Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Σάββατο 23 Νοεμβρίου....ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ: Έφυγε από την ζωή ο Γιώργος Τσαπρούνης σε ηλικία 45 ετών, σήμερα στις 12 η κηδεία του στον ΙΝ Εισοδίων της Θεοτόκου Αμφίκλειας.….......

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΣΥΣΚΕΨΗ


ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ



ΜΙΑ ΑΠΟ τις σημαντικότερες συσκέψεις που έγιναν ποτέ για το μέλλον του χιονοδρομικού κέντρου Παρνασσού, πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, στην Αθήνα στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου ΑΕ.


Παρόντες στη σύσκεψη ήταν, εκ μέρους της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης ο Δ/ων σύμβουλος της ΕΤΑ κ. Δούνης, εκ μέρους του Δήμου Δελφών ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Λ. Λύτρας, από τον Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας ο Μηχανικός του Δήμου κ. Ε. Καρούμπης και από την πλευρά του Δήμου Αράχωβας – Διστόμου – Αντίκυρας ο Μηχανικός του Δήμου κ. Ν Παπαδρόσος και η κα Λένα Σύρου δημοτική σύμβουλος και μέλος του φορέα Εθνικού Δρυμού Παρνασσού.
Πρέπει να ομολογήσουμε ότι ήταν μια από τις σημαντικότερες συσκέψεις που έγιναν ποτέ για το Παρνασσό , βάζοντας στόχους για το μέλλον.


Η κατάληξη ήταν, η σύσταση ομάδας εργασίας με τη συμμετοχή των Παραπαρνάσσιων Δήμων και εκπροσώπων της ΕΤΑ, με αντικείμενο σχετικά με τα θέματα λειτουργίας και των νέων επενδύσεων. Στόχος και σκοπός πάνω απ’ όλα, η αναβάθμιση του κέντρου με την απορρόφηση των κονδυλίων από το ΕΣΠΑ.
Στη  συνάντηση έγινε  και η γνωριμία με τον καινούριο διευθυντή, τον κ. Δούνη κατά την οποία έγινε και η ενημέρωση από τον κ. Ξυπόλητο με βάση τις υφιστάμενες μελέτες.
Ο κ. Ξυπόλητος ενημέρωσε τους παρευρισκομένους για το ΄΄Πρόγραμμα έργων και δράσεων του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού΄΄ για τον εκσυγχρονισμό των αναβατήρων του Χ.Κ.Π. και ο οποίος είναι ο υπεύθυνος για την μελέτη και αξιοποίηση της.


Ο Φάκελος περιλαμβάνει δύο στάδια.
Με το πρώτο στάδιο ουσιαστικά γίνεται αντικατάσταση της Αφροδίτης (τηλεκαμπίνα ) και Βάκχου (τριθέσιο) με σύγχρονο αναβατήρα, με αφετηρία την υπάρχουσα της Αφροδίτης, ενδιάμεσο σταθμό στα κελλάρια 1950 και θα τερματίζει στο γεροντόβραχο (τέρμα Βάκχου).
Εκεί θα μεταφερθεί και η πίστα των αρχαρίων. Στο έργο περιλαμβάνονται Αναβάθμιση υποσταθμών, υποδομές μέσης τάσης, ξήλωμα του συρόμενου Τηλέμαχου.


Το κόστος είναι στα 17 εκατομμύρια ευρώ, ήδη έγινε η εγκατάσταση του εργολήπτη (ξεκίνησαν οι τοπογραφικές εργασίες), απομένουν οι αδειοδοτήσεις από την Αρχαιολογική υπηρεσία, το δασαρχείο και την πολεοδομία ( είναι στο στάδιο διεκπεραίωσης).
Στην εγκεκριμένη άδεια της επιτροπής ανταγωνισμού ( ώριμες μελέτες της ΕΤΑ), έχει εκδοθεί άδεια και γίνεται ένταξη για συνολικό ποσό 30 εκατομμυρίων ευρώ.
Το δεύτερο στάδιο με συνολικό ποσό 13 συν 1 από την έκπτωση των 17 εκατ. περιλαμβάνει την σύνδεση της Φτερόλακας με τα Κελλάρια.


Συγκεκριμένα γίνεται αντικατάσταση του Ηνίοχου (Νο 6 ) και συνδετικού Ερμή (τριθέσιο) με σύγχρονο αναβατήρα.
«Στόχος μας είναι», τόνισε χαρακτηριστικά, ο κ. Λύτρας δημ. Σύμβουλος του Δήμου Δελφών «μέσα από την ενεργοποίηση όλων μας, να μπορέσουμε να πετύχουμε τον επιθυμητό στόχο, 
για να υλοποιηθεί θα πρέπει όλοι να δραστηριοποιηθούν για να ξεπεραστούν τα οποιασδήποτε μορφής εμπόδια.


Κοινή διαπίστωση ήταν ότι το έργο είναι πολύ σημαντικό για την περιοχή με την αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων υπαρχόντων αναβατήρων, κατασκευής πλέον της τριακονταετίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.