Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Μάνος Λοϊζος - Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ - Μαρία Ρουσσέα,(Ανέκδοτη ηχογράφηση)

Γιώργος Βιδάκης
Είναι η φωνή σου αχνή σαν πεταλούδα
λίγο φτερουγίζει και λίγο σταματά
πρώτα ανοιγοκλείνει τα δυό της τα βελούδα
και στο πρόσωπο μου στέκει και περπατά...



Το «Όλα σε θυμίζουν» είναι ένα τραγούδι που όλοι έχουμε σιγοψιθυρίσει τους στίχους του. Ένα από τα ωραιότερα, τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ.
Και όμως λίγοι γνωρίζουν ότι αρχικά γράφτηκε με άλλους στίχους!
Την αποκάλυψη έκανε πριν από αρκετά χρόνια ο Φώντας Λάδης.
Ο συγγραφέας και στιχουργός ανέφερε πως λίγο μετά τη μεταπολίτευση, είχε γράψει ένα ποίημα με τίτλο «Η πεταλούδα», το οποίο και μελοποίησε ο Λοΐζος, μαζί με 4-5 ακόμη ποιήματά του. Όταν όμως το 1979 κυκλοφόρησε ο δίσκος «Τα τραγούδια της Χαρούλας» με τη Χάρις Αλεξίου, πάνω στην ίδια μελωδία που ο Λοΐζος είχε γράψει την «Πεταλούδα» του Λάδη, υπήρχαν οι στίχοι του Μανώλη Ρασούλη που έλεγαν «Όλα σε θυμίζουν απλά κι αγαπημένα…».

Αργότερα ο Ρασούλης με ένα γράμμα του «απολογήθηκε» για τη συγκεκριμένη ιστορία και την «προδοσία» που έγινε στο Φώντα Λάδη, ενώ κάποια χρόνια μετά, «Η πεταλούδα» ηχογραφήθηκε σε ένα demo, με ενορχήστρωση Λάκη Αργυριάδη και τραγουδίστρια τη Μαρία Ρουσσέα, χωρίς όμως να κυκλοφορήσει ποτέ…

Πηγή : https://www.newsone.gr

Στίχοι : Φώντας Λάδης
Μουσική : Μάνος Λοϊζος
Ερμηνεία : Μαρία Ρουσσέα

Χίλιες πεταλούδες στο σπίτι μου έχω φέρει
χρόνια τις μαζεύω μέσα απ΄τα όνειρα
μα μιά πεταλούδα την έφτιαξα απ΄αγέρι
κι είν΄αυτή η πρώτη, η καλοκυρά

Είναι η φωνή σου αχνή σαν πεταλούδα
λίγο φτερουγίζει και λίγο σταματά
πρώτα ανοιγοκλείνει τα δυό της τα βελούδα
και στο προσωπό μου στέκει και περπατά

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου