Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

Λουκιανός Κηλαηδόνης - ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ - Γρηγόρης Μπιθικώτσης


Μνήμη, Λουκιανού Κηλαηδόνη....💕
Κάθε χρόνο στον Περαία
περπατούσαμε παρέα
κι ήτανε το Κερατσίνι
κύμα, πεύκο και ρετσίνι.....



Στίχοι:   Νίκος Γκάτσος
Μουσική:   Λουκιανός Κηλαηδόνης
Ερμηνεία : Γρηγόρης Μπιθικώτσης

Πρώτη ηχογράφηση : Κόκκινη κλωστή 1972
Ηχογράφηση με τον Μπιθικώτση :  "Λουκιανός Κηλαηδόνης Πρώτες Εκτελέσεις"  1985   

Κάθε χρόνο στον Περαία
περπατούσαμε παρέα
και σε φίλησα γοργόνα
μια βραδιά στην Δραπετσώνα

Κάθε χρόνο κάθε μήνα
σ’έφερνα στη Σαλαμίνα
να σου δείξω στράτα στράτα
πώς χορεύουνε την τράτα

Κάθε χρόνο, κάθε χρόνο
σού `χα την καρδιά μου θρόνο
και με του γιαλού τ’ αλάτι
άσπρο σού `χτιζα παλάτι

Κάθε χρόνο στον Περαία
περπατούσαμε παρέα
κι ήτανε το Κερατσίνι
κύμα, πεύκο και ρετσίνι

Κάθε χρόνο κάθε μήνα
σ’έφρενα στη Σαλαμίνα
και σε φίλευα στο πόδι
Κουλουριώτικο χταπόδι 

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου