Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Αποχώρηση του Αντώνη Ιωάννου από τα διοικητικά του Φωκικού


Οι αντοχές και η ηλικία είναι αμείλικτοι.... Μετά από πολλά χρόνια παρουσίας μου στα διοικητικά του Φωκικού, νομίζω ότι ήρθε η ώρα της αποχώρησης... 

Προσωπικοί λόγοι και κυρίως η ολοήμερη απασχόληση μου, συντέλεσαν στο να πάρω την απόφαση της παραίτησης μου... 
Ευτυχώς πίσω υπάρχει παρακαταθήκη νέων παιδιών που μπορούν να προχωρήσουν την ομάδα και να την φέρουν εκεί που της αξίζει....35 χρόνια συνεχούς παρουσίας μου δίπλα σε ικανούς προπονητές, σε αξιόλογους προέδρους, εκτιμώ ότι προσέφερα κι εγώ το λιθαράκι για να στεριώσει αυτή η ομάδα...
Έκανα πολλούς φίλους και αρκετούς εχθρούς... 
Έχω μάθει όμως ότι όταν ασχολείσαι με τα κοινά αυτό είναι φυσιολογικό... Δηλώνω ότι θα είμαι δίπλα στην ομάδα και την διοίκηση σε ότι χρειαστεί... 
Καλή συνέχεια...

Αντώνης Ιωάννου

Το ΔΣ του Φωκικού έκανε δεκτή την παραίτηση του μέχρι πρότινος γενικού αρχηγού της ομάδας Αντώνη Ιωάννου για προσωπικους λογους και τον ευχαριστεί για την προσφορα του στην ομαδα του Φωκικού. Το πόστο αυτό αναλαμβάνει ο Λαζογεωργος Αλέξανδρος και του ευχόμαστε καλή δύναμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου