Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Τρίτη 10 Απριλίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ....Ο Γλάρος(To τραγούδι της λίμνης) -Τσανακλίδου Τάνια

Γιώργος Βιδάκης
Θεά η Τάνια, χρόνια της πολλά !!!
Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο
Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς
Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου
Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας..




Ο Γλάρος (To τραγούδι της λίμνης)- Από το άλμπουμ - Ανέκδοτες ηχογραφήσεις 1990 Στίχοι: Αρλέτα Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου Ερμηνεία: Τάνια Τσανακλίδου Μεσ' στο νερό ψάρι χρυσό γλιστράς κι εγώ ψαράς με δίχτυ αδειανό Θάλασσα εσύ κι εγώ ο ναυαγός σου Στην αγκαλιά σου πεθαίνω και ζω Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας Κρατάς εσύ τιμόνι και πανιά Κι εγώ παιδί χαμένο μοναχό Μάγισσα εσύ κι εγώ ακόλουθός σου Χωρίς εσένα δεν ξέρω να ζω Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας #Ογλάροςτοτραγούδιτηςλίμνης #ΤσανακλίδουΤάνια Αποποίηση.Τα πνευματικά δικαιώματα του τραγουδιού ανήκουν στους προαναφερόμενους κατόχους του,και η ηχογράφηση στην UMG Disclaimer.The copyrighted song owned by holders of the above, and the recordings to UMG

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου