Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Μήτσος Σταυρακάκης - ΕΙΝΑΙ ΔΕΝΤΡΑ - Νίκη Ξυλούρη

Είναι δεντρά που όντε φυσά 
το 'να τ' αλλού θ' αγγίξει, 
μόνο για μας δεν έκαμε καιρό 
να μας εσμίξει.....




Μουσική : Μήτσος Σταυρακάκης Στίχοι : Γιώργης Σταυρακάκης (Mιχαλόμπας) Ερμηνεία : Μήτσος Σταυρακάκης - Νίκη Ξυλούρη Μαντόλα - σάζι : Μήτσος Σταυρακάκης Στάμνα : Κώστας Κακουδάκης Είναι δεντρά που όντε φυσά το 'να τ' αλλού θ' αγγίξει, μόνο για μας δεν έκαμε καιρό να μας εσμίξει..... Κοντά με κείνη δυο δεντρά, να μας-ε κάμεις θέ μου να σμίγομε κάθε φορά, στο φύσημα τ ανέμου.. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου