Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

Κυκλοφορία συγγραφικού πονήματος τοπικής ιστορικής σημασίας από τον Ηλία Χρ. Θάνο

Μήνυμα συγγραφέα: 

«Ονομάζομαι Ηλίας Χρ. Θάνος και μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο σχετικά με την μεγάλη Επανάσταση του 1821. ....

Η αγάπη μου για αυτήν την ιστορική περίοδο με οδήγησε στο συνθέσω την βιογραφία ενός ανθρώπου που δυστυχώς δεν είναι ευρύτερα γνωστός στο Πανελλήνιο αν και ήταν ο πρωτεργάτης της επανάστασης και ειδικότερα της εδραίωσής στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Ρούμελη. Μιλάω για τον εθνεγέρτη Επίσκοπο Σαλώνων Ησαΐα. 

Αν επιθυμείτε να γνωρίσετε και εσείς λίγα περισσότερα γι' αυτόν ή κάποια λιγότερα γνωστά του στοιχεία μπορείτε να προμηθευτείτε το βιβλίο μου.

Το βιβλίο προλογίζει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φωκίδος κκ. Θεόκτιστος και θέλω να τον ευχαριστήσω δημόσια για την τιμή.

Επικοινωνήστε μαζί μου στο email hliasthanos2001@gmail.com ή στο 6989847775.

Θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία του τόπου μας!»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου