Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

.... Σήμερα Κυριακή 24 Νοεμβρίου.....

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Πολύδροσος: Φωτογραφικές αναμνήσεις

Πολύδροσος 1970
Οι γεννηθέντες το 1951 στο γλέντι λίγο πριν την κατάταξη στο στρατό, στο Φούρλα. .....

Από αριστερά Μουτσιανάς Χρήστος, Μολιώτης Θύμιος, Σταματίου Γεώργιος, Ρίζος Παναγιώτης (Μπότης - καθιστός), Φούρλας Νίκος ( καταστηματάρχης), Ρέββας Λουκάς ( μόλις διακρίνεται), Βέλλιος Κώστας ( Κωτσιούλας), Καραχρήστος Τάκης και Θάνος Βασίλειος

17 σχόλια:

  1. Πολύδροσος 1970 ... έ ρε γλέντια εν τω μέσω της Εθνοσωτηρίου Επαναστάσεως .
    Έτσι γλεντούσαν & χαίρονταν, εκείνη την εποχή, οι νέοι της Ελληνικής υπαίθρου που θα κατατάσσονταν να υπηρετήσουν την πατρίδα .
    Αριστεροί & Δεξιοί όλοι μαζί με το ίδιο φρόνημα στο υπέρτατο καθήκον του ιερού προς την πατρίδα χρέους, αυτό της υπηρετήσεως της στρατιωτικής θητείας...!!!

    υ.γ.

    θυμάσαι μήπως ποιο τραγούδι χορεύεις ρε bloger ? για τσάμικο πάντως μου κάνει γιατί βλέπω το Θύμιο να ζορίζεται ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Αλέκο. Να σε ενημερώσω ότι εγώ και ο Θύμιος πήγαμε αργότερα στο στρατό λόγω σπουδών. Εγώ στην περίοδο 1973-1974. Τα γλέντια γινόντουσαν σε τέτοιες περιπτώσεις με όλους τους κληρωτούς και από την εποχή τουλάχιστον των Πατεράδων μας.
      Δεν θυμάμαι τι τραγούδι χόρευα.
      Θυμάμαι όμως πολύ καλά ότι υπηρέτησα σε λόχο ανεπιθύμητων (21ος λόχος), στα Ελληνοβουλγαροτουρκικά σύνορα – τρίγωνο Κάραγατς-.
      Το υπέρτατο καθήκον οι χαρακτηρισμένοι αριστεροί το εκτελούσαν στα σύνορα.
      Επειδή η εθνοσωτήριος επανάσταση μας πρόσεχε δε, είχα να πάρω άδεια 9 μήνες.
      Περνούσε θυμάμαι ένα κοπάδι αγελάδες και λέγαμε ότι περνάει το θηλέων.
      Αυτά τα ωραία τότε.
      Χρήστος Μουτσιανάς

      Διαγραφή
    2. Οι συνταγματάρχες είχαν εισπράξει αμφισβήτηση και απαξίωση από τη νεολαία. Τα μακριά μαλλιά, τα παντελόνια «καμπάνα», η ροκ μουσική, ακόμα και τα φασαριόζικα και «θηλυπρεπή» τσόκαρα, έγιναν αφορμή να ξεκινήσει το κυνηγητό των νέων για την απρεπή συμπεριφορά τους. Το Απρίλιο του 1969, μαθητές και μαθήτριες υποχρεώθηκαν να παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις στο Παναθηναϊκό Στάδιο για την επέτειο των δύο χρόνων της δικτατορίας. Έτσι το στάδιο θα ήταν γεμάτο για τις ανάγκες της κινηματογράφησης....
      Κατά την προσέλευση του νεανικού κοινού και των επίσημων προσκεκλημένων ο εκφωνητής διάβαζε νουθεσίες προς τους μαθητές κατά της αναρχίας και της διαφθοράς, όπως ήθελε και ο «πρωθυπουργός». Όταν όμως ο Γεώργιος Παπαδόπουλος ξεκίνησε την ομιλία του, δεν μπόρεσε να συνεχίσει από την πολύ φασαρία. Ήταν τόσο έντονη ώστε το χειροκρότημα μπερδεύτηκε με το γιουχάισμα και τα γέλια με την αποδοκιμασία....
      Και έτσι το γλεντούσαν με τον τρόπο τους κάποιοι άλλοι νέοι.

      Διαγραφή
  2. Χαίρονταν? όσοι ήταν έξω και τους είχανε ξεφύγει,οι άλλοι μπαλαούρο εν μέσω Εθνοσωτηρίου.. δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιπ Χοπ χορεύουν ,τι τσάμικο ,αυτό το χόρευε ο αρχηγός σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Χιλιανός Μουσικοσυνθέτης Ime Ηafiedαcos της εποχής Πινοσέτ ,είχε μεταφράσει το εξαιρετικό άσμα στη γλώσσα του ,που έγινε μεγάλη επιτυχία στη διάρκεια των εκτελέσεων των αντικαθεστωτικών.

    Το λεν' οι πετροπέρδικες, το λέει και τ' αηδόνι / Ωρέ Γιώργο Παπαδόπουλε (δις) / Για σένα μιλάει ο ντουνιάς, για σένα καμαρώνει / Βάστα τα κλειδιά, βάσταξε γερά. // Παντού, σε κάμπους και βουνά, όλοι μιλούν για σένα / Ωρέ Γιώργο Παπαδόπουλε (δις) / Εσύ ξαναζωντάνεψες και το 21 / Βάστα τα κλειδιά, βάσταξε γερά. // Το όνομά σου τώρα πια αιώνια θα μείνει / Ωρέ Γιώργο Παπαδόπουλε (δις) / Μεσ' στις ελληνικές καρδιές γράφτηκε και δεν σβήνει / Βάστα τα κλειδιά, βάσταξε γερά".

    Η Μετάφραση-Μελοποίηση.

    Dicen los petropoddies, dice la pesadilla / Ohre Giorgos Papadopoulos (bis) / Para ti, Donna habla de ti, él es el que guarda las llaves, se puso de pie. // En todas partes, en las llanuras y las montañas, todo el mundo habla de ti / Ohre Giorgos Papadopoulos (bisexual) / Te rejuveneces y el 21 alitas de las llaves, se puso de pie. // Tu nombre ahora estará eternamente a la izquierda / Ore Giorgos Papadopoulos (bis) / Mesos en los Corazones Griegos está escrito y no se apaga / Las llaves están muriendo, se puso de pie.

    Ευγενική προσφορά στους ιστορικούς ερευνητές του τόπου μας.
    -Ζ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...στα Ελληνοβουλγαροτουρκικά σύνορα – τρίγωνο Κάραγατς ... ,

    πάντα ήταν τιμή για ένα Ελληνόπουλο να υπηρετεί τη θητεία του αλλά ιδιαίτερη τιμή ήταν όταν αυτός ο νέος υπηρετούσε στα σύνορα ...!!!
    Στα σύνορα της τότε Ελλάδος βέβαια ...!!! γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι επόμενες γενιές των Ελληνόπουλων που θα χρειασθεί να υπηρετήσουν την πατρίδα , τα σύνορα δεν θα είναι άνω της Πρεβέζης & πέραν του ποταμού Νέστου ελέω νέων συμφωνιών τύπου Πρεσπών και αλλαγών συνόρων στα Βαλκάνια ...
    και υπ' αυτή την έννοια λοιπόν όσοι υπηρέτησαν την πατρίδα στα σύνορα της σημερινής ακόμη Ελλάδος θα πρέπει να αισθάνονται ιδιαίτερα υπερήφανοι αφού εκπλήρωσαν το υπό του πανάρχαιου όρκου των Αθηναίων οπλιτών :
    " Ού καταισχυνώ τα όπλα τά ιερά. Αμυνώ δέ υπέρ ιερών και οσίων. Τήν πατρίδα δέ ούκ ελάττω παραδώσω"

    Έρρωσθε

    -Α-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κε Βαλάσκα εκτός του σχολίου σας για..... "περσινά ξινά σταφύλια" ποία είναι η άποψη σας για το παρακάτω ερώτημα που έθεσε ευγενικότατα πριν κάποιες ημέρες ο Κος Μουτσιανάς προς την Δημοτική Αρχή και δεν έχει λάβει ακόμη απάντηση ? Θα το σχολιάσετε ?

    Χρήστος Μουτσιανάς - Ερώτημά μου προς την Δημοτική Αρχή για αγορά και μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων σκυροδέματος.
    Σημείωση συντάκτη της επιστολής :
    Το ερώτημά μου προς την Δημοτική Αρχή, δεν γράφηκε με αντιπολιτευτική διάθεση. Είναι η απορία η δική μου, καθώς και πλήθους συμπατριωτών μου στην Πολύδροσο, ....
    μαζί με τους οποίους θέλουμε να μάθουμε, σε τι αφορά και που είναι χρήσιμη για την Κοινότητά μας, αυτή η παρασκευή και η μεταφορά τσιμέντου. Η κατάσταση των δρόμων μέσα και γύρω από την Πολύδροσο, είναι άσχημη, με τις λακκούβες να πολλαπλασιάζονται και να μην γίνεται τίποτα για να καλυφθούν με άσφαλτο. Ενώ είναι γνωστό στην Δημοτική Αρχή, ότι η περιοχή μας είναι χειμερινός τουριστικός προορισμός και ως τέτοιος θα πρέπει να παραμείνει και αναλόγως να προστατευθεί. Και αντ’ αυτού, μαθαίνουμε για αγορά και μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων σκυροδέματος.
    Έως και σήμερα, δεν υπάρχει απάντηση στην επιστολή μου.

    Συντοπίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευκαιρία δεν την χάνουν
    Τα παιδιά τα χουντικά

    Με τον φοίνικα αγκαλιά
    Περιμένουνε τη μέρα
    Εξουσία για να πάρουν
    Και να ανοίξουν τα κελιά

    Στις πλατείες να χορεύουν
    Τσάμικα Καλαματιανά
    Και την χώρα να διασύρουν
    Όπως κάνανε παλιά .

    Στο χακί όλους θα ντύσουν
    Τους εχθρούς να πολεμήσουν.

    Όπως έγινε και τότε
    Που εκείνοι κυβερνήσαν
    Φαεινή ιδέα είχαν
    Και την Κύπρο ξεπουλήσαν.

    Προσκυνάτε τους λοιπόν
    Ήταν Εθνικά μυαλά
    Γνήσια Πατριδο-προδοτικά.

    Ιερολοχίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θυμασαι καλα . Οι ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ εκαναν διακοπες στη Γυαρο . Αρκετα ομως ασχοληθηκαμε με φασιστολογα του τυπου "εκ΄των ημετερων δυναμεων εις γερμανος νεκρος "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εθνοσωτηρες οι καταδικασμενοι σε θανατο για εσχατη προδοσια, εθνοσωτηρες αυτοι που ξεπουλησαν τη μισή ΚΥΠΡΟ . ΝΤΡΟΠΗ !!!! Αλλά αρκετα δωσατε βημα σε νοσταλγους του φασιστοναζισμου . ΑΡΚΕΤΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. https://www.youtube.com/watch?v=f5ae9JpbkN0

    Του Αδόλφου τα εγγόνια, η σαβούρα του ντουνιά,
    κάνουνε πως δε θυμούνται του παππού τους τον νταλκά.
    Του ’45 Απρίλης κι ο Αδόλφος με λυγμό:
    «Ρε τι μου `κανε ο Στάλιν με τον Κόκκινο Στρατό,
    το σφυρί έχω στο κεφάλι, το δρεπάνι στο λαιμό».

    «Τσάμπα οι αστοί με σπρώχναν, να τους σβήσω τον καημό
    και μπελάδες θα `χουν πάλι, με το Γεωργιανό».
    Κι όλο έσκουζε ο Αδόλφος, μες στου Απρίλη τις φωτιές:
    «Μες στο Βερολίνο μπαίνουν, μπαίνουν οι κομμουνιστές
    και οι άριοι λακίζουν, αντιλόπες παρδαλές. Ωχ, Εύα μου».

    Του Αδόλφου τα εγγόνια, τούτη η βρωμα του καιρού,
    κάνουνε πως δε θυμούνται ποιοι του δείξαν του παππού.
    Κι οι αστοί που εξουσιάζουν και τη βρωμα συντηρούν,
    για την κόκκινη σημαία πα’ στο Ράιχσταγκ δε μιλούν

    και ας δάγκωνε ο Αδόλφος το μουστάκι το κοντό
    κι ας του φώναζε ο Γκαίρινγκ, «πα’ να φύγουμε από δω»
    και ας έσκουζε ο φύρερ απ’ της Μπράουν την ποδιά:
    «Ε ρε φάπα που θα πέσει απ’ του Ζούκοφ τα παιδιά».

    Του Αδόλφου τα εγγόνια, η σαπίλα του ντουνιά,
    ξαναμπήκαν στη μαρκίζα στων αστών τον τσαμπουκά.
    Η εξουσία των λεφτάδων, δίχως τα φτιασίδια της,


    πότε χίτης κι ασφαλίτης, πότε ταγματασφαλίτης,
    πότε γερμανοτσολιάς, χρυσαυγίτης φωνακλάς.



    Μα το δείχνει η ιστορία, σαν θελήσει ο λαός
    και το φίδι το τσακίζει κι όσους κλώσησαν τ’ αυγό.
    Κι όλο έσκουζε ο Αδόλφος και οι άριοι λαγοί
    που τους κλείσανε το σπίτι του Βλαδίμηρου οι γιοι.

    Και ξανά θα τους το κλείσουν κι ας λυσσάνε οι αστοί.

    Ο.Δ.Ξ (Ο ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο καλός φασίστας, λοιπόν:

    1) Πρέπει να βάζει την πατρίδα του πάνω κι απ’ το θεό.

    2) Πρέπει να λατρεύει τους προγόνους και κυρίως να πιστεύει πως μπορεί να τους ξεπεράσει, όντας χάλιας.

    3) Πρέπει να έχει όνειρα αυτοκρατορικά για την πατρίδα του, ας πούμε να ονειρεύεται την ανασύσταση της ελληνικής Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, ή όποιας άλλης.

    4) Πρέπει να μισεί τους αστούς, που του φράσσουν το δρόμο για την «προαγωγή στην ανώτερη τάξη».

    5) Πρέπει να μισεί τους κομουνιστές, που υπόσχοντα ισότητα, ενώ στη φύση κυριαρχεί η ανισότητα

    6) Πρέπει να εξαφανίζει τους αδύνατους, γιατί το ίδιο κάνει και η φύση.

    7) Πρέπει να λατρεύει τη φυσική ρώμη.

    8) Πρέπει να είναι έτοιμος να πεθάνει για τον Αρχηγό, προπονούμενος και με έναν λιγότερο ισχυρό και θανατηφόρο Αρχηγό.

    9) Πρέπει να πιστεύει πως ο Αρχηγός είναι ο μεσσίας, και να θεωρεί τον άλλο μεσσία κάλπικο. Μέχρι που να συνηθίσει να λατρεύει μόνο τον Αρχηγό ως μεσσία, καλό θα είναι να πιστεύει και στον άλλο, για να κρατάει τη φόρμα του.

    10) Πρέπει να νιώθει πολύ, μα πολύ άσχημα για την κακή του μοίρα, και να μη την εξαρτά απ’ τη βλακεία του κι απ’ τις κοινωνικές συνθήκες, αλλά από την έλλειψη καλής και ικανής ηγετικής κεφαλής, γνωστής και σα Μεγάλο Κεφάλι.

    11) Πρέπει να «πηδάει» όσο γίνεται πιο αραιά, για να μη σπαταλά τις δυνάμεις του, που τις χρειάζεται όλες για τη μάχη, είτε κατά του σατανά είτε κατά του σατανά κομουνιστή.

    12) Πρέπει να προτιμάει για σύζυγο ή γκόμενα μια «γυναίκα του λαού», ας πούμε μια εμπορουπάλληλο απ’ το Μόναχο, σαν την Εύα Μπράουν, ένα σκέτο ζώον, που ο Χίτλερ την είχε μόνο για να την «πηδάει» μια φορά το εξάμηνο, γιατί αν έχανε δυνάμεις πώς θα κατέστρεφε την Ευρώπη; Στην ανάγκη καλή είναι για σύζυγος και μια αεροσυνοδός ή όποια άλλη, τέλος πάντων, εκ του λαού προερχόμενη, ώστε να λειτουργεί πολιτικά ο μύθος της Σταχτοπούτας. Σημειώστε πως ο Χίτλερ δεν κάπνιζε, δεν έπινε, δεν έτρωγε κρέας και αγαπούσε πολύ τα ζώα, επειδή δεν αγαπούσε καθόλου τους ανθρώπους. (Ζωόφιλοι, συνεχίστε να αγαπάτε τα ζώα, δεν είναι ζώα όλοι οι ζωόφιλοι).

    13) Πρέπει να στραγγαλίζει κάθε άνομη παρόρμηση, όπως ο Χίτλερ το φοβερό εκείνο ερωτικό του πάθος για μια ανιψιά του, κόρη της αδερφής του, που την υποχρέωσε να αυτοκτονήσει, για να μην τον σκανδαλίζει και χάνει δυνάμεις.

    Αυτά. Και αν παρόλ’ αυτά δεν τα καταφέρετε να γίνετε ναζιστής τόσο το καλύτερο και για σας και για όλους μας

    Aπό το βιβλίο του Βασίλη Ραφαηλίδη Θερμοί και ψυχροί πόλεμοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΙΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΜΩΡΕ . ΦΑΓΩΜΑΡΑ ...ΦΑΓΩΜΑΡΑ ? ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ .. ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ! ΑΧ ΒΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΠΟΤΕ ΜΥΑΛΟ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΞΑΚΟΥΣΤΟΣ "ΚΛΕΦΤΑΡΜΑΤΩΛΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΜΑΧΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣΟΦΙΤΗΣ" ΝΑΚΟΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ?
    ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΕ ΝΑΚΟ . ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ . ΣΕ ΞΑΝΑΚΑΛΟΥΜΕ . ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΛΟΥΦΑΞΕΙ ? ΣΚΙΑΖΕΣΑΙ ΜΩΡΕ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ?
    Η ΕΛΛΑΣ ΜΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΙΒΑΡΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ ΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ.
    ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΑΛΙΝΟΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΡΙΩΝΕΣΑΙ.
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
    ΠΑΛΙ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑΝΑΙ
    ΠΑΤΡΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οταν αποκτησεις ονοματεπωνυμο τα λεμε . Σας εμεινε η κουκουλα παρακαταθηκη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΟΠΑΝΑΚΟ ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ29 Σεπτεμβρίου 2018 στις 9:53 π.μ.

    Καλημερααααα ... ολη μερα .

    Ειμαι ο τσοπανακος σας και ειπα να σας φκιαξω το Σαββατο γραφοντας σας μια ιστοριουλα που μου την ειχε πει ο παππους μου που ηταν αρχιτσελιγκας.

    Μια φορα λοιπον κι εναν καιρο σ ενα χωριο καπου στον Παρνασσο οι κατοικοι δεν ειχαν με τι να ασχοληθουν για να περασει η μερα τους αφου τα προβληματα τους τα ελυναν αμεσως οι τοπικοι πασαδες τους . Ετσι αρχισαν να φιλονικουν για τα παντα. Μισουσε ο ενας τον αλλον , δεν ηθελε κανενας να βλεπει τον αλλον να προκοβει , δεν συμπαραστεκοταν κανενας σε κανεναν , κοιταγαν ολοι την παρτη τους και οτι καλο γινοταν στο χωριο το κατεκριναν και το περιγελουσαν. Και απο ρουφιανιες..... αφηστε τα ...να φανε και οι κοτες .

    Καθε φορα λοιπον που γινονταν εκλογες ετρεχαν πισω απο τους πολυχρονεμενους πασαδες τους χωρις διακρισεις πηγαινοντας σαν τον ανεμο ποτε απο εδω ποτε απο εκει και γλυφωντας ισως καμια φορα και κανενα κοκκαλακι που τους πετουσαν εκεινοι.

    Η κατασταση περνωντας τα χρονια χειροτερευε και ολο χειροτερευε και το χωριο δεν εβλεπε καμια προκοπη . Ξαφνικα .....εκει που ολοι ειχαν πεσει σε καταθλιψη και καποιοι συγχωριανοι τους με σχολια τους στο μπλογκ τους συστηναν να παρουν ψυχοφαρμακα , τσουπ.... και ξεφυτρωσαν πολλοι λαικοι ποιητες που αρχισαν να σατυριζουν με τα στιχακια τους την καθημερινοτητα και τα προβληματα τους και αυτο τουλαχιστον τους εκανε να ξεχνουν για λιγο τον πονο και τα βασανα τους .

    Καλο Σ/Κ και να με συγχωρειτε τωρα που θα σας αφησω γιατι εχω και αρμεγμα.

    ΤΣΟΠΑΝΑΚΟΣ ......

    ημουνα προβατακια φυλαγα
    κι αν αδε φυλαγα πολλα
    καμια πεντακοσαρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ορέ polydrossoparnasse ,
    ένα σκωπτικό σχόλιο έκανα , έτσι για να ευθυμήσουμε λίγο, άμα τη αναρτήσει εδώ μιας ωραίας φωτογραφίας όπου έχει αποτυπωθεί και παρουσιάζει ένα όμορφο ενσταντανέ των εφηβικών μας χρόνων , και έγινε τόσος ντόρος ρε γ@μ@το που τείνει να πάρει εμφυλιοπολεμικές διαστάσεις … και βέβαια εξ αυτού του λόγου δεν θα έμπαινα πραγματικά στον κόπο να κάνω οποιαδήποτε περαιτέρω παρέμβαση συμμετέχοντας και συντηρώντας έτσι αυτό το ανούσιο και ατελέσφορο “παιχνίδι ” λεκτικής αντιπαράθεσης με κρυπτόμενους μάλιστα πίσω από την ανωνυμία τους σχολιαστές – συνομιλητές . Το πράττω όμως , κατ’ εξαίρεση , για τον ανώνυμο “συντοπίτη” των 2:16 μ.μ. αλλά και για τον έναν επώνυμο σχολιαστή αυτής της ανάρτησης τον κ. Δημήτρη Αδρύμη . Έτσι λοιπόν ,
    Στο συντοπίτη των 2:16

    καλά αγαπητέ μου συντοπίτη δε βρήκες τίποτα από όσα είτε σκωπτικά είτε σοβαρά αναφέρω στα παραπάνω σχόλιά μου να τοποθετηθείς και θυμήθηκες με την ευκαιρία των σχολίων μου σε αυτή την ανάρτηση να με ρωτήσεις πως σχολιάζω τη μη απάντηση του Δήμου στον κ.Μουτσιανά ;;
    αν και θα μπορούσα να απαντήσω στο ερώτημά σου , περί της επιστολής - αιτήματος του κ. Μουτσιανά με το ίδιο ακριβώς ερώτημα δηλ. "εσύ συντοπίτη μου τοποθετήθηκες και πώς στο ερώτημα του κ. Μουτσιανά ;; " έτσι για να ξέρουμε ποιος , πλην κ. Κεφαλούδη που σχολίασε επωνύμως , από τους λοιπούς επτά(7) σκιαζούριδες ανώνυμους είσαι .
    αλλά ας είναι , εγώ θα σεβαστώ το ερώτημά σου , αφού το εκλαμβάνω ως γενόμενο γιατί σε ενδιαφέρει και σέβεσαι την άποψη μου , και σου απαντώ λοιπόν :
    1. Επί του αιτήματος & των ερωτημάτων του κ. Μουτσιανά προς το Δήμο για την προμήθεια & διάθεση σκυροδέματος στη Δημοτική μας Ενότητα και την Κοινότητά μας : -τοποθετούμαι θετικά , δηλ. συμφωνώ ότι καλώς υποβλήθηκε το συγκεκριμένο αίτημα εκ μέρους του ως απλού Δημότη (άλλωστε αυτό θα ειπεί ενεργός πολίτης) και κακώς που από ένα ολόκληρο χωριό με εκλεγμένους στο Δήμο και στην Κοινότητα Συμβούλους , παράγοντες και στελέχη κομματικών πολιτικών , Δημοτικών & Κοινοτικών παρατάξεων αλλά και πλήθους αμπελοσοφούντων στη σκιά των πλατάνων & μορεών συγχωριανών μας δεν βρέθηκαν πέντε άνθρωποι να ζητούν απαντήσεις και εξηγήσεις εκ μέρους της Δημοτικής αρχής (κάθε Δημοτικής Αρχής) αλλά και κάθε άλλης αρχής που έχουν οι ίδιοι οι πολίτες εκλέξει για να τους υπηρετούν και είναι υποχρεωμένες να λογοδοτούν καθημερινά. 2.Σχετικά με την μη Απάντηση του Δήμου στα ερωτήματα του κ. Μουτσιανά : - Θεωρώ λάθος την μη απάντηση του Δήμου , εντός του προβλεπόμενου εκ του νόμου χρόνου (15 ημερών νομίζω) προς τον κ. Μουτσιανά .

    Στον κ. Δημήτρη Αδρύμη ,

    Mήτσο , (επίτρεψέ μου την προσφώνηση,μου κάνει πιο συντροφικό) μπορεί να μην κατάλαβες και εσύ ακόμη το σκωπτικό χαρακτήρα που είχε κυρίως το πρώτο μου σχόλιο μετά την ανάρτηση αυτής της φωτογραφίας ??? και εξοργίσθεις τόσον ώστε να φθάσεις σε σημείο να χρησιμοποιείς και υβριστικές εκφράσεις στα σχόλιά σου ??? εκτός και εξέλαβες τόσο σοβαρές και επικίνδυνες για τη Δημοκρατία μας τις αναφορές μου περί "Εθνοσωτηρίου Επαναστάσεως"...
    και ακόμη πολύ θα ήθελα να ξέρω αν αυτό το " νοσταλγούς του φασιστοναζισμού " απευθύνεται στο πρόσωπό μου . Γιατί τότε θα πρέπει πραγματικά να τη σοβαρέψουμε την κουβέντα μας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.