Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

Ο Στάθης Καλλιμάνης στο Πολιτικό γραφείο του Βουλευτή Ιωάννη Μπούγα


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Είναι μεγάλη τιμή για μένα την οικογένειά μου αλλά και για το χωριό μου  που ο Βουλευτής Φωκίδας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Κόμματος της Νέας Δημοκρατίας κ. Ιωάννης Μπούγας με επέλεξε να στελεχώσω το Πολιτικό Γραφείο στην Άμφισσα.....

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους Κοινοτικούς και Δημοτικούς αιρετούς άρχοντες  τους συνάδελφούς μου για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια καθώς και τους συγχωριανούς μου και τους υπόσχομαι ότι θα είμαι πάντα δίπλα τους .
Σας διαβεβαιώ ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις να εργαστώ ώστε να πάμε την Φωκίδα ψηλά  πραγματοποιώντας τους στόχους που έχει βάλει ο Βουλευτής του Νομού Φωκίδας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Κόμματος της Νέας Δημοκρατίας κ. Ιωάννης Μπούγας.

Με εκτίμηση 

Καλλιμάνης Στάθης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου