Οι ΑΝ.ΕΛ. Φωκίδας έχοντας υψηλή συναίσθηση της ευθύνης
έναντι των αγωνιούντων συντοπιτών μας κατόπιν του ολοκαυτώματος του ελαιώνα από
την πυρκαγιά της 5ης Αυγούστου...
αλλά και συναίσθηση του καθήκοντος
της διακριτής λογοδοσίας μας και όχι μιας στείρας όψιμης παλαιοκομματικής
διάθεσης κομματικής εκμετάλλευσης , κατά το κοινός λεγόμενο για το «θεαθήναι», συμπαρατασσόμαστε συμπράττουμε και
συμπαραστεκόμαστε ουσιωδώς στην ΚΟΙΝΗ
λογική και θέληση των πυρόπληκτων και των μη πυρόπληκτων καλλιεργητών του
ελαιώνα τόσο για την απόδοση άμεσων και έμμεσων ευθυνών στους αρμόδιους
τοπικούς και κεντρικούς ιθύνοντες ως
ορίζει η κρατούσα Νομοθεσία όσο και… πρώτον… στην άμεση συμβολή στο έργο
κατάθεσης προτάσεων λύσεων σε κεντρικό κυβερνητικό και τοπικό επίπεδο με σκοπό
την ανασυγκρότηση της γεωργικής παραγωγής των πληγέντων και την αποκατάσταση
του γεωργικού εισοδήματος τους και δεύτερον της
αποκατάστασης του φυσικού περιβάλλοντος.
Αμείλικτα τα βασανιστικά ερωτήματα τα οποία αβίαστα
ανακύπτουν εκ του αποτελέσματος της υφιστάμενης καταστροφής που υπέστη o ελαιώνας της Άμφισσας και κατ επέκταση το Δελφικό τοπίο
του οποίου αναπόσπαστο κομμάτι είναι ο ίδιος ο ελαιώνας από την πυρκαγιά που
ξέσπασε στην καρδιά του παραδοσιακού ελαιώνα και η οποία κατέκαψε ολοσχερώς έκταση παραγωγικής
γης 5.000 περίπου στρεμμάτων και 60.000 αιωνόβιων ελαιόδεντρων των περιοχών
Άμφισσας – Ιτέας – Σερνικακίου – Χρισσού..
Η Διάρθρωση
της Πολιτικής προστασίας η οποία είναι η καθ ύλην αρμόδια εκ του νόμου
Ν 3013/02 να προλαμβάνει και να καταστέλλει οιαδήποτε
πιθανή φυσική η μη
καταστροφή σε
εθνικό επίπεδο, ορίζει ρητά τις αρμοδιότητες που διέπουν τους
Οργανισμούς
Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ Βαθμού.
Συγκεκριμένα η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Αντιπεριφέρεια
Ν.Φωκίδας είναι επιφορτισμένη αλλά και
ορίζεται ως υπεύθυνη για
την ΕΦΑΡΜΟΓΗ του ετήσιου
εθνικού σχεδιασμού (άρθρο 12 παρ.β) ο οποίος για την οικεία περιφέρεια
είναι αποτέλεσμα ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ κατάθεσης ΠΡΟΤΑΣΗΣ
(άρθρο 11 παρ1.γ) για το σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας σε σχέση πάντα με προγράμματα μέτρα και
δράσεις που αναφέρονται στην περιφέρεια (άρθρο 12 παρ 1.γ).
Εύλογα λοιπόν
αναρωτιέται κανείς ποια ήταν και πότε υποβλήθηκε η ΕΙΣΗΓΗΣΗ και η ΠΡΟΤΑΣΗ της
περιφέρειας για την πρόληψη και την καταστολή στο ενδεχόμενο εκδήλωσης
πυρκαγιάς στον ελαιώνα της Άμφισσας.
Ομοίως και για τον Δήμο
Δελφών προκύπτει το ίδιο ερώτημα ο οποίος εκ του ίδιου νόμου και επί Άρθρου
13 Παρ. 1γ προβλέπεται: «Διατυπώνουν εισήγηση για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας
του Ο.Τ.Α., η οποία υποβάλλεται στο Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας για τη
διαμόρφωση σχετικής πρότασης, στο πλαίσιο της πρόβλεψης του άρθρου 11 παρ. 1γ
του παρόντος νόμου»
Θα ήταν ενδιαφέρον να δίδονταν στην δημοσιότητα ποια ήταν η
εισήγηση του Δημάρχου Δελφών όσον αφορά την πρόβλεψη και εκπόνηση μέτρων πυρασφάλειας
του ελαιώνα της Άμφισσας αλλά και πότε αυτή εισήχθη προς την αρμόδια περιφέρεια
κατά το τρέχον έτος.
Τα ανωτέρω απαιτούμε
να δοθούν στην δημοσιότητα από τους αρμοδίους των φορέων καθόσον οι
ανακοινώσεις των αρμοδίων της περιφέρειας έχουν περιοριστεί αλλά και
επικεντρωθεί στους «υπαίτιους» Αγρότες , οι οποίοι δεν «καθάρισαν» τα
ελαιοκτήματα τους ή «δεν τα καλλιέργησαν» και ως εκ τούτου σε συνδυασμό με τον
«στρατηγό άνεμο» η «καταστροφή» ήταν βέβαιη λόγω εύκολης διάδοσης της
πυρκαγιάς. Προκειμένου λοιπόν ακυρώσουμε την
πάγια στρατηγική… η
οποία ακολουθείται και εφαρμόζεται με
επιτυχία εδώ και τρία ολόκληρα χρόνια από τους Πρόθυμους στην νέα Μνημονιακή
Ελλάδα….. του Κοινωνικού αυτοματισμού στρέφοντας μεροκαματιάρηδες φτωχοποιημένους απαξιωμένους
αγρότες λόγω απαξιωμένου παραγόμενου προϊόντος,
και εγκλωβισμένους ελέω Δελφικού Τοπίου μονοκαλλιεργητές ενάντια στους ίδιους
βασανισμένους αγρότες οι οποίοι είχαν καλλιεργήσει τα κτήματα τους αλλά η φωτιά
δεν τους εξαίρεσαι και καταστράφηκαν, απαιτούμε
να δοθούν στην δημοσιότητα οι σχεδιασμοί πρόληψης ,αποτροπής και καταστολής καταστροφών της πολιτικής προστασίας για τον ελαιώνα της
Άμφισσας και του Δελφικού τοπίου από τους αρμόδιους ιθύνοντες των οικείων ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού.
Επιπροσθέτως
αξίζει να επισημανθεί ότι «Η
έγκριση του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού της πολιτικής προστασίας της χώρας, μετά
προηγούμενη εισήγηση του Κεντρικού Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας
του άρθρου 5
του παρόντος νόμου. Ο ανωτέρω σχεδιασμός
διακρίνεται σε εθνικής εμβέλειας προγράμματα, σχέδια, μέτρα και δράσεις των
κεντρικών υπηρεσιών των Υπουργείων και των εποπτευόμενων φορέων, καθώς και σε περιφερειακά προγράμματα,
μέτρα και δράσεις των περιφερειών της χώρας.
Ο ετήσιος εθνικός σχεδιασμός περιέχει,
επίσης, τον προϋπολογισμό πολιτικής
προστασίας για κάθε Υπουργείο, καθώς και για τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής
Προστασίας, από πλευράς λειτουργικών και επενδυτικών δαπανών και λαμβάνεται υπόψη κατά την κατάρτιση του
Κρατικού Προϋπολογισμού του επόμενου οικονομικού έτους»
Σήμερα είναι παγγίνως γνωστό ότι η
Μνημονιακή Ελλάδα βιώνει και πορεύεται με
τις εντολές των εξωγενών κυβερνητών μας , και των πρόθυμων δοτών τους
στην κυβέρνηση μαριονέτα, και οι οποίες
απαιτούν λιτότητα μέχρι θανάτου των ήδη φτωχοποιημένων και εξαθλιωμένων
Ελλήνων. Η κατάρτιση του Προϋπολογισμού γίνεται πάντα υπό τις εντολές της
Τρόικας. Ο κουτσουρεμένος Προυπολογισμός της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ έχει
συντελέσει προς την κατεύθυνση των οδυνηρών αποτελεσμάτων των οποίων βιώνει η
χώρα μας από άκρη σε άκρη από φυσικές και μη καταστροφές των πυρκαγιών.
Οι ΑΝ.ΕΛ Φωκίδας προχώρησαν σε ενημέρωση
των τεκταινομένων στον ίδιο τον πρόεδρο του Κινήματος και αναφέροντας σχετικά
αιτήθηκαν προγραμματισμένες δράσεις οι οποίες δεν θα περιοριστούν στην επιτόπια
γνώση και καταγραφή της καταστροφής από αρμόδιο κλιμάκιο του κινήματος αλλά
απαίτησαν από το αρμόδιο με νομική γνώση
τμήμα του κόμματος αφού λάβει υπόψιν του το ιδιόμορφο νομικό πλαίσιο (αδόμητο ,
απαγόρευση ελαιοδενδροκοπής και αναγκαστική
μονοκαλλιέργεια ελιάς, κηρυγμένος χώρος ως παραδοσιακός ελαιώνας κλπ) στο οποίο υπάγεται ο ελαιώνας μας και το
Δελφικό τοπίο και το οποίο επιπροσθέτως είναι κηρυγμένο από το έτος 1987 ως μνημείο
παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς από την ΟΥΝΕΣΚΟ, να εκπονηθεί συγκροτημένο στοχευμένο
παραγωγικό σχέδιο αποκατάσταση της καλλιέργειας της ελιάς, εξειδικευμένο
πρόγραμμα αποζημιώσεων προς ανακούφιση των
πληγέντων ελαιοπαραγωγών , λόγω της
μοναδικότητας και της ιδιομορφίας να εκπονηθεί επιχειρησιακό σχέδιο για την πλήρη αποκατάσταση του Τοπίου για το
οποίο θυσιάστηκαν γενιές κτηματιών χωρίς αντισταθμιστικά οφέλη για την
διατήρηση και την ύπαρξη του.
Έπεται συνέχεια…….
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ
Συντονιστική επιτροπή ΑΝ.ΕΛ Φωκίδας
ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΙΣ 23 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, ΩΡΑ 01:58 ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ (ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΧΟΥΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ). ΝΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ, ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ ΕΣΑΣ. ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΤΩΝ 01:58 ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΧΑ, ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. ΜΑΘΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΝΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ..... ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΣΧΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ευθύνη της δημοσίευσης σχολίων ανήκει στο blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την στιγμή που αρχίζει να ξεφεύγει η κατάσταση μεταξύ ανωνύμων δικαίωμα του διαχειριστή είναι να διακόπτει την κόντρα, μεταξύ επαναλαμβάνω ανωνύμων.
Επειδή ο ανώνυμος του 9:20 αφήνει υπονοούμενα του δημοσιεύω το σχόλιό του και τον πληροφορώ ότι δεν είμαι υποχρεομένος να παρακολουθώ απο το πρωΐ ως το βράδυ τα σχόλια. Το πρωΐ που διαπιστώθηκε ότι μερικοί (μες τα μεσάνυχτα) έχουν απωθημένα και προσπαθούν να τα εξωτερικεύσουν ανώνυμα έπρεπε να διακόψω τη δημοσίευση σχολίων, το ίδιο δε θα πράττω σε ανάλογες περιπτώσεις.
Ο διαχειριστής του blog
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ!
ΔιαγραφήΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπειλή για την κοινωνία το σύνδρομο της Βαϊμάρης
«Πότε οι αρχαιολάτρες και οι δωδεκαθεϊστές έγιναν ομολογητές και προασπιστές της πίστης του Χριστού; Πώς είναι δυνατόν να συνδυάζουν τη βία με τον Σταυρό;», διερωτάται ο ιεράρχης και καταδικάζει χωρίς περιστροφές τη δράση της Χρυσής Αυγής, κάνοντας λόγο για «θηρίο» που εκτρέφουμε στα σπλάχνα της κοινωνίας και της Εκκλησίας
Απειλή για την κοινωνία το σύνδρομο της Βαϊμάρης
Πύρινη ρομφαία υψώνει εναντίον των χρυσαυγιτών και των παραεκκλησιαστικών συμμάχων τους ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος.
Με συνέντευξή του στο «Εθνος» ο 50χρονος ιεράρχης, που ανήκει στη νέα γενιά των συνοδικών, κάνει λόγο για «πολιτικοθρησκευτική διαπλοκή» και «αυτόκλητους σωτήρες». Καταγγέλλει χωρίς περιστροφές τις επιθέσεις των σύγχρονων Ταγμάτων Εφόδου και στηλιτεύει τις σκοταδιστικές εκδηλώσεις βίας, που ξεπήδησαν με αφορμή το «Corpus Cristi». Με έμμεσο, αλλά σαφή τρόπο, καταφέρεται εναντίον του Πειραιώς Σεραφείμ, που έφτασε να καταθέσει μήνυση εναντίον των συντελεστών της θεατρικής παράστασης.
Ο αρχιερέας στιγματίζει τον κοινωνικό ρατσισμό και τον παραθρησκευτικό ιδεαλισμό. Και διερωτάται:
Από πότε οι δωδεκαθεϊστές έγιναν υπερασπιστές της πίστης του Θεού;
Πώς είναι δυνατό να συνδυάζουν τον Σταυρό με τη βία;
Τα όσα διαδραματίστηκαν έξω από το Θέατρο «Χυτήριο» ήταν το θέμα της πρώτης ερώτησης προς τον δεσπότη της Μεσσηνίας.
Σεβασμιότατε, τα τελευταία γεγονότα, με αφορμή το θεατρικό έργο «Corpus Christi», έφεραν στο προσκήνιο ένα φαινόμενο ιδεολογικής διαπλοκής μεταξύ παραθρησκευτικών oοργανώσεων και ακροδεξιών ομάδων, το οποίο θυμίζει άλλες εποχές και καταστάσεις. Θεωρείτε ότι είναι δυνατόν να υφίσταται ένα τέτοιο είδος διαπλοκής και μάλιστα να στηρίζεται και από εκκλησιαστικά πρόσωπα;
Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη αντίδραση στην υπόθεση «Χυτήριον» ήταν η μεγάλη ευκαιρία για να εκδηλωθεί η ακραία αυτή πολιτικο-θρησκευτική διαπλοκή, η οποία φαίνεται ότι κυοφορείτο στα σπλάγχνα της ελληνικής κοινωνίας από καιρό. Βρήκαν λοιπόν την «μεγάλη ευκαιρία» για να φανερώσουν το διπλό προσωπείο τους, το πολυεπίπεδο δηλαδή φαινόμενο του «συνδρόμου της Βαϊμάρης».
Χωρίς αμφιβολία το σύνδρομο αυτό δεν αποτελεί μία υγιή έκφραση μέσα στην ανθρώπινη κοινωνία και πρέπει να μας απασχολήσει και να μας προβληματίσει όλους, γιατί η προβολή μιας φοβικής πραγματικότητας με τον μανδύα της θρησκευτικής υποκρισίας και του μιμητισμού της αντίδρασης μπορεί να αποβεί εις βάρος της κοινωνικής συνοχής. Το σύνδρομο αυτό θα προκαλέσει και άλλα σημαντικότερα προβλήματα τόσο στην ελληνική κοινωνία όσο και στην Εκκλησία, όταν μάλιστα πολλοί από τους εκφραστές τους κινούνται από μία απίστευτη τυφλότητα ψυχοπαθολογικής απώλειας και επαφής με την πραγματικότητα και συγχρόνως αλλοιώνουν το γεγονός της πίστης με μία θρησκοληπτική ιδεολογία, ενώ επιλέγουν τη βία για να επιβάλλουν την «εκκλησιαστικότητά» τους.
Ολα αυτά δεν σημαίνουν ότι επικροτούμε τη διακωμώδευση ή την απομύθευση του προσώπου του Χριστού, ούτε αποδεχόμεθα την έλλειψη σεβασμού στο δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας και της θρησκευτικής συνειδήσεως, θα πρέπει όμως να γνωρίζουμε ότι όλα αυτά δεν διαφυλάσσονται ούτε με τη βία ούτε με τη λογοκρισία ούτε με την παρεμπόδιση ή με τον προπηλακισμό.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη πιο πίσω από την πολιτικοθρησκευτική διαπλοκή κρύβεται ή και φανερώνεται ο «δωδεκαθεϊσμός». Πώς το φαινόμενο μπορεί να συνυπάρξει με τον Χριστιανισμό;
Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτό το πολιτικο-θρησκευτικό μόρφωμα δεν μπορεί να είναι ένα στιγμιαίο γεγονός ή μία έκφραση, αλλά εκτρέφετο καιρό και επένδυε σε κάθε είδους συντηρητισμό, προκειμένου να δώσει το στίγμα του και να εκφραστεί ο ρόλος του μέσα στην ελληνική κοινωνία, όταν και όπου οι εκφραστές του εμφανίζονταν ως αυτόκλητοι σωτήρες, αναλαμβάνοντες συγχρόνως εργολαβικά το έργο της σωτηρίας των «απολωλότων». Ομως τίθεται το ερώτημα: Πότε οι αρχαιολάτρες και οι δωδεκαθεϊστές έγιναν ομολογητές και προασπιστές της πίστης του Χριστού; ΄Η πώς είναι δυνατόν να συνδυάζουν τη βία με τον Σταυρό και την πίστη με τη συνθηματική ιδεολογία; Φαίνεται ότι έχουμε πλέον περάσει από τον κοινωνικό ρατσισμό στον παραθρησκευτικό ιδεαλισμό.
Πιστεύετε ότι είναι φαινόμενο των καιρών εξαιτίας της οικονομικής κρίσης ή μιας γενικότερης τάσης, η οποία υποδεικνύει ένα άλλο «πρόσωπο» κοινωνίας;
Η ίδια η Ιστορία των πολιτισμών και των λαών έχει αποδείξει ότι όπου υπάρχει κρίση, οικονομική και κοινωνική, η οποία συνεπάγεται και μία μειούμενη κοινωνική πρόνοια και κοινωνικές παροχές, εμφανίζονται ακραία φαινόμενα, τα οποία λειτουργούν μέσα στο κοινωνικό σύνολο αποπροσανατολιστικά, προβάλλοντας θέσεις και ιδεολογίες τέτοιες οι οποίες ικανοποιούν τα υφιστάμενα φοβικά σύνδρομα των ανθρώπων, και τα οποία μάλιστα επενδύονται με μανδύες φονταμενταλιστικών προσωπείων και συνδρόμων «εθνικής καθαρότητας», «νεοσυντηρητισμού» και «ρατσισμού», απορρίπτοντας καθετί που θεωρείται «καινούργιο» ή «προκλητικό», ενώ προβάλλουν και έναν τύπο ηθικιστικού λαϊκισμού. Ολα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα να αναπτύσσεται ένας τύπος ασφυκτικού «πατερναλισμού» σε ανθρώπους οι οποίοι αισθάνονται κοινωνικά ακέφαλοι και οικονομικά μετέωροι και ανασφαλείς.
Σε μία τέτοιου είδους κοινωνική αναταραχή η αντίδραση έναντι εχθρών φαντασιακά κατασκευασμένων που απειλούν αδιάκριτα και ανυπόστατα τους πάντες (κοινωνία, εκκλησία, πίστη, πατρίδα κ.ά.) είναι ένα έργο που έχει πολλές φορές ανέβει στη σκηνή και το οποίο ενέχει πολλούς κινδύνους, γι' αυτό απαιτείται σύνεση, εγρήγορση και όχι εφησυχασμός. Φαίνεται ότι στα σπλάγχνα της ελληνικής κοινωνίας και της Εκκλησίας εκτρέφουμε ένα «θηρίο» που αργότερα, εάν δράσει ανεξέλεγκτα, «οι εν τη Ιουδαία φευγέτωσαν εις τα όρη».
Για Σεραφείμ
Μεμονωμένες φωνές δεν εκφράζουν την Εκκλησία
Πώς κατανοείτε ότι η Εκκλησία υποδεικνύει μία «εκκωφαντική σιωπή» στο συγκεκριμένο πολιτικο-θρησκευτικό φαινόμενο;
Η Εκκλησία καμία μορφή διαπλοκής δεν αποδέχεται ούτε στηρίζει κάποιο συγκεκριμένο μόρφωμα, γιατί τότε δεν θα είναι Εκκλησία. Η Εκκλησία δεν κωφεύει σιωπώσα αλλά διδάσκει δημιουργία συνείδησης για συλλογικότητα, ενότητα και κοινωνίας, συμβάλλουσα έτσι στη νοηματοδότηση της ζωής και στη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής, στην αποτροπή του κοινωνικού διχασμού και της κοινωνικής διάσπασης, αλλά και στην ανάπτυξη της συνεργασίας όλων των κοινωνικών φορέων, γιατί πιστεύει ότι προέχει η πρόοδος και η ευημερία της ανθρώπινης κοινωνίας και όχι τα άκρα, η βία και η ιδεολογία.
Για την Εκκλησία μόνο μέσα από μία τέτοια διαδικασία είναι δυνατόν οι οποιεσδήποτε κρίσεις και τα διάφορα προβλήματα να επιλύονται. Οταν ο λόγος Της είναι εποικοδομητικός και θετικός τότε και η φωνή της γίνεται κραυγή και η σιωπή της δύναμη και προτροπή για αφύπνιση και εγρήγορση.
Οι μεμονωμένες φωνές δεν αποτελούν και την αποκλειστική έκφραση της συλλογικής ευθύνης της Εκκλησίας μας.
ΠΕΤΡΟΣ ΤΣΩΝΗΣ(ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΘΝΟΣ)
Πᾶμε λίγο πιό πίσω;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστιανοὶ κατὰ Ἐθνικῶν.
Πράσινοι κατὰ Βενέτων…
Ὀρθόδοξοι κατὰ Ἀρειανῶν.
Βασιλικοὶ κατὰ Βενιζελικῶν.
Ἀγγλόφιλοι κατὰ ῥωσσοφίλων ἤ γαλλοφίλων.
Κοτζαμπάσηδες κατὰ ἀγωνιστῶν.
Μεταξικοὶ κατὰ δημοκρατικῶν.
ΔΣΕ κατὰ Ἑλλάδος.
Χουντικοὶ κατὰ ἄλλων δημοκρατῶν.
Ὀλυμπιακοὶ κατὰ Παναθηναϊκῶν.
Καὶ τώρα….
Ἀστυνομικοὶ κατὰ πολιτῶν.
Δικαστικοὶ κατὰ πολιτῶν ἐπίσης.
Τρομοκράτες κατὰ γενικῶς…
Δημόσιοι ὑπάλληλοι ἐχθροὶ ἐλευθέρων ἐπαγγελματιῶν.
Ἐχθροὶ ἰδιωτικῶν ὑπαλλήλων οἱ δημόσιοι ὑπάλληλοι…
Ἐλεύθεροι ἐπαγγελματίες ἐχθροί ὑπαλλήλων γενικῶς. Ἀνεξαρτήτως μεγέθους καὶ τζίρου τῶν ἐπιχειρήσεων.
Ὑψηλόβαθμοι δημόσιοι ὑπάλληλοι ἐχθροὶ ὅλων.
Ἀριστεροὶ κατὰ Δεξιῶν.
Ἀναρχικοὶ κατὰ χρυσαυγιτῶν.
Χριστιανοὶ κατὰ δωδεκαθεϊστῶν.
Ἀλλοδαποὶ (αὐτοὶ ἐμφυτεύθηκαν) κατὰ Ἑλλήνων ὑπὸ τὴν καθοδήγησιν κάτι καλόπαιδων…
«Ἀντιρρατσιστὲς» κατὰ Ἑλλήνων γενικῶς.
ΣΥΡΙΖΑῖοι κατὰ Χρυσαυγιτῶν.
Χρυσαυγίτες κατὰ ΣΥΡΙΖΑαίων…..
Κάποτε τρόμαζα.
Φοβόμουν γιὰ ἐμφύλιο. Γιὰ νέο ἐμφύλιο.
Τώρα πιὰ ἀντιλαμβάνομαι πὼς κι αὐτὸ ἴσως πρέπει νὰ τὸ περάσουμε πρὸ κειμένου νὰ ἀντιληφθοῦμε πὼς αὐτὸ ποὺ ἔχουμε νὰ χωρίσουμε δὲν ἔχει νὰ κάνῃ μὲ τοὺς ἄλλους ἀλλὰ μὲ ἐμᾶς καὶ μόνον.
Ἐμεῖς πρέπει νὰ ἀποκολληθοῦμε ἀπὸ τὶς παλαιές μας συνήθειες.
Ἀπὸ τὶς ὅποιες δοξασίες.
Καὶ εἶναι πολλὲς πανάθεμά τες…
Πάρα πολλές…
Ὅταν θὰ καταφέρουμε νὰ γεμίσουμε τὴν καρδιά μας, τὴν σκέψιν μας, τὸ εἶναι μας ὁλόκληρον ἀπὸ Ἑλλάδα τότε θὰ καταλάβουμε.
Ἐχθροὺς ἐγὼ δὲν ἔχω, κι ἄς μὲ ἔχουν αὐτοί.
Γιὰ ἐμέναν ἕνας δρόμος ὑπάρχει.
Αὐτὸν ὀφείλουμε νὰ ἀνακαλύψουμε καὶ νὰ ἀκολουθήσουμε.
Μία μάνα μᾶς γέννησε: ἡ Ἑλλάς!
Μίαν ἰδέα ὀφείλουμε νὰ ὑπηρετοῦμε: τὴν Ἐλευθερία.
Μίαν σημαία ὑποχρεούμαστε νὰ ἀναγνωρίζουμε: τὴν γαλανόλευκη.
Ἔχουμε δρόμο ἀκόμη…
Θὰ καταλάβουμε εἶτε μὲ τὸ καλὸ εἶτε μὲ τὸ κακό.
Τὰ γεγονότα μᾶς ξεπερνοῦν.
Ἡ βία εἶναι ἰσχυροτέρα ἀπὸ ἐμᾶς.
Ἡ πορεία εἶναι προδιαγεγραμμένη.
Ἤ ποὺ θὰ τὴν δοῦμε μόνοι μας καὶ θὰ τὴν ἀκολουθήσουμε ἀπὸ ἐπιλογή, ἤ ποὺ βεβιασμένοι θὰ ἀναγκαστοῦμε νὰ μποῦμε στὸν μονόδρομο ποὺ μᾶς ἀνοίγεται.
Θὰ φθάσουμε. Θέλουμε δὲν θέλουμε, μποροῦμε δὲν μποροῦμε, ἀντέχουμε δὲν ἀντέχουμε.
Κι ὅσο γιὰ τοὺς ἐχθρούς…
Βρέ δέν πᾶτε ἀπό ἐκεῖ πού ἤλθατε;
Ἄλλο Ἕλλην, κι ἄλλο Ἑλλαδοκαφριστάν. Ἄλλο Ἑλλὰς κι ἄλλο ἐτοῦτο τὸ βασίλειον τῶν κάφρων.
Ναί, εἶναι πολλοὶ οἱ ἐχθροί. Πάρα πολλοί.
Μά πότε φοβηθήκαμε τήν ὑπεραριθμία τοῦ ἐχθροῦ;
Πότε δέν νικήσαμε ἱκανοτέρους καί δυνατοτέρους στρατούς ἀπό τόν δικό μας;
Ποιός ἔφτιαξε Μαραθῶνες καί Σαλαμῖνες;
Ποιός κέντησε στό μέτωπο τῆς Ἀλβανίας;
Ποιός πέταξε τόν τοῦρκο ἔξω ἀπό τόν Μοριά;
Ἔχουμε κι ἐχθροὺς καὶ προδότες.
Ὅμως ἐτούτην τὴν φορὰ ἡ πορεία εἶναι ὑποχρεωτική. Πηγάζει ἀπὸ τὴν ἀνάγκη.
Θὰ τὴν διανύσουμε καὶ μετά, ὅταν θὰ ἔχουμε φθάσῃ στὸ πέρας της, τότε θὰ ἔχουμε μάθῃ καὶ θὰ ἔχουμε καταλάβῃ πολὺ περισσότερα ἀπὸ ὅσα τώρα φανταζόμαστε.