Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Κυριακή 24 Ιουνίου 2018

Παραδοσιακό Σεφαραδίτικο - ADIO QUERIDA, (αντίο αγαπημένη) - Τατιάνα-Kατερίνα Θωμαϊδη

Γιώργος Βιδάκης
Η μάνα που σε γέννησε
στον κόσμο αυτό να ζήσεις
καρδιά δε σού έδωσε
για ν' αγαπήσεις....




Μουσική : Σεφαραδίτικο 1453 Στίχοι: Isaac Levy Ερμηνεία : Τατιάνα-Kατερίνα Θωμαϊδη Διασκευή για πιάνο και φωνή: Τατιάνα-Kατερίνα Θωμαϊδη, Β.Κέφαλος Το Βίντεο είναι πλάνα από την ταινία του Franco Zeffirelli, "Brother Sun, Sister Moon" 1972 Tu madre cuando te parió Y te quitó al mundo, Coracon ella no te dió Para amar segundo. Coracon ella no te dió Para amar segundo. Adío, Adío Querida, No quero la vida, Me la tomaste tús. Adío, Adío Querida, No quero la vida, Me l'amargaste tú. Va, búxcate otro amor, Aharva otras puertas, Aspera otro ardor, Que para mi sos muerta. Aspera otro ardor, Que para mi sos muerta. Αντίο, Αγαπημένη Η μάνα που σε γέννησε στον κόσμο αυτό να ζήσεις καρδιά δε σού έδωσε για ν' αγαπήσεις Αντίο, Αγαπημένη η ζωή μου σβήνει την πίκρανες πολύ Αντίο, Αγαπημένη τη ζωή δεν θέλω με σκότωσες εσύ Άλλη αγάπη βρες ελπίδα, φλόγα νέα και πόρτες ανοιχτές είσαι νεκρή για μένα Αντίο, Αγαπημένη η ζωή μου σβήνει την πίκρανες πολύ Αντίο, Αγαπημένη τη ζωή δεν θέλω με σκότωσες εσύ Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου