«Το σημερινό φιάσκο στη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας μας, αφήνει έκθετη την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας.
Η εξέλιξη αυτή "δεν είναι κεραυνός εν αιθρία". Ήδη από την περασμένη εβδομάδα το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο έστειλε μήνυμα στα σχολεία, για να ενημερώσει για τις περιορισμένες δυνατότητες λειτουργίας της πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Άρα η κυβέρνηση ήξερε το πρόβλημα, αλλά δεν έκανε τίποτα! Κατά τ' άλλα έφταιγαν οι αγώνες των μαθητών...
Να αφήσει, λοιπόν, το υπουργείο Παιδείας τα κροκοδείλια δάκρυα για τις χαμένες ώρες μαθημάτων και τους πανηγυρισμούς ότι "όλα βαίνουν καλώς" και να φροντίσει να λύσει άμεσα το πρόβλημα.
Εδώ και τώρα να πάρει μέτρα για:
Την αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, για να μπορούν με ουσιαστικούς όρους να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Την παροχή δωρεάν ηλεκτρονικών μέσων (tablet, laptop, σύνδεση γρήγορου internet) για την τηλεκπαίδευση, με ευθύνη του κράτους, μέσω των σχολείων στους μαθητές.
Να μην γίνει καμία διακοπή ρεύματος και internet σε σπίτια λαϊκών οικογενειών, που θα στερεί τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Να μην καταγραφεί ούτε μια απουσία στους μαθητές, που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση».
Επίσης, το ΚΚΕ κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των μαθητών στην τηλεκπαίδευση.--
Να διασφαλιστεί η ισότιμη πρόσβαση στην εξ’ αποστάσεως διδασκαλία για όλους τους μαθητές ζητάει το ΚΚΕ, μέσω Επίκαιρης Ερώτησης προς την υπουργό Παιδείας που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής του Κόμματος Γιάννης Δελής.
Παραθέτουμε την Επίκαιρη Ερώτηση:
«Η εξ’ αποστάσεως διδασκαλία στο πλαίσιο της επιδημίας του κορονοϊού, παρουσιάζει, όπως είναι κατανοητό, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που πρέπει να παρθούν υπόψη προκειμένου να βοηθηθούν οι μαθητές.
Υπάρχει έντονα η αγωνία χιλιάδων γονέων που αδυνατούν να παρέχουν την δυνατότητα στα παιδιά τους να συμμετέχουν στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, λόγω έλλειψης υποδομών και του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού. Υπάρχει επίσης η αγωνία των εκπαιδευτικών που προκύπτει από την έως τώρα μηδενική επιμόρφωση και προετοιμασία τους για αυτή την πολύ σοβαρή διαδικασία, παρ’ όλες τις κυβερνητικές διακηρύξεις.
Το σοβαρό αυτό πρόβλημα αναδείχθηκε έντονα την προηγούμενη σχολική χρονιά όταν υπήρξε αντίστοιχη αναστολή λειτουργίας των σχολείων λόγω Covid-19, με αποτέλεσμα πάνω από 250.000 μαθητές να μη συμμετέχουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Άλλωστε και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο με μήνυμα στα σχολεία ενημερώνει για τις περιορισμένες δυνατότητες λειτουργίας της πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης σε σχέση με τις ταχύτητες του ίντερνετ, τόσο στις σχολικές μονάδες όσο και σε σπίτια που έχουν δύο ή περισσότερα παιδιά μαθητές.
Η παραπάνω κατάσταση οξύνει την ανισότιμη πρόσβαση των μαθητών στη γνώση, υποβαθμίζει και ανοίγει δρόμους παρέμβασης στα σχολεία από ιδιωτικές εταιρίες, μέσω χορηγιών ή άλλων τρόπων.
Ερωτάται η κ. Υπουργός, τι μέτρα θα πάρει ώστε:
Να διασφαλιστεί τώρα η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στα εξ’ αποστάσεως μαθήματα, με δωρεάν παροχή από το κράτος όλων των απαιτούμενων τεχνικών μέσων (πχ. υπολογιστών, γρήγορου διαδικτύου).
Να διασφαλιστεί, για όλους τους μαθητές, ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας της εξ’ αποστάσεως εργαστηριακής εκπαίδευσης.
Να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα των απουσιών μαθητών που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.
Να επιταχυνθεί η Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για να μπορούν με ουσιαστικούς όρους να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.