Ο τόπος μας είναι η ψυχή μας. ... Έρχεται από τα αρχαία χρόνια, είναι η Ρούμελη των αγώνων της εθνικής ανεξαρτησίας, είναι ο τόπος της Εθνικής μας Αντίστασης. Χρόνια σας Πολλά Χρήστος Μουτσιανάς - Υποψήφιος Περιφερειακός σύμβουλος ΄΄Η Στερεά σε νέα τροχιά΄΄ - Βαγγέλης Αποστόλου
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ , ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ Ή ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΔΙΑΦΟΡΕΣ . ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ . ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ , Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ , Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΥΠΗΡΞΑΜΕ ΜΕΧΡΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΛΛΟΣ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ . ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΑΣ . ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ . ΚΑΙ ΥΠ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΕΛΕΞΕ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΦΩΚΙΔΟΣ , ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΄΄ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ΄΄ . ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΜΟΥ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ , ΤΙΝΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΄΄ Ο ΜΟΥΤΣΙΑΝΑΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟΝ ΚΛΛΙΤΕΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΄΄ . ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΩ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΩ . ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΩΣ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ...( επ'αυτού άν χρειασθεί θα επανελθω ) .
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΥΧΗΘΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ . ΤΟ ΟΛΙΓΩΤΕΡΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ ΤΗΝ ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ - ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΄΄ΑΤΟΠΗΜΑ΄΄ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΄΄ ΥΒΡΙΣ ΄΄. ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ : ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΝΤΑΡΟΥΜΕ, ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ, ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΩΚΚΛΗΣΙ ( λ.χ. ΑΪ - ΛΙΑΣ ) ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ( ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΑΤΟΣ) ΦΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΩΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ???
ΘΕΜΙΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΄΄ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΄΄ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΝΙΚΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ . ΑΛΛΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ , ΜΟΝΤΑΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ , ΜΙΑ ΑΦΙΣΣΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΨΗ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ . ΕΝ ΤΟΙΑΥΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΜΠΛΟ ΤΟΥ ΑΪ-ΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗ ΦΩΤΑΓΡΑΦΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ . ΕΛΕΟΣ .....
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΤΩΡΑ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΜΕ ...........
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΟΤΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ Ή ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ,ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ,ΦΩΝΑΧΤΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ . ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ΄΄ ΦΩΤΟΣ΄΄ ΑΠΟ ΤΟ ΄΄ ΣΚΟΤΟΣ ΄΄ , ΤΗΣ ΄΄ ΑΛΗΘΕΊΑΣ ΄΄ ΑΠΟ ΤΟ ΄΄ ΨΕΥΔΟΣ ΄΄ ΚΑΙ ΤΗΣ ΄΄ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ΄΄ ΑΠΟ ΤΗΝ ΄΄ ΥΠΟΤΑΓΗ ΄΄ . ΟΜΩΣ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ...
λεγων επι της μωσεως καθεδρας εκαθισαν οι γραμματεις και οι φαρισαιοι
3 παντα ουν οσα αν ειπωσιν υμιν τηρειν τηρειτε και ποιειτε κατα δε τα εργα αυτων μη ποιειτε λεγουσιν γαρ και ου ποιουσιν
4 δεσμευουσιν γαρ φορτια βαρεα και δυσβαστακτα και επιτιθεασιν επι τους ωμους των ανθρωπων τω δε δακτυλω αυτων ου θελουσιν κινησαι αυτα
5 παντα δε τα εργα αυτων ποιουσιν προς το θεαθηναι τοις ανθρωποις πλατυνουσιν δε τα φυλακτηρια αυτων και μεγαλυνουσιν τα κρασπεδα των ιματιων αυτων
6 φιλουσιν τε την πρωτοκλισιαν εν τοις δειπνοις και τας πρωτοκαθεδριας εν ταις συναγωγαις
7 και τους ασπασμους εν ταις αγοραις και καλεισθαι υπο των ανθρωπων ραββι ραββι
8 υμεις δε μη κληθητε ραββι εις γαρ εστιν υμων ο καθηγητης ο χριστος παντες δε υμεις αδελφοι εστε
9 και πατερα μη καλεσητε υμων επι της γης εις γαρ εστιν ο πατηρ υμων ο εν τοις ουρανοις
10 μηδε κληθητε καθηγηται εις γαρ υμων εστιν ο καθηγητης ο χριστος
11 ο δε μειζων υμων εσται υμων διακονος
12 οστις δε υψωσει εαυτον ταπεινωθησεται και οστις ταπεινωσει εαυτον υψωθησεται
13 ουαι δε υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι κατεσθιετε τας οικιας των χηρων και προφασει μακρα προσευχομενοι δια τουτο ληψεσθε περισσοτερον κριμα
14 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι κλειετε την βασιλειαν των ουρανων εμπροσθεν των ανθρωπων υμεις γαρ ουκ εισερχεσθε ουδε τους εισερχομενους αφιετε εισελθειν
15 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι περιαγετε την θαλασσαν και την ξηραν ποιησαι ενα προσηλυτον και οταν γενηται ποιειτε αυτον υιον γεεννης διπλοτερον υμων
16 ουαι υμιν οδηγοι τυφλοι οι λεγοντες ος αν ομοση εν τω ναω ουδεν εστιν ος δ αν ομοση εν τω χρυσω του ναου οφειλει
17 μωροι και τυφλοι τις γαρ μειζων εστιν ο χρυσος η ο ναος ο αγιαζων τον χρυσον
18 και ος εαν ομοση εν τω θυσιαστηριω ουδεν εστιν ος δ αν ομοση εν τω δωρω τω επανω αυτου οφειλει
19 μωροι και τυφλοι τι γαρ μειζον το δωρον η το θυσιαστηριον το αγιαζον το δωρον
20 ο ουν ομοσας εν τω θυσιαστηριω ομνυει εν αυτω και εν πασιν τοις επανω αυτου
21 και ο ομοσας εν τω ναω ομνυει εν αυτω και εν τω κατοικουντι αυτον
22 και ο ομοσας εν τω ουρανω ομνυει εν τω θρονω του θεου και εν τω καθημενω επανω αυτου
23 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι αποδεκατουτε το ηδυοσμον και το ανηθον και το κυμινον και αφηκατε τα βαρυτερα του νομου την κρισιν και τον ελεον και την πιστιν ταυτα εδει ποιησαι κακεινα μη αφιεναι
24 οδηγοι τυφλοι οι διυλιζοντες τον κωνωπα την δε καμηλον καταπινοντες
25 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι καθαριζετε το εξωθεν του ποτηριου και της παροψιδος εσωθεν δε γεμουσιν εξ αρπαγης και ακρασιας
26 φαρισαιε τυφλε καθαρισον πρωτον το εντος του ποτηριου και της παροψιδος ινα γενηται και το εκτος αυτων καθαρον
27 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι παρομοιαζετε ταφοις κεκονιαμενοις οιτινες εξωθεν μεν φαινονται ωραιοι εσωθεν δε γεμουσιν οστεων νεκρων και πασης ακαθαρσιας
28 ουτως και υμεις εξωθεν μεν φαινεσθε τοις ανθρωποις δικαιοι εσωθεν δε μεστοι εστε υποκρισεως και ανομιας
29 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι οικοδομειτε τους ταφους των προφητων και κοσμειτε τα μνημεια των δικαιων
30 και λεγετε ει ημεν εν ταις ημεραις των πατερων ημων ουκ αν ημεν κοινωνοι αυτων εν τω αιματι των προφητων
31 ωστε μαρτυρειτε εαυτοις οτι υιοι εστε των φονευσαντων τους προφητας
32 και υμεις πληρωσατε το μετρον των πατερων υμων
33 οφεις γεννηματα εχιδνων πως φυγητε απο της κρισεως της γεεννης
34 δια τουτο ιδου εγω αποστελλω προς υμας προφητας και σοφους και γραμματεις και εξ αυτων αποκτενειτε και σταυρωσετε και εξ αυτων μαστιγωσετε εν ταις συναγωγαις υμων και διωξετε απο πολεως εις πολιν
35 οπως ελθη εφ υμας παν αιμα δικαιον εκχυνομενον επι της γης απο του αιματος αβελ του δικαιου εως του αιματος ζαχαριου υιου βαραχιου ον εφονευσατε μεταξυ του ναου και του θυσιαστηριου
37 ιερουσαλημ ιερουσαλημ η αποκτεινουσα τους προφητας και λιθοβολουσα τους απεσταλμενους προς αυτην ποσακις ηθελησα επισυναγαγειν τα τεκνα σου ον τροπον επισυναγει ορνις τα νοσσια εαυτης υπο τας πτερυγας και ουκ ηθελησατε
38 ιδου αφιεται υμιν ο οικος υμων ερημος
39 λεγω γαρ υμιν ου μη με ιδητε απ αρτι εως αν ειπητε ευλογημενος ο ερχομενος εν ονοματι κυριου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.
ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ , ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ Ή ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΔΙΑΦΟΡΕΣ .
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ .
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ , Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ , Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΥΠΗΡΞΑΜΕ ΜΕΧΡΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΑΛΛΟΣ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ .
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΑΣ . ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ .
ΚΑΙ ΥΠ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΕΛΕΞΕ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΦΩΚΙΔΟΣ , ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΄΄ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ΄΄ .
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΜΟΥ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΩΣ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ , ΤΙΝΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΄΄ Ο ΜΟΥΤΣΙΑΝΑΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟΝ ΚΛΛΙΤΕΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΄΄ .
ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΩ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΕΡΜΗΝΙΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΩ .
ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΩΣ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΣΟΥΒΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ...( επ'αυτού άν χρειασθεί θα επανελθω ) .
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΥΧΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΥΧΗΘΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ .
ΤΟ ΟΛΙΓΩΤΕΡΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ ΤΗΝ ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ - ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΄΄ΑΤΟΠΗΜΑ΄΄ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ
ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΞΗ ΄΄ ΥΒΡΙΣ ΄΄.
ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ :
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΝΤΑΡΟΥΜΕ, ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ, ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΩΚΚΛΗΣΙ ( λ.χ. ΑΪ - ΛΙΑΣ ) ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ( ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΑΤΟΣ) ΦΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΩΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ ???
ΘΕΜΙΤΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΄΄ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΄΄ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΝΙΚΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ . ΑΛΛΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ , ΜΟΝΤΑΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ , ΜΙΑ ΑΦΙΣΣΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΨΗ ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ .
ΕΝ ΤΟΙΑΥΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΜΠΛΟ ΤΟΥ ΑΪ-ΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗ ΦΩΤΑΓΡΑΦΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ .
ΕΛΕΟΣ .....
΄΄ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ΄΄
Α.Ι.Β.
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΤΩΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
ΑΛΛΑ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΜΕ ...........
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΟΤΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ Ή ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ,ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ,ΦΩΝΑΧΤΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ΄΄ ΦΩΤΟΣ΄΄ ΑΠΟ ΤΟ ΄΄ ΣΚΟΤΟΣ ΄΄ , ΤΗΣ ΄΄ ΑΛΗΘΕΊΑΣ ΄΄ ΑΠΟ ΤΟ ΄΄ ΨΕΥΔΟΣ ΄΄ ΚΑΙ ΤΗΣ ΄΄ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ΄΄ ΑΠΟ ΤΗΝ ΄΄ ΥΠΟΤΑΓΗ ΄΄ .
ΟΜΩΣ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ...
΄΄ Καθαρθώμεν τας αισθήσεις και οψόμεθα τω απροσίτω φωτί της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ , ΧΡΙΣΤΟΝ εξαστράπτοντα ...''
΄
΄ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΄΄ & ΄΄ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΄΄
Α.Ι.Β.
ΟΥΑΙ ΔΕ ΥΜΙΝ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήλεγων επι της μωσεως καθεδρας εκαθισαν οι γραμματεις και οι φαρισαιοι
3 παντα ουν οσα αν ειπωσιν υμιν τηρειν τηρειτε και ποιειτε κατα δε τα εργα αυτων μη ποιειτε λεγουσιν γαρ και ου ποιουσιν
4 δεσμευουσιν γαρ φορτια βαρεα και δυσβαστακτα και επιτιθεασιν επι τους ωμους των ανθρωπων τω δε δακτυλω αυτων ου θελουσιν κινησαι αυτα
5 παντα δε τα εργα αυτων ποιουσιν προς το θεαθηναι τοις ανθρωποις πλατυνουσιν δε τα φυλακτηρια αυτων και μεγαλυνουσιν τα κρασπεδα των ιματιων αυτων
6 φιλουσιν τε την πρωτοκλισιαν εν τοις δειπνοις και τας πρωτοκαθεδριας εν ταις συναγωγαις
7 και τους ασπασμους εν ταις αγοραις και καλεισθαι υπο των ανθρωπων ραββι ραββι
8 υμεις δε μη κληθητε ραββι εις γαρ εστιν υμων ο καθηγητης ο χριστος παντες δε υμεις αδελφοι εστε
9 και πατερα μη καλεσητε υμων επι της γης εις γαρ εστιν ο πατηρ υμων ο εν τοις ουρανοις
10 μηδε κληθητε καθηγηται εις γαρ υμων εστιν ο καθηγητης ο χριστος
11 ο δε μειζων υμων εσται υμων διακονος
12 οστις δε υψωσει εαυτον ταπεινωθησεται και οστις ταπεινωσει εαυτον υψωθησεται
13 ουαι δε υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι κατεσθιετε τας οικιας των χηρων και προφασει μακρα προσευχομενοι δια τουτο ληψεσθε περισσοτερον κριμα
14 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι κλειετε την βασιλειαν των ουρανων εμπροσθεν των ανθρωπων υμεις γαρ ουκ εισερχεσθε ουδε τους εισερχομενους αφιετε εισελθειν
15 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι περιαγετε την θαλασσαν και την ξηραν ποιησαι ενα προσηλυτον και οταν γενηται ποιειτε αυτον υιον γεεννης διπλοτερον υμων
ΟΥΑΙ ΔΕ ΥΜΙΝ....Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή16 ουαι υμιν οδηγοι τυφλοι οι λεγοντες ος αν ομοση εν τω ναω ουδεν εστιν ος δ αν ομοση εν τω χρυσω του ναου οφειλει
17 μωροι και τυφλοι τις γαρ μειζων εστιν ο χρυσος η ο ναος ο αγιαζων τον χρυσον
18 και ος εαν ομοση εν τω θυσιαστηριω ουδεν εστιν ος δ αν ομοση εν τω δωρω τω επανω αυτου οφειλει
19 μωροι και τυφλοι τι γαρ μειζον το δωρον η το θυσιαστηριον το αγιαζον το δωρον
20 ο ουν ομοσας εν τω θυσιαστηριω ομνυει εν αυτω και εν πασιν τοις επανω αυτου
21 και ο ομοσας εν τω ναω ομνυει εν αυτω και εν τω κατοικουντι αυτον
22 και ο ομοσας εν τω ουρανω ομνυει εν τω θρονω του θεου και εν τω καθημενω επανω αυτου
23 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι αποδεκατουτε το ηδυοσμον και το ανηθον και το κυμινον και αφηκατε τα βαρυτερα του νομου την κρισιν και τον ελεον και την πιστιν ταυτα εδει ποιησαι κακεινα μη αφιεναι
24 οδηγοι τυφλοι οι διυλιζοντες τον κωνωπα την δε καμηλον καταπινοντες
25 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι καθαριζετε το εξωθεν του ποτηριου και της παροψιδος εσωθεν δε γεμουσιν εξ αρπαγης και ακρασιας
26 φαρισαιε τυφλε καθαρισον πρωτον το εντος του ποτηριου και της παροψιδος ινα γενηται και το εκτος αυτων καθαρον
27 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι παρομοιαζετε ταφοις κεκονιαμενοις οιτινες εξωθεν μεν φαινονται ωραιοι εσωθεν δε γεμουσιν οστεων νεκρων και πασης ακαθαρσιας
28 ουτως και υμεις εξωθεν μεν φαινεσθε τοις ανθρωποις δικαιοι εσωθεν δε μεστοι εστε υποκρισεως και ανομιας
29 ουαι υμιν γραμματεις και φαρισαιοι υποκριται οτι οικοδομειτε τους ταφους των προφητων και κοσμειτε τα μνημεια των δικαιων
30 και λεγετε ει ημεν εν ταις ημεραις των πατερων ημων ουκ αν ημεν κοινωνοι αυτων εν τω αιματι των προφητων
31 ωστε μαρτυρειτε εαυτοις οτι υιοι εστε των φονευσαντων τους προφητας
32 και υμεις πληρωσατε το μετρον των πατερων υμων
33 οφεις γεννηματα εχιδνων πως φυγητε απο της κρισεως της γεεννης
34 δια τουτο ιδου εγω αποστελλω προς υμας προφητας και σοφους και γραμματεις και εξ αυτων αποκτενειτε και σταυρωσετε και εξ αυτων μαστιγωσετε εν ταις συναγωγαις υμων και διωξετε απο πολεως εις πολιν
35 οπως ελθη εφ υμας παν αιμα δικαιον εκχυνομενον επι της γης απο του αιματος αβελ του δικαιου εως του αιματος ζαχαριου υιου βαραχιου ον εφονευσατε μεταξυ του ναου και του θυσιαστηριου
36 αμην λεγω υμιν ηξει ταυτα παντα επι την γενεαν ταυτην
37 ιερουσαλημ ιερουσαλημ η αποκτεινουσα τους προφητας και λιθοβολουσα τους απεσταλμενους προς αυτην ποσακις ηθελησα επισυναγαγειν τα τεκνα σου ον τροπον επισυναγει ορνις τα νοσσια εαυτης υπο τας πτερυγας και ουκ ηθελησατε
38 ιδου αφιεται υμιν ο οικος υμων ερημος
39 λεγω γαρ υμιν ου μη με ιδητε απ αρτι εως αν ειπητε ευλογημενος ο ερχομενος εν ονοματι κυριου