Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ - Με τον συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης


Ανδρέας Ζαχαρόπουλος

Γεννήθηκα στην Άμφισσα το 1975 και εκ τότε ζω μόνιμα στους Άγιους Πάντες. Είμαι πατέρας ενός αγοριού 15 χρόνων. .....
Υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία σαν έφεδρος αξιωματικός.
Είμαι ιδιωτικός υπάλληλος στην Εταιρεία Γαλαξίδι Θαλάσσιες Καλλιέργειες .
Στις επικείμενες Αυτοδιοικητικές Εκλογές θα συμμετάσχω στον Συνδυασμό "Επιλογή Ευθύνης" με Υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή του οποίου το όραμα αντικατοπτρίζει πλήρως τα δικά μου όνειρα ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ για τον Τόπο μας.

Ζητώ την στήριξη σας για την εκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος του Δ.Δελφών και με Δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή να δώσουμε μαζί νέα πνοή, νέα ορμή στον Τόπο μας.

Όλγα Καμπαφλή - Φουντούκη




Ονομάζομαι Όλγα Καμπαφλή Φουντούκη, είμαι παιδί πολύτεκνης οικογένειας και μητέρα τριών τέκνων,σύζυγος του Ευθυμίου Αθαν. Καμπαφλή.
Έχω ασχοληθεί με τον αθλητισμό ως αθλήτρια ρυθμικής γυμναστικής του Δήμου Περιστερίου.
Είμαι απόφοιτος της Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και εργάστηκα στον ιδιωτικό τομέα,ως διευθύντρια στην εταιρία Γραφικών Τεχνών ¨Β Καμπριάνης και ΣΙΑ ΕΕ'',μετέπειτα εργάστηκα στην ΔΟΥ Β' Περιστερίου στο τμήμα Φόρου εισοδήματος.
Το 2004 εργάστηκα ως ειδικός συνεργάτης του Υφυπουργού Εσωτερικών.
Στη συνέχεια στην εταιρία ΤΡΑΜ Α.Ε ως γραμματέας στην Εμπορική Δ/νση , απ οπού μετατάχθηκα ως γραμματέας στον Δήμο Βύρωνα, στο γραφείο του Δημάρχου Νίκου Χαρδαλιά .
Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα συμμετάσχω στο συνδυασμό ''Επιλογή Ευθύνης'' με υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου