Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Ευγενία προς Αδωνη Γεωργιάδη: «Αγάπη μου, το ΠΕΔΥ σκίζει»

Ευτράπελο διέκοψε τη σύνοδο των υπουργών Υγείας της ΕΕ, η οποία έγινε στην Αθήνα υπό την προεδρία του Αδωνη Γεωργιάδη.....


Όπως αναφέρεται στον ΒΗΜΑτοδότη, την ώρα που οι υπουργοί συζητούσαν, το τηλέφωνο του κ. Γεωργιάδη χτύπησε. Ήταν η σύζυγός του κυρία Ευγενία Μανωλίδου, η οποία του είπε: «Αγάπη μου, χρειάζομαι έναν γυναικολόγο». 

Ο Αδ. Γεωργιάδης ανησύχησε, αφού η εγκυμονούσα σύζυγός του ζητούσε γυναικολόγο, αλλά δεν ήθελε να εγκαταλείψει και την προεδρία της Συνόδου.

Όταν βεβαιώθηκε ότι δεν ήταν κάτι το επείγον, τής είπε να καλέσει το τριψήφιο τηλέφωνο του ΠΕΔΥ και να κλείσει ραντεβού.

Σε λίγα λεπτά η Ευγ. Μανωλίδου στέλνει στον σύζυγό της ένα SMS: «Αγάπη μου, το ΠΕΔΥ σκίζει. Μου έκλεισαν ραντεβού σε πέντε ημέρες και με γιατρό δίπλα στο σπίτι μας». 

Ο υπουργός έσπευσε να διαβάσει το sms στους υπουργούς Υγείας: «Θέλω να σας διαβάσω ένα μήνυμα της συζύγου μου για να δείτε πόσο αποτελεσματικές είναι οι μεταρρυθμίσεις εδώ στην Ελλάδα» και άρχισε να διαβάζει το μήνυμα της Ευγενίας, μεταφράζοντας το «αγάπη μου» σε dear. 

1 σχόλιο: