Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΜΑΪΟΥ 2024 – ΑΓΙΑ ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ .....

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024

Τα δωδέκατα γενέθλια του Πολύδροσος Παρνασσού

Τα δωδέκατα γενέθλια του blog Πολύδροσος Παρνασσού είναι γεγονός.

Πάνε 12 χρόνια από τότε που ασχολήθηκα για πρώτη φορά με το blogging.

18 Φεβρουαρίου 2012 – 18 Φεβρουαρίου 2024....

Να πέτυχα άραγε όσα θα ήθελα ;;

Νομίζω πως ναι.

Έτσι κι αλλιώς, εμένα ο στόχος μου πάντα είναι, να ξεσπάω δημιουργικά και να εξελίσσομαι.

Νομίζω πως για τα δικά μου δεδομένα τα καταφέρνω και τα δύο.

Είναι αρκετοί εντός και εκτός blogging που μου δίνουν ώθηση να συνεχίσω, να δημιουργώ και να βελτιώνομαι.

Το Πολύδροσος Παρνασσού δεν ξέρω αν το αγάπησα αμέσως, αλλά σίγουρα το αγαπώ κάθε μέρα και λίγο περισσότερο.

Κάπου εδώ ας αφήσω τα λόγια για να κλείσω σιγά σιγά.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα τα σχόλια που έχετε κάνει, τις συζητήσεις που μου προσφέρατε, τις ευχές, τις απόψεις, τις σκέψεις που έχουμε μοιραστεί και όλα όσα ακόμα θα μοιραστούμε.

 

3 σχόλια:

  1. Πολλές ευχές και ευχαριστίες για την ανιδιοτελή προσφορά σου στον τόπο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξιοπρεπής παρουσία, κόντρα στους καιρούς, χρόνια πολλά και πάντα επιτυχίες. Κώστας Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρηστάρα, να ΄σαι καλά και να προσφέρεις πάντα με την blogάρα σου και να ΄μαστε όλοι καλά να σου ευχόμαστε κάθε χρόνο και για πολλά χρόνια........
    Γιάννης Αθαν. Λαγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή