Ημερομηνία

Translate

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη , 18 Ιουνίου.....

MARKET IN - ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΣ- ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ - Για φθηνές αγορές

Τρίτη 27 Μαΐου 2025

Επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής σε Στυλίδα και Αμφίκλεια ζητούν οι μηχανοδηγοί - καλούν τους δημάρχους σε συνάντηση

Υπέρ της επανακρατικοποίησης της Hellenic Train τάσσονται οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ), οι οποίοι, σε ανακοίνωσή τους, αναφέρουν ότι «αν ισχύουν όσα ακούγονται για την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης προς ιδιώτες operator, τότε θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητη η επανακρατικοποίηση της Hellenic Train».....

Οι μηχανοδηγοί με επιστολή τους σε τέσσερις δημάρχους, μεταξύ αυτών της Αμφίκλειας-Ελάτειας και Στυλίδας ζητούν συνάντηση μαζί τους για να ξεκινήσει ξανά η σιδηροδρομική κυκλοφορία στις περιοχές αυτές.

Η ανακοίνωση του σωματείου 

Το Σωματείο μας απέστειλε σήμερα επιστολή στους Δημάρχους Πάτρας, Αμφίκλειας- Ελάτειας, Στυλίδας και Φλώρινας αιτούμενο συνάντηση μαζί τους, προκειμένου να συζητηθεί η άμεση επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στις περιοχές αυτές ή η συζήτηση των προβλημάτων (Προαστιακός Πάτρας).

Η Hellenic Train επιδοτείται με δεκάδες εκατομμύρια Ευρώ ετησίως για την παροχή σιδηροδρομικού έργου στην περιφέρεια, ωστόσο και ενώ σε πολλές περιπτώσεις (χαρακτηριστικό παράδειγμα η γραμμή της Στυλίδας και η σύνδεση με τον Δήμο Αμφίκλειας- Ελάτης), η σιδηροδρομική υποδομή έχει κριθεί κατάλληλη, δεν πραγματοποιεί τα δρομολόγια, αλλά τα αντικαθιστά με λεωφορεία, εισπράττοντας όμως και στο ακέραιο την Κρατική επιδότηση των 50 εκ. Ευρώ ετησίως.

Οι Μηχανοδηγοί δεν θα  παρακολουθούν αμέτοχοι την απαξίωση της Δημόσιας Περιουσίας και ιδιαίτερα αυτήν της σιδηροδρομικής υποδομής, αλλά και του τροχαίου υλικού.

Το επόμενο διάστημα και στα πλαίσια του υπό συζήτηση Νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο, θα καταθέσουμε την άποψη μας για την αναδιοργάνωση του σιδηροδρομικού τομέα, ενώ αν ισχύουν όσα ακούγονται για την αύξηση της Κρατικής χρηματοδότησης προς ιδιώτες operator, τότε θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητη η Επανακρατικοποίηση της Hellenic Train.

ΠΗΓΗ: ilamia.gr

 

1 σχόλιο:

  1. Αμήν και πότε?
    Μακάρι να γίνει επανακρατικοποίηση και να επιστραφούν ως αχρεωστήτως καταβληθέντα στο Ελληνικό Δημόσιο οι ετήσιες επιδοτήσεις των 50 εκατομμυρίων ευρώ, για σιδηροδρομικές υπηρεσίες που δεν παρείχαν ως ΄΄άγονη γραμμή΄΄, από τους Ιταλούς.
    Εξυπακούεται ότι πρέπει να ακουσθεί ενωτικά και δυναμικά η φωνή των εμπλεκόμενων Δημάρχων για την επαναλειτουργία των γραμμών.
    {Το ίδιο πάραυτα πρέπει να γίνει για τα ψευδώς δηλωθέντα μαϊμού-βοσκοτόπια του ΟΠΕΚΕΠΕ}.
    Μόνο τότε θα μιλάμε για ένα κράτος δικαίου που σέβεται τους πολίτες του και τους συνεπείς φορολογούμενους του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.