Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Ο ΚΡΙΣΤΟΦ ΒΑΖΕΧΑ ΝΕΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΦΩΚΙΚΟΥ!

«Δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια»

Το απόγευμα της Δευτέρας, στα γραφεία του Φωκικού στην Άμφισσα, έγινε η παρουσίαση του νέου προπονητή της ομάδας της Άμφισσας, του Κριστόφ Βαζέχα. Ο πρόεδρος της ομάδας της Άμφισσας είπε χαρακτηριστικά:

Καλωσορίζουμε στην Άμφισσα και στο Φωκικό τον κ Χρήστο Βαζέχα γνωστό σε όλους μας, από την ποδοσφαιρική του θητεία στον Παναθηναϊκό
. Ήρθαμε σε συμφωνία, να αναλάβει προπονητής στο Φωκικό και του ευχόμαστε καλή πορεία, καλή δύναμη και μεγάλες επιτυχίες. Ο κος Βαζέχα εκτός από ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού, δούλεψε σε ακαδημίες της Arsenal με ταλέντα και το γεγονός αυτό μας ενδιαφέρει άμεσα. Να δουλέψει δηλαδή, σε αυτό που έχουμε όλοι μας αδυναμία, τους νέους ποδοσφαιριστές του Φωκικού και τους αυριανούς ποδοσφαιριστές της Α’ Εθνικής και της Εθνικής Ελλάδος.

Η πρώτη μας συνεννόηση είναι να μην μείνει μόνο για φέτος. Να πάνε όλα καλά και να μείνει τουλάχιστον για δυο – τρία χρόνια στην ομάδα, ώστε να μπορεί να δουλέψει και περισσότερο στον τομέα των νεαρών ποδοσφαιριστών που και ο ίδιος έχει αδυναμία. Τον καλωσορίζουμε στην Άμφισσα, του ευχόμαστε κάθε επιτυχία και καλή δύναμη.

Από την άλλη ο πρώην άσσος του Παναθηναικού και νύν προπονητής στην ομάδα της Άμφισσας, έκανε τις εξής δηλώσεις:

Καταρχήν να ευχαριστήσω τον πρόεδρο Παπαδημητρίου, που μου δίνει αυτή την ευκαιρία να μπορέσω να συνεχίσω την καριέρα μου ως προπονητής. Πιστεύω είναι ένα σκαλοπάτι πιο ψηλα από αυτό που έκανα πέρυσι τρεις μήνες στο Αιγάλεω. Είναι άλλο επίπεδο. Είμαστε σε μία ομάδα ένα βήμα πριν από την κορυφή μπορούμε να πούμε. Όπως με ξέρετε, δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια και πιστεύω ότι όλοι μαζί, αν είμαστε αγαπημένοι , πρόεδρος, παίκτες, διοίκηση και φίλαθλοι, όλοι μαζί να κάνουμε αυτή την προσπάθεια. Εγώ από την εμπειρία που έχω, ως ποδοσφαιριστής αυτά τα 14 χρόνια που είμαι στην Ελλάδα αλλά και από τις εμπειρίες που έχω πάρει από πολλούς προπονητές που έχω δουλέψει μαζί τους τα τελευταία χρόνια, θέλω να βοηθήσω την ομάδα να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται. Εμένα μου αρέσει, αυτό που ξέρετε: δουλειά, δουλειά και ακόμη μια φορά δουλειά. Πιστεύω σε τέτοιο επίπεδο, η ομάδα μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από αυτό που έκανε φέτος. Πρώτα από να έχουμε υγεία και όλα θα γίνουν. Να ευχαριστήσω πάλι τον πρόεδρο για την ευκαιρία που μου δίνει και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για όλους τους φιλάθλους της ομάδας εδώ στην Άμφισσα και σε όλη την Ελλάδα, για να είναι ευχαριστημένοι.

ΠΗΓΗ: www.finews.gr
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ :http://karteria1.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου