Μετά από μια τριήμερη δοκιμασία στη Στερεά Ελλάδα, την παραδοσιακή «έδρα» του Ράλλυ Ακρόπολις, η Ιστορική εκδοχή του Εθνικού μας αγώνα, ολοκληρώθηκε στην Ακρόπολη, όπου έφτασαν και πήραν σημαία τερματισμού 55 πληρώματα.
Πρώτοι και καλύτεροι οι Ι. Φωτόπουλος –
Α. Γεωργίου (ALFA ROMEO 2000 GT Veloce), που ολοκλήρωσαν την χθεσινή
τους αντεπίθεση....
ανέβηκαν στην πρώτη θέση από την πρώτη κιόλας ειδική
διαδρομή του 3ου Σκέλους και τη διατήρησαν έως τον τερματισμό.
«Ρεπετισιόν» λοιπόν για το πλήρωμα της μπλε Veloce που πέτυχαν κάτι που
δεν έχουν καταφέρει άλλοι στα 12 χρόνια διεξαγωγής του Ιστορικού Ράλλυ
Ακρόπολις, νίκη δηλαδή σε δύο συνεχόμενες χρονιές. Αξίζει να σημειωθεί
πως ειδικά για τον Α. Γεωργίου είναι η 3η συνεχόμενη νίκη στο Ιστορικό
Ράλλυ Ακρόπολις (ήταν πρώτος με τον Α. Παπανίκο και το 2011). Είναι
γνωστό άλλωστε πως στους αγώνες Regularity ο συνοδηγός παίζει πολύ
σημαντικό ρόλο στην επίδοση του πληρώματος, τουλάχιστον ισάξιο με τον
οδηγό, αφού αυτός είναι που καθορίζει το ρυθμό κίνησης του αυτοκινήτου
σε κάθε ειδική διαδρομή. Τα εύσημα και στους δύο λοιπόν για την επίδοσή
τους, όπως και στους Θ. Κονταράτο – Γ. Δελαπόρτα (PORSCHE 911 SC) που
και αυτοί με τη σειρά τους έκαναν έναν εξαιρετικό αγώνα, επιστρέφοντας
2οι στην Ακρόπολη, εμπρός από τους Π. Αντωνόπουλο – Μ. Καλίτση (PORSCHE
911 T) που ολοκληρώνουν τη πρώτη τριάδα με εξαιρετικά σταθερό ρυθμό.
Πλήρωμα του αγώνα οι Θ. Χαρμάνης – Μ. Φουντεδάκης (DKW F12), οι οποίοι
οδηγώντας ένα αυτοκίνητο χαμηλών επιδόσεων, τερμάτισαν τον τριήμερο
μαραθώνιο στη 4η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από τους Γ. Καρούμπα
– Β. Μάρκου (FIAT 124 Spider) και τους Κ. Σούρλα – Μ. Κοκκιασμένο
(AUSTIN HEALEY 3000 MKIII Works).
Από τα πληρώματα που συμμετέχουν στο
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα οι Ιταλοί P. Marcattilj – P. Casaleggio (PORSCHE
911 2.0 T), στη πρώτη τους εμφάνιση στη χώρας μας αποκόμισαν τους
περισσότερους βαθμούς (ήταν 14οι στη Γενική), οι L. Reynolds – I. Tullie
(MORRIS Mini) από τα Βρετανικά νησιά ήταν 2οι (20οι στη Γενική) και οι
M. Haberl – S. Haberl (PORSCHE 911) 3οι (33οι στη Γενική). Ειδικά το
πλήρωμα από την Αυστρία που επισκέφτηκε για 4η χρονιά της χώρα μας είναι
σίγουρα από τα πιο άτυχα του αγώνα, αφού στη μεγαλύτερη διάρκειά του
διεκδικούσαν μια θέση στη πρώτη τριάδα. Όμως, ένα τεχνικό πρόβλημα στη
38η από τις 40 ειδικές διαδρομές τους στοίχησε 600 βαθμούς ποινής και
τους έριξε πολύ πίσω στην κατάταξη.
Κατά γενική ομολογία το 12ο Ιστορικό
Ράλλυ Ακρόπολις, ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας σε σχεδίαση και εκτέλεση.
Συνδύασε τη φυσική ομορφιά και τα σπάνια χρώματα της Ελληνικής
περιφέρειας, με δύσκολες και απαιτητικές ειδικές διαδρομές, ενώ η
υποδοχή των πληρωμάτων και των στελεχών στη πόλη της Ιτέας που
φιλοξένησε τον αγώνα ήταν κάτι παραπάνω από θερμή.
Με φόντο τον Παρθενώνα ολοκληρώθηκε και
τυπικά το 12ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, δηλαδή με την Τελετή Απονομής
των επάθλων στους νικητές, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19 Μαΐου
στις 12:00 το μεσημέρι, στο λόφο των Μουσών (Φιλοπάππου).
Όλοι οι πρωταγωνιστές του συναρπαστικού
τριήμερου αγώνα έλαβαν τα βαρύτιμα τρόπαιά τους σε ένα χώρο εξέχουσας
ιστορικής σημασίας για την Αθήνα και την Ελλάδα που είναι παράλληλα
άρρηκτα δεμένος και με την ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις.
Στο τελετουργικό παραβρέθηκαν και
συμμετείχαν εκπρόσωποι των χορηγών του αγώνα, μεταξύ των οποίων ο
Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche/Μοτοδυναμική ΑΕΕ κ. Σωτήρης Χατζίκος, ο
Παρατηρητής της FIA κ. Harry Vossen και φυσικά τα μέλη της Οργανωτικής
Επιτροπής του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, κ.κ. Χρήστος Αποστολίδης
(Πρόεδρος), Θάνος Περιστεριώτης (Αλυτάρχης) και Γιάννης Χόλης, που
έλαβαν τα εύσημα από όλους τους παρισταμένους για την άψογη διοργάνωση.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες [Photo Gallery] στο AutoBlog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.