Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Δημήτρης Αποστολάκης - ΤΩΝ ΓΕΡΑΚΙΩΝ ΟΙ ΚΥΚΛΟΙ - Χαΐνηδες

Γιώργος Βιδάκης
Και βλέπω κύκλους γερακιών, «τι να `ναι το ψοφίμι;
Θέε μου μην είναι της καρδιάς τ’ ανήμερο τ’ αγρίμι»....




Στίχοι-Μουσική: Δημήτρης Αποστολάκης Ερμηνεία : Χαΐνηδες "Ο Γητευτής και το Δρακοδόντι" 2005 «Έλα» ακούω τη φωνή, να με προστάζει πάλι και βγήκα από το όνειρο κι από την παραζάλη. Ο κόσμος ξετινάχτηκε κι ήρθε στα σύγκαλά του κι ο ήχος ο απόκοσμος με τράβηξε κοντά του. Και βλέπω κύκλους γερακιών, «τι να `ναι το ψοφίμι; Θέε μου μην είναι της καρδιάς τ’ ανήμερο τ’ αγρίμι» Κοιτάζω γύρω, ερημιά, πια δεν ακούγεται άχνα, και κάτω η Δρακοπροβιά και του Θεού τα σπλάχνα. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

1 σχόλιο:

  1. Το ποίημα πολύ καλό αλλά έχει γίνει ένα τραγικό λάθος. Το γεράκι δεν κάνει ποτέ κύκλους πάνω από ψοφίμια, κυνηγάει ζωντανή τροφή αποκλειστικά. Κύκλους κάνουν τα όρνια, οι γύπες κ.λ.π,
    Συγγνώμη για την παρατήρηση.....

    Γιάννης Αθ. Λαγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή