Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Μ. Τρίτη, 30 Απριλίου. .....

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

Πετρούλα Τσιρνόβα: Η αποδοχή όλων σας είναι η μεγαλύτερη δύναμη και το ισχυρότερο κίνητρο για εμένα να συνεχίσω.

Ολοκληρώνοντας άλλον ένα μακρύ και έντονο, αλλά και έντιμο και καθαρό, προεκλογικό αγώνα, δεν μπορώ να μην σας ευχαριστήσω για την πολύτιμη στήριξή σας.....

Σ' αυτήν τη δεύτερη προσπάθεια της ζωής μου να βοηθήσω τον τόπο μας και να προσφέρω το περισσότερο που μπορώ, η αποδοχή όλων σας είναι η μεγαλύτερη δύναμη και το ισχυρότερο κίνητρο για εμένα να συνεχίσω.

Ευχαριστώ θερμά την Δήμαρχο μας για την εμπιστοσύνη, την οικογένειά μου για την αγάπη και την υπομονή αλλά και όλους εσάς που μας πιστεύετε και μας δίνετε ξανά την ευκαιρία να συνεχίσουμε το έργο μας με ανιδιοτέλεια, εντιμότητα, ήθος αλλά κυρίως πραγματικό ενδιαφέρον για τον τόπο μας.

Ειλικρινά, σας ευχαριστώ!

Τέλος, θέλω να συγχαρώ απο την καρδιά μου όλους τους φίλους, εκλεγμένους και μη, για τη μεγάλη προσπάθεια και τη συνεργασία σε αυτό το πρωτόγνωρο ταξίδι. Εύχομαι καλή θητεία και καλή συνέχεια στις ζωές όλων! 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου