Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Πάμε Λουκέτο Live: Ψηφίζουμε μπατζανάκη, κουνιάδα , πεμπτοξάδερφο ή φίλο;

Είναι οι πιο εύκολες εκλογές αυτές της Κυριακής. Ο ψηφοφόρος έχει πολλές επιλογές πού θα δώσει την ψήφο του στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές....

Είναι τόσο πολλοί οι υποψήφιοι και ο καθένας έχει να επιλέξει ανάμεσα από 1000 έως 1.000.000 άτομα.

Υπολογίζεται ότι οι υποψήφιοι φτάνουν τουλάχιστον τους 12.000.000, πράγμα που προκαλεί λίγο εντύπωση , αφού είμαστε δεν είμαστε 10.500.000 όλοι οι Ελληνες μαζί με τα βρέφη.

Αυτό σου δίνει την ευκαιρία όμως να ψηφίσεις τον καλύτερο υποψήφιο.

Ένας γείτονας συνελήφθη την Παρασκευή το βράδυ γιατί δεν είχε βάλει υποψηφιότητα και προσήχθη στη ΓΑΔΑ.

Μία άλλη οικογένεια αποτελείται από 5 μέλη και έχουν βάλει για υποψήφιοι 6 άτομα. Πιθανότερος να βγει ο παππούς που κοντράρεται άγρια με τη γιαγιά.

Σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα σήμερα , ο κάθε ψηφοφόρος που είναι βέβαια και υποψήφιος, έχει δεχτεί τουλάχιστον 8760 μηνύματα.

Στο τουίτερ μου έχουν κάνει φόλοου την τελευταία βδομάδα τουλάχιστον 4570 παππούδες και γιαγιάδες κτουλάχιστον 32.000 προκλητικές υποψήφιες με μαγιό.

Έχω καθίσει και έχω διαβάσει στο φέισμπουκ προσεκτικά 145.000.000.000 διαφημίσεις και 530.000.000.000 βίντεο συνδυασμών στο you tube.

Δίνεται λοιπόν η ευκαιρία να ψηφίσεις όποιον θέλει η καρδιά σου. Χρειάζεται όμως και ένα ξεσκαρτάρισμα. Προσωπικά εγώ έχω να επιλέξω την ψήφου μου και να την δώσω μεταξύ :

12 πρωτωξάδελφων
15 δευτεροξάδερφων
23 τριτοξαδέρφων
45 πεμπτοξαδέρφων
13 παππούδων
14 γιαγιάδων
135 θείων
136 θειάδων
452 κουμπάρων και κουμπάρας
2 μπατζανάκηδων
38 κουνιάδων
47 συμπεθέρων
145 αδερφών
3.497 φίλους από το φέισμπουκ
8.689 φόλοουερ από το τουίτερ
12.460 από το INSTAGRAM
Και έναν που είμαι εγώ που έχω και βάλει βέβαια υποψηφιότητα.

Βέβαια έχω υποσχεθεί σε 832 φίλους και φίλες ότι θα τους σταυρώσω γιατί η φιλία είναι πάνω από όλα.

Καλό βόλι!
newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου