Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Τετάρτη, 8 Μαΐου....Εορτασμός ανεύρεσης Αγίας Εικόνας Ευαγγελιστή Λουκά στην Πολύδροσο.....

Τρίτη 29 Αυγούστου 2023

2 Νέες υποψηφιότητες Δημοτικών Συμβούλων για την ΔΕ Άμφισσας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δ.Ε. Άμφισσας ο κ. Τάσος Δροσόπουλος ...

Η παράταξη «Επιλογή Ευθύνης», με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, ανακοινώνει την υποψηφιότητα του κ. Τάσου Δροσόπουλου, ως υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου στη Δ.Ε..  Άμφισσας. 

Δήλωση κ. Τάσου Δροσόπουλου: 

Αγαπητοί Συνδημότες και Συνδημότισσες,

Αποδεχόμενος την πρόταση του Δημάρχου Δελφών κ. Παναγιώτη Ταγκαλή να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού  «ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ» με ιδιαίτερη τιμή θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας ζητώντας με ιδιαίτερο αίσθημα ευθύνης την ψήφο σας.

Ενεργός συνδημότης σας επί του πεδίου, η συμμετοχή και η εμπειρία μου με παρακίνησαν να ενταχθώ στο ψηφοδέλτιο, έτοιμος να προσφέρω από διαφορετικό πόστο αυτή τη φορά προς όφελος των αναγκών των συνδημοτών μου. 

Θεωρώ και πιστεύω ότι όλοι οι υποψήφιοι έχουν ως μοναδικό σκοπό να προσφέρουν ανιδιοτελώς, πέρα από κομματικές πεποιθήσεις, για το κοινό όφελος της κοινωνίας μας.

Προσωπικά, μέσα από συλλογικότητες, όπως αθλητικές, πολιτιστικές και περιβαλλοντικές, συνεισέφερα και συνεισφέρω στην κοινωνία των συνδημοτών μου. Με κριτήριο την πολυετή μου πείρα ήρθα σε άμεση επαφή με τα κοινά προβλήματα του τόπου μας, πρωτίστως με περιβαλλοντικά και αναπτυξιακά ζητήματα που χρίζουν ενημέρωσης και δυναμικής παρέμβασης. 

Αξιοποιώντας το αίσθημα δικαίου, με συνεργατικότητα και διάλογο θα συνεχίσω να πορεύομαι και την επόμενη ημέρα των δημοτικών εκλογών, εάν βρεθώ σε εκλέξιμη θέση, στον Δήμο Δελφών.

Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους συνδημότες μου για την ανάπτυξη και την πρόοδο του τόπου μας.


Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δ.Ε. Άμφισσας η κ. Χρυσούλα Σεγδίτσα-Πονήρη

Η παράταξη «Επιλογή Ευθύνης», με υποψήφιο Δήμαρχο Δελφών τον κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, ανακοινώνει την υποψηφιότητα της κ. Χρυσούλας Σεγδίτσα-Πονήρη, εν ενεργεία Αντιδημάρχου, ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στη Δ.Ε.  Άμφισσας. 


Δήλωση της κ. Χρυσούλας Σεγδίτσα-Πονήρη: 

Μετά από ώριμη σκέψη, έντονο προβληματισμό και αίσθημα ευθύνης, αποφάσισα και αυτή τη φορά να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας και να ζητήσω τη στήριξή σας, αφού υπερίσχυσε η ανάγκη να συνεχίσω και να ολοκληρώσω το έργο που έχει ξεκινήσει. Ανακοινώνω λοιπόν την υποψηφιότητά μου στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές, με το συνδυασμό «Επιλογή Ευθύνης», στο πλευρό του νυν Δημάρχου, Παναγιώτη Ταγκαλή, ενός προσώπου που σέβομαι και εκτιμώ βαθιά για το ήθος του, την κατάρτισή του και την εργατικότητά του.

Πρώτα απ’ όλα θέλω να σας ευχαριστήσω, όλους και τον καθένα ξεχωριστά για την αγάπη με την οποία με περιβάλλετε όλα αυτά τα χρόνια της ενασχόλησής μου με τα κοινά και να σας διαβεβαιώσω πως τα ίδια ακριβώς συναισθήματα τρέφω κι εγώ για σας και επιπλέον απερίγραπτη ευγνωμοσύνη, σεβασμό και εκτίμηση.

Καθ’ όλη τη μακρά διάρκεια της αυτοδιοικητικής μου θητείας, προσπάθησα να φανώ αντάξια των προσδοκιών σας και της εμπιστοσύνης σας, άσκησα τα καθήκοντα που μου ανατέθηκαν, τα οποία δεν χρειάζεται να αναφερθούν λεπτομερώς στην παρούσα φάση, δίνοντας τον καλύτερό μου εαυτό, με ανιδιοτέλεια, καθημερινή δουλειά, ταπεινότητα, και πάντα στο πλευρό σας, αφουγκραζόμενη κάθε σας ανάγκη και προσπαθώντας να δώσω τη βέλτιστη δυνατή λύση. 

Απευθύνομαι πάλι σε  εσάς και ζητώ για άλλη μια φορά τη στήριξή σας. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν επεδίωξα, ούτε επιδιώκω την προβολή, την ικανοποίηση προσωπικών συμφερόντων ή άλλων φιλοδοξιών, αλλά μοναδικό μου κίνητρο είναι η ανιδιοτελής προσφορά στον τόπο και στους συμπολίτες μου. Άλλωστε το έργο που μέχρι τώρα έχω παρουσιάσει πιστεύω πως αποτελεί τρανή απόδειξη των προθέσεών μου. Δεσμεύομαι και υπόσχομαι να θέσω όλες μου τις δυνάμεις στην υπηρεσία των πολιτών του Δήμου μας και να τιμήσω την εμπιστοσύνη σας.

Εύχομαι να διανύσουμε μια ήρεμη, δημιουργική και πολιτισμένη προεκλογική περίοδο, να μην ξεχνάμε πως είμαστε όλοι γνωστοί, φίλοι και έτσι θα πρέπει να παραμείνουμε και την επόμενη ημέρα. Άλλωστε  όλοι αγωνιζόμαστε για τον ίδιο σκοπό, την πρόοδο του τόπου μας που τόσο αγαπάμε!

Σας ευχαριστώ θερμά.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου