Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Μεγάλη Δευτέρα 29 Απριλίου: Από τη σημερινή μέρα ξεκινούν τα άγια Πάθη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. .....

Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΤΕΑΣ Τετάρτη 29 Ιουνίου και Παρασκευή 1 Ιουλίου στις 9.15μμ « Ένας Θρίαμβος» του Εμμανουέλ Κουρκόλ


 Μια βαθιά ανθρώπινη, συγκινητική κωμωδία, εμπνευσμένη από πραγματικά γεγονότα με πρωταγωνιστή τον βραβευμένο με βραβείο Σεζάρ Καντ Μεράντ («Είναι τρελοί αυτοί οι Βόρειοι», «Ο Μικρός Νικόλας» κλπ) ....

Το trailer της ταινίας https://www.youtube.com/watch?v=TonmJFxe4KU

ΒΡΑΒΕΙΑ-ΦΕΣΤΙΒΑΛ: 

Βραβείο Καλύτερης Κωμωδίας Ευρωπαϊκά Βραβεία Κινηματογράφου

Φεστιβάλ Καννών

Βραβείο Κοινού Φεστιβάλ Ανγκουλέμ

Gala Screening Φεστιβάλ Ζυρίχης

Ταινία Λήξης Φεστιβάλ Τορίνο

ΥΠΟΘΕΣΗ

Ο Ετιέν, ένας ηθοποιός που δουλεύει ως υπεύθυνος θεατρικού εργαστηρίου σε μια φυλακή, προτείνει στον ασυνήθιστο θίασο από κρατούμενους να ανεβάσουν το διάσημο έργο του Σάμιουελ Μπέκετ «Περιμένοντας τον Γκοντό». 

Η ταινία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα. To 1985, ο Σουηδός ηθοποιός και σκηνοθέτης Jan Jönson ανέβασε με μεγάλη επιτυχία μαζί με κρατούμενους στη φυλακή υψίστης ασφαλείας στην Κούμλα, το έργο «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ. Το γεγονός είχε ενθουσιάσει τον ίδιο τον Μπέκετ.

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ

«Συγκινητική και αστεία. Φανταστικές ερμηνείες». Le Parisien

«Αυτή η γαλλική ταινία, έξυπνη, γενναιόδωρη, καλογραμμένη και αλάνθαστα παιγμένη από έναν σπουδαίο Καντ Μεράντ, θα κερδίσει τους πάντες». Le Figaro

«Μια μεγάλη εμπορική επιτυχία στη Γαλλία που κέρδισε το βραβείο της καλύτερης ευρωπαϊκής κωμωδίας της χρονιάς από την European Film Academy. Η ευκαιρία ζωής για τον ήρωα συναντά την πεμπτουσία του αξεπέραστου κειμένου του Μπέκετ. Καταπληκτικοί οι ερμηνευτές στην πλειονότητα τους κι εξαιρετικός ο μονόλογος του Καντ Μεράντ στο φινάλε» Κωνσταντίνος Καϊμάκης, Athens Voice

"Στην παράδοση γαλλικών ταινιών οι οποίες συνδυάζουν πετυχημένα συναίσθημα και χιούμορ. Ο «Γκοντό» είναι μια εξαιρετική πηγή αναφορών για τον εγκλεισμό, την αναμονή και το υπαρξιακό παράλογο. Ο Κουρκόλ ισορροπεί γέλιο και δάκρυ φροντίζοντας όμως να πατά σε στέρεο (σεναριακό) έδαφος ενώ το συγκινητικό φινάλε κερδίζει τις εντυπώσεις» Χρ.Μήτσης Αθηνόραμα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου