Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Άκης Πάνου - Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ - Μανόλης Ρασούλης

Γιώργος Βιδάκης
Στις 15 Δεκεμβρίου του 1933 γεννήθηκε Άκης Πάνου.
Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη
όλα μου τα παίρνει τίποτα δε δίνει
η ζωή μου όλη είναι ένα καμίνι
που ‘χω πέσει μέσα και με σιγοψήνει....




Στίχοι-Μουσική: Άκης Πάνου Ερμηνεία : Μανόλης Ρασούλης ღೋღ♡ღೋღೋღ♡ღೋ Η ζωή μου όλη είναι μια ευθύνη όλα μου τα παίρνει τίποτα δε δίνει η ζωή μου όλη είναι ένα καμίνι που ‘χω πέσει μέσα και με σιγοψήνει Η ζωή μου όλη μια ανοησία κι η μοναδική μου η περιουσία η ζωή μου όλη είναι μια θυσία που σκοπό δεν έχει ούτε σημασία Η ζωή μου όλη είναι ένα τσιγάρο που δεν το γουστάρω κι όμως το φουμάρω κι όταν γίνει η γόπα κέρασμα στο χάρο όταν έρθει η ώρα και τόνε τρακάρω. ღೋღ♡ღೋღೋღ♡ღೋ Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου