Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Στάθης Γκότσης - Σ’ ΤΟ ‘ΧΑ ΠΕΙ – Μπέττυ Χαρλαύτη

Γιώργος Βιδάκης
Θα στο πω και πάλι τώρα
η πληγή είν’ ανοιχτή
αχ, η πιο μεγάλη ώρα
είναι η κάθε μας στιγμή.......



Στίχοι: Δημήτρης Λέντζος Μουσική: Στάθης Γκότσης Ερμηνεία : Μπέττυ Χαρλαύτη Ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Στάθης Γκότσης "Ορχήστρα Δωματίου Αθηνών " Διευθυντής Μιχάλης Σουρβίνος Δίσκος: "Ο γύρος του θριάμβου" - Μετρονόμος 2015 Το Βίντεο από την ταινία της Μαρίας Ηλίου "ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ" 2001 Στο `χα πει στον πυρετό μου στο `χα πει και στο κρασί όλο τ’ όνειρο δικό μου στη ζωή μου τη μισή. [Στο `χα πει και στη Σταδίου, στο `χα πει και στη Βουλή χίλιες λάμπες ιωδίου μας φωτίζουν το φιλί.] Θα στο πω και πάλι τώρα η πληγή είν’ ανοιχτή αχ, η πιο μεγάλη ώρα είναι η κάθε μας στιγμή. Στο `πα στο Πολυτεχνείο και μπροστά στη Νομική φτάνουν μοναχά κι οι δυο για ν’ αλλάξουν τη ζωή. [Στο `χα πει και το ογδόντα, σε διαδήλωση σκληρή με οδόντα αντί οδόντα η ζωή μας προχωρεί.] Θα στο πω και πάλι τώρα η πληγή είν’ ανοιχτή αχ, η πιο μεγάλη ώρα είναι η κάθε μας στιγμή. Στο `χα πει και στο τραγούδι στου Χημείου τα σκαλιά η ζωή είναι ένα λουλούδι που `χεις βάλει στα μαλλιά. [Στο `χα πει στο λεωφορείο, στο `χα πει και στο μετρό και με ζέστη και με κρύο τα συνθήματα μετρώ.] Θα στο πω και πάλι τώρα η πληγή είν’ ανοιχτή αχ, η πιο μεγάλη ώρα είναι η κάθε μας στιγμή. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου