Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!! Gabriel Fauré - AUTOMNE, op. 18, n° 3 - Nathalie Stutzmann


“Τις μέρες τις γλυκιές του Σεπτεμβρίου, όταν δεν έχει ακόμη
βρέξει και είναι το άκουσμα των ήχων πιο αραιό και η γεύσις των ωρών και από του θέρους πιο πυκνή,....

όταν στους κήπους σκάνε τα ρόδια, και πάλλονται υψιτενείς οι στήμονες των λουλουδιών, και σφύζουν στις πορφύρες των φλεγόμενοι οι ιβίσκοι, όλοι σαν υπερβέβαιοι γαμβροί που στων νυμφών κτυπούν τις θύρες, τότε, σαν να ‘ναι πάντα καλοκαίρι (γιατί όποια κι αν είναι η εποχή, ο πόθος είναι πάντα θέρος) αναγαλλιάζουν οι ψυχές,  και ο Έρωτας, ο πιο ξανθός αρχάγγελος του Παραδείσου, βοά και λέγει στο κάθε που άγγιξε κορμί: 
Τα ρούχα πέτα, γδύσου.
Τίποτε μη φοβάσαι.
Έαρ, χειμώνας, θέρος - όπου κι αν είσαι - είναι η ρομφαία μου μαζί σου.”
Ανδρέας Εμπειρίκος: Αρχάγγελος τον Σεπτέμβριο βοά μέσα στην πλάση


Στίχοι: Armand Silvestre
Ερμηνεία : Nathalie Stutzmann, contralto
Πιάνο : Catherine Collard

Φθινόπωρο

Φθινόπωρο σε ουρανούς ομιχλώδες, σε ορίζοντες λυπηρούς
σε γρήγορα ηλιοβασιλέματα, σε χαραυγές χλωμές
Βλέπω να κυλούν, όπως το νερό του χειμάρρου,
οι μέρες σου πλασμένες απο μελαγχολία

Πάνω στα φτερά των τύψεων είναι το φλογερό μου πνεύμα
πως θα μπορούσε να αναγεννηθεί η εποχή μας!
διασχίζοντας, ονειρεύοντας, τους μαγεμένους λόφους
όπου πριν χαμογελούσε η νιότη μου!

Νιώθω, στον φωτεινό ήλιο της νικηφόρας ανάμνησης
να ανθίζει ξανά ένα μπουκέτο από άδετα τριαντάφυλλα
και να μαζευτούν τα δάκρυα στα μάτια μου όπως και στην καρδιά μου
τα είκοσι μου χρόνια έχουν ξεχαστεί!

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου