Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2021

Θανάσης Βαφειάς: Νέος Αντιδήμαρχος στο Δήμο Αμφίκλειας Ελάτειας ΄΄Η τιμή μεγάλη, όπως μεγάλες είναι και οι ευθύνες΄΄


 Με την ευκαιρία ανάληψης των νέων μου καθηκόντων μου ως Αντιδήμαρχος, οφείλω να ευχαριστήσω πρωτίστως την Δήμαρχο μας Αθανασία Στιβακτή .....για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου, καθώς καθώς και όλους τους συνδημοτες μου που με την ψήφο τους με οδήγησαν εδώ σήμερα.

Η τιμή μεγάλη, όπως μεγάλες είναι και οι ευθύνες. Αναλαμβάνω έναν πιο ενεργό ρολο στην κοινή προσπάθεια για την επίλυση των μικρών προβλημάτων όσο και των μεγάλων ζητημάτων του Δήμου.

Πιστεύω ότι τόσο με την σχετική εμπειρία μου στα κοινά όσο και με την από μέρους σας στήριξη του έργου μας, θα συνεχίσουμε όλοι μαζί ώστε να πάμε τον όμορφο Δήμο μας ακόμη ένα βήμα μπροστά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου