Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Παραδοσιακό Ιωνίας - ΣΥΡΕ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ - Sinafi Trio (Έλενα Μουδίρη Χασιώτου )

Γιώργος Βιδάκης

Η παραδοσιακή μουσική δεν είναι τα τραγούδια μόνα τους, αλλά η σχέση των ανθρώπων με αυτά. Σχέσεις ζυμωμένες μέσα από τον κύκλο της ζωής!..
Σύρε να πεις στη μάνα σου
να κάνει κι άλλη γέννα
να κάψει κι αλλουνού καρδιά
πως έκαψε κι εμένα.



Στίχοι - Μουσική: Παραδοσιακοί Ερμηνεία : Έλενα Μουδίρη Χασιώτου Το «Sinafi Trio» αποτελούν οι: Ασινέθ Φωτεινή Κοκκάλα: Κανονάκι Μαρίνα Λιόντου Mohamend: Ούτι Έλενα Μουδίρη Χασιώτου: Φωνή/κρουστά. Σύρε να πεις στη μάνα σου να κάνει κι άλλη γέννα να κάψει κι αλλουνού καρδιά πως έκαψε κι εμένα Γιάλλα γκιάλλα μπίντα γυάλλα τα ματάκια σου τα μαύρα τα ματάκια σου τα μαύρα που είναι όλο φωτιά και λαύρα. Κι ας ήταν να γινότανε γιαγκίν σο μαχαλά σου όλη να τρέξουν στη φωτιά κι εγώ στην αγκαλιά σου. Μελαχρινό με τις ελιές και με τα μαύρα μάτια έκαμες την καρδούλα μου σαράντα δυο κομμάτια Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου