Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 18 Απριλίου σήμερα......

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΔΡΟΣΟΣ: Πάνω από όλα, είναι η Φωκίδα, πάνω από όλα είναι η Ρούμελη,

Αισθάνομαι την ανάγκη, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που μου συμπαραστάθηκε στον προεκλογικό μου αγώνα.....
Θέλω να ευχαριστήσω τόσο εσάς που με τιμήσατε με τη φυσική σας παρουσία στις συγκεντρώσεις του Περιφερειακού Συνδυασμού «ΣΤΕΡΕΑ ΥΠΕΡΟΧΗΣ», με επικεφαλή τον Δημήτρη Αναγνωστάκη, όπως και όλους όσους με παρακολουθείτε μέσα από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. 
Τόσο εγώ προσωπικά, όσο και οι υπόλοιποι υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοί της Φωκίδας, ολοκληρώσαμε έναν έντιμο προεκλογικό αγώνα, χωρίς λαϊκισμούς και ψεύτικες υποσχέσεις.
Τέλος και χωρίς πολλά λόγια, να γνωρίζετε ότι για μένα,
πάνω από όλα, είναι η Φωκίδα,
πάνω από όλα είναι η Ρούμελη,
πάνω από όλα είναι η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!
Αυτό είναι το χρέος μου και θα το πράξω.
Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου. Καλή αντάμωση.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΔΡΟΣΟΣ
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Φωκίδας
με το συνδυασμό «Στερεά Υπεροχής»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου