014,
·
από την υποβολή του αιτήματος προέγκρισης
παράτασης προθεσμίας στις 15-09-2014 σύμφωνα με το υπ’αριθμ. 25755/15-09-2014
έγγραφο της Δ/νσης Προγραμματισμού μέχρι την προέγκριση από την ΕΦΔ ΕΕΤΑΑ στις
29-10-2014 σύμφωνα με το υπ’αρ.πρωτ. 4415/29-10-2014 έγγραφο της ΕΦΔ ΕΕΤΑΑ
μεσολάβησε τελικά διάστημα σαραντατεσσάρων (44) ημερολογιακών ημερών και όχι τριάντα
(30) ημερολογιακών ημερών όπως είχε αρχικά εκτιμηθεί και
·
από την υποβολή του υπ’αριθμ. 23858/27-08-2014
ερωτήματός μας προς την ΕΦΔ ΕΕΤΑΑ περί ύπαρξης πίστωσης για το έργο του
θέματος, ενημερωθήκαμε στις 25-09-2014 με e-mail
από την ΕΦΔ ΕΕΤΑΑ ότι για το έργο του θέματος υπήρχε πίστωση ποσού ίσου με τον
εκδοθέντα 2ο λογαριασμό, ενώ δεν ανέφερε κάτι για το υπόλοιπο
συμβατικού ποσού. Μεταξύ των δύο παραπάνω ενεργειών, μεσολάβησε τελικά διάστημα
εικοσιεννέα (29) ημερολογιακών ημερών και όχι δέκα (10) ημερολογιακών ημερών όπως
είχε αρχικά εκτιμηθεί.
Παρακαλούμε όπως η παρούσα εισήγηση
τεθεί υπ’όψη του Δημοτικού Συμβουλίου για τη λήψη της σχετικής απόφασης
παράτασης προθεσμίας, την οποία θα μας κοινοποιήσετε.
Απο 1/3/14 εως 4/6/14 υπηρξε καθυστερηση λογω βροχης σε ενα εργο που δεν ειχε αρχισει?Τον Αυγουστο εβρεχε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αντιδημαρχος τι θα απαντησει?Παρακαλουμε να δημοσιευθει η τοποθετηση του.