Σας αναφέρουμε ότι o Σύλλογος μας, ασκώντας τα νόμιμα καθήκοντά του για την
προάσπιση των εργασιακών συμφερόντων των μελών μας, υπέβαλλε στην Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου
Δελφών , τις ανωτέρω αναφερόμενες ως α΄ σχετικές αιτήσεις μας
(ΣΧΕΤ.-1 & ΣΧΕΤ. -2) ζητώντας να λάβουμε γνώση των αιτουμένων
στοιχείων....
Επειδή δεν λάβαμε καμία απάντηση , την 5η
Δεκεμβρίου 2013 το Διοικητικό μας Συμβούλιο επισκέφθηκε τον κ. Δήμαρχο Δελφών στο
γραφείο του για να του εκθέσει το πρόβλημα της συνεχιζόμενης μη
απάντησης των αιτημάτων μας , επιδίδοντας του φωτ/φο των σχετικών αιτήσεών
μας.
Παρόλα αυτά, ο Δήμος Δελφών συνέχιζε να μην απαντά στις προαναφερόμενες
αιτήσεις μας. Έτσι ,κατόπιν αποφάσεως του Διοικητικού μας Συμβουλίου, προβήκαμε
στην ανωτέρω
β΄ αναφερόμενη διαμαρτυρία μας
(ΣΧΕΤ- 3) προς την Δ/νση
Διοικητικών Υπηρεσιών.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι από ιδρύσεως του
Συλλόγου μας, η αλληλογραφία μεταξύ του Δήμου και του Συλλόγου για διάφορα
θέματα , μας επιδίδοντο είτε ταχυδρομικώς στην δηλωμένη Δ/νση του
Συλλόγου μας , είτε μέσω του αρμοδίου
υπαλλήλου διεκπεραίωσης της αλληλογραφίας του Δήμου, στην Δ.K. Άμφισσας όπου
είναι η έδρα του Δήμου
αλλά και του Συλλόγου μας και ουδέποτε μας στάλθηκαν δια μέσω του γραμματέα του Συλλόγου μας που εργάζεται μονίμως στην Δ.K. Ιτέας .
Μετά την ανωτέρω
διαμαρτυρία μας, η κ. προϊσταμένη της Δ/νσης Διοικητικών υπηρεσιών , ενεργώντας
με «μακιαβελική νοοτροπία και
πρακτική» απέστειλε στις 8/1/2014 το ανωτέρω
γ΄ έγγραφό της (ΣΧΕΤ.- 4) με συνημμένα τα ανωτέρω
σχετικά έγγραφα (ΣΧΕΤ. - 5 & 6) που έφεραν ημερομηνία 15-11-2013 , στον
γραμματέα του Συλλόγου στην Δ.K. Ιτέας όπου εργάζεται και παρελήφθησαν από
αυτόν με αποδεικτικό ( ΣΧΕΤ. -7 ), αναγράφοντας ,
αφενός μεν και στα τρία (3) έγγραφα ότι
αποστέλλονται προς « Εκπρόσωπο
Σωματείου Εργαζομένων Καλλικρατικών Δήμων Δελφών και Δωρίδας (δια μέσω του
γραμματέα του)», αφετέρου δε, στο τέλος
του διαβιβαστικού εγγράφου της (ΣΧΕΤ. - 4) στα
«Συνημμένα» εντός παρενθέσεως την
ένδειξη «νέα εσωτερική αποστολή» !!!!!!
με αποκλειστικό σκοπό και στόχο,
να παραπλανήσει όποιον την ελέγξει και να
ενισχύσει τον ισχυρισμό της ότι « έτσι (δια μέσω του γραμματέα & της
Δ.K. Ιτέας) και με τον ίδιο
τρόπο ( εσωτερική αποστολή) είχε
στείλει τις απαντήσεις και την προηγούμενη φορά
( στις 15-11-2013) και τώρα τις
ξαναστέλνει εκ νέου !!!!», λες και ο Σύλλογος είναι υπηρεσία του Δήμου που εξυπηρετείται
με εσωτερική διανομή εγγράφων
,προσπαθώντας με τον τρόπο αυτόν να καλύψει την ευθύνη της στην μη
απάντηση των αιτήσεών μας, όπως
επανειλημμένως έχει κάνει και στο παρελθόν (ενδεικτικά οι αρ.
πρωτ.8996/21-3-2012 , 11330/19-4-2012
αιτήσεις μας για τις οποίες δεν έχουμε λάβει απάντηση μέχρι σήμερα). Το
ίδιο ψευδώς ισχυρίστηκε ότι δήθεν είχε
ενημερώσει προφορικά και τον Αντιπρόεδρο του Συλλόγου μας.
Θα πρέπει να
επισημάνουμε ότι οι φερόμενες ημερομηνία 15 -11-2013 απαντήσεις της
κ. προϊσταμένης (
ΣΧΕΤ. - 5 & 6 ) που μας επιδόθηκαν για
πρώτη φορά με τον ανωτέρω τρόπο στις 8/1/2014 έχουν κοινοποίηση α)
στον κ. Δήμαρχο τον οποίο λίγες ημέρες
μετά
( 5/12/2013) τον είχαμε επισκεφθεί
ως Δ.Σ. στο γραφείο του διαμαρτυρόμενοι για την μη
απάντηση των αιτημάτων μας και δεν μας ανέφερε το παραμικρό, πως έχουν
απαντηθεί από την κ. προϊσταμένη και πως
του έχουν κοινοποιηθεί οι απαντήσεις ,γιατί προφανώς τις αγνούσε και β)
στον κ. Γενικό Γραμματέα του Δήμου ,εις το οποίο, όταν στις 9/1/2014 του
δείξαμε τις απαντήσεις αυτές και σε ερώτησή μας εάν στις 15/11/2013 τις
είχε λάβει, αφού ερεύνησε το αρχείο του
, δήλωσε
ενώπιον του κ. Δ/ντή Οικονομικών Υπηρεσιών που παρευρίσκετο εκεί ,πως όχι !!!!!!
Ήδη όπως διαπιστώσαμε, το χρονικό διάστημα από 14/11/2013 μέχρι 30/11/2013 ,από τις σελίδες του βιβλίου διεκπεραίωσης
αλληλογραφίας (εξερχομένων εγγράφων) που τηρείται στην Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών , και με
σχετική αίτησή μας ( ΣΧΕΤ.- 8 & 8α ) ζητήσαμε να μας δοθούν επικυρωμένα φωτ/φα αυτών, αποδεικνύεται
(εκτός και διορθωθεί παράνομα με “blanko”) ότι
δεν στάλθηκε καμία απάντηση στον Σύλλογό μας , σε αντίθεση με όσα ισχυρίζεται η κ. προϊσταμένη,
πως η υπηρεσία τηρεί πιστά τις διατάξεις του
Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, αλλά φαίνεται ότι αγνοεί πως οι
απαντήσεις της Διοίκησης αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που έχει
δηλώσει ο ενδιαφερόμενος και όχι όπου θέλει , όταν θέλει και με όποιον τρόπο θέλει η Διοίκηση.
Μετά
την επίδοση και παραλαβή στις
8/1/2014 των φερομένων με ημερομηνία
15-11-2013 δύο (2) απαντήσεων
της κ. προϊσταμένης (ΣΧΕΤ. - 5 & 6 ) διαπιστώσαμε πώς όχι μόνο δεν απαντά επί της ουσίας των αιτήσεών μας , αλλά : 1) στα
αιτήματα της
αριθμ. 48/26.09.2013 αίτησής
μας( ΣΧΕΤ. -1) που αφορούσαν τον
Ιατρό Εργασίας και τον Τεχνικό Ασφαλείας, η κ. προϊσταμένη αποδεικνύει το μέγεθος της
υπηρεσιακής της ανεπάρκειας, συντάσσοντας μελέτες και κάνοντας
μη σύννομες εισηγήσεις προς την οικονομική υπηρεσία , για σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών με Ιατρό Εργασίας , επικαλούμενη διαφωνία
ΥΠ.ΕΣ. με το Ελεγκτικό Συνέδριο , όταν για την άρση της διαφωνίας αυτής, έχουν ψηφιστεί οι
διατάξεις του άρθρου 12 παρ. 10 Ν. 4071/2012 οι οποίες ορίζουν ξεκάθαρα, ότι αυτό
γίνεται «κατά τις διατάξεις του
άρθρου 6 του ν. 2527/1997 όπως ισχύουν», δηλαδή με σύμβαση μίσθωσης έργου. Το ίδιο αναφέρει
και στην σελίδα 6 η αριθμ. 37 εγκύκλιος
του ΥΠ. ΕΣ. (ΑΔΑ : Β498Ν-ΒΦΘ ) με αριθμό
πρωτ. 21097/28-5-2012 και θέμα «Εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 4071/2012 (Α΄85)
,σε θέματα προσωπικού των πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων Ο.Τ.Α.». Αποτέλεσμα των
ανωτέρω ενεργειών της είναι, από τον
Ιούλιο 2013 που έληξε η σύμβαση με την προηγούμενη Ιατρό εργασίας ,να ληφθεί τελικώς απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για πρόσληψη άλλου με σύμβαση μίσθωσης έργου
στις
27/12/2013 !!!!! Σε ότι αφορά το θέμα του Τεχνικού Ασφαλείας: Eνώ έχει οριστεί με την
αριθμ. 11980/29-4-2013 απόφαση του κ. Δημάρχου υπάλληλος του Δήμου ( ΣΧΕΤ. -
9 ) , στάλθηκε
η απόφαση από την κ. προϊσταμένη στο Γραφείο Τεχν. και Υγειονομικής Επιθεώρησης
Φωκίδας χωρίς αυτή να συνοδεύεται υποχρεωτικώς
με την αντίστοιχη δήλωση του ορισθέντος
περί αποδοχής των καθηκόντων του !!!!, όπως ορίζουν οι διατάξεις
του άρθρου 9 παρ.6 Ν. 3850/2010 . Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην έχουν
ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ορισμού του, παρότι
κατόπιν αιτήσεώς μας ( αριθμ. 35/28-6-2013)
ο κ. Γεν. Γραμματέας του Δήμου ζήτησε από τις 10/7/2013 από αυτήν , να μεριμνήσει για
την ολοκλήρωση της διαδικασίας ορισμού
του (ΣΧΕΤ. -10 ) , εντούτοις εννέα
(9) μήνες μετά από την απόφαση του κ.
Δημάρχου, παραμένει σε εκκρεμότητα η
υποβολή της δήλωσης – αποδοχής των καθηκόντων του ορισθέντος!!!!!! . Με τις
ανωτέρω ενέργειές της ,
ο Δήμος Δελφών
δεν ανταποκρίνεται
στις υποχρεώσεις του που απορρέουν από το Ν.3850/2010 (Φ.Ε.Κ. 84/Α΄) «Κύρωση
του Κώδικα νόμων για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων» .
Στην δε αριθμ. 57/17-10- 2013 αίτησή
μας ( ΣΧΕΤ. - 2 ) επικαλείται
αδυναμία να μας χορηγήσει τα ζητούμενα στοιχεία !!!!!!! (ΣΧΕΤ.
- 6 ) , δηλαδή εκείνα τα στοιχεία που προβλέπουν την έκδοσή τους οι διατάξεις
του άρθρου 38 παρ.2 του Ο.Ε.Υ. του Δήμου
(ΦΕΚ αριθμ.2185/τ.Β΄/29-11-2011) που ως Δ/νση όφειλε να έχει μεριμνήσει να
ολοκληρωθούν και να έχoυν δημοσιευτεί στο πρόγραμμα «Διαύγεια» , όλα
τα στοιχεία εκείνα που την υποχρεωτική δημοσίευσή τους προβλέπουν οι διατάξεις του άρθρου 8 του Ν.
3861 /2010 (Φ.Ε.Κ.112/Α΄) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση
νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο
διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις» οι διατάξεις του οποίου έχουν υποχρεωτική
εφαρμογή στους Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού από τις 15/3/2011 (άρθρο 10 παρ. γ΄και ε΄ του Ν.
3861/2010)
και
όχι ασκώντας πλημμελώς τα καθήκοντά της να
μας υποδεικνύει να επανέλθουμε σε μεταγενέστερο χρονικό διάστημα
!!!!!.
Ασχολίαστο αφήνουμε, γιατί δεν αντέχει τον όποιο σχολιασμό το περιεχόμενο του απαντητικού εγγράφου της (
ΣΧΕΤ.- 4 ) ,το οποίο δείχνει ότι πάσχει από το σύνδρομο της «επιβεβαιωτικής
προκατάληψης», ισχυρισμός που ενισχύεται και από την υπερπροσπάθεια που
καταβάλλει για να πείσει , πετώντας
λάσπη στον ανεμιστήρα προς αποφυγή των ευθυνών της.
Επειδή η μη χορήγηση εγγράφων και
η παράλειψη απαντήσεως εντός των
νομίμων προθεσμιών σε αίτηση ενδιαφερομένου, συνιστούν αφενός μεν πειθαρχικό
αδίκημα , αφετέρου δε , η όλη ως άνω συμπεριφορά
της κ. προϊσταμένης εκθέτει τόσο την Δημοτική Αρχή όσο και την εν γένει λειτουργία του Δήμου Δελφών ,
θέτοντας σε καθημερινή βάση σε κίνδυνο την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων.
Για τους ανωτέρω λόγους ζητούμε:
1. Την πειθαρχική δίωξη της
αναπληρώτριας προϊσταμένης Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Μαρίας Καπαρέλη σύμφωνα με τις διατάξεις του πρώτου άρθρου Ν. 4057/2012 ( παρ. 1 περίπτ. ιγ΄ άρθρου 107 Ν.3528/2007) , οι οποίες
ισχύουν και για το προσωπικό των Ο.Τ.Α α΄ βαθμού , σύμφωνα με το άρθρο πέμπτο παρ. 1 του ιδίου Νόμου .
2. Την άμεση
απομάκρυνσή της από την θέση της αναπληρώτριας προϊσταμένης Δ/νσης Διοικητικών
Υπηρεσιών ,την οποία κατέχει από 7/1/2011 μέχρι σήμερα «ελέω συγγένειας»
με τον κ. Δήμαρχο, χωρίς να το
δικαιούται νομίμως ( κατετάγη στον Ε΄ βαθμό του Ν. 4024/2011 και χωρίς να έχει
ασκήσει πριν τις 7/1/2011 καθήκοντα προϊσταμένης) και παρά την περικοπή με ενέργειες του
Συλλόγου μας, του επιδόματος θέσης ευθύνης
που ελάμβανε από την Περιφερειακή
Ενότητα Φωκίδας, από την οποία και συνεχίζει να μισθοδοτείται.
3. Την επιβολή της
νομιμότητας στα αναφερόμενα θέματα και
την χορήγηση από τον Δήμο Δελφών όλων των στοιχείων που ζητήσαμε με την αριθμ. 57/17-10- 2013 αίτησή μας
( ΣΧΕΤ. - 2
).
Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σπυρίδων Λύτρας
Νικόλαος Δημολάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.