Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Χελιδόνια της βροχής - Τάνια Τσανακλίδου


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!
«Χειμώνας»
Τι ωραία που μαραθήκαν τα λουλούδια τι τέλεια που μαραθήκαν κι αυτός ο τρελός να τρέχει στους δρόμους με μιά φοβισμένη καρδιά χελιδονιού χειμώνιασε και φύγανε τα χελιδόνια .....
γέμισαν οι δρόμοι λάκκους με νερό δυό μαύρα σύννεφα στον ουρανό κοιτάζονται στα μάτια αγριεμένα αύριο θα βγει στους δρόμους και η βροχή απελπισμένη μοιράζοντας τις ομπρέλλες της τα κάστανα θα τη ζηλεύουν και θα γεμίσουν μικρές κίτρινες ζαρωματιές θα βγουν κι οι άλλοι έμποροι αυτός που πουλάει τ αρχαία κρεβάτια αυτός που πουλάει τις ζεστές-ζεστές προβιές αυτός που πουλάει το καφτό σαλέπι κι αυτός που πουλάει θήκες από κρύο χιόνι για τις φτωχές καρδιές
Μίλτος Σαχτούρης: «Τα φάσματα ή η χαρά στον άλλο δρόμο»

Χελιδόνια της βροχής - Τάνια Τσανακλίδου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Στίχοι: Διονύσης Καρατζάς

Όλες οι λέξεις μου σε όνειρα τελειώνουν
νύχτες βροχής ανθίζουν στο κορμί σου
κι όλες οι θάλασσες μπροστά σου χαμηλώνουν
χαμηλώνουν
Όρκους κι ευχές που έκανες θυμήσου
μέσα στα χέρια μου τα θαύματα παγώνουν
παγώνουν

Χελιδόνια της βροχής, χελιδόνια της βροχής,
χελιδόνια.

Όλες οι σκέψεις μου αρχίζουν χελιδόνια
κάθε φτερό και φόβος της φωτιάς σου
κάθε μου πέταγμα παιχνίδι στη ματιά σου
στη ματιά σου
Όρκους κι ευχές που έκανες θυμήσου
μέσα στα χέρια μου τα θαύματα παγώνουν
παγώνουν

Χελιδόνια της βροχής, χελιδόνια της βροχής
χελιδόνια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου