Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ......Μίκης Θεοδωράκης - ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ - Μαίρη Λίντα

Ήταν η θάλασσα φιλί και ο αφρός αγάπη
ήταν παιχνίδι ο άνεμος και το τραγούδι αλάτι.....



Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία : Μαίρη Λίντα Αρχιπέλαγος 1959 ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΑΣ 4-12-2017 Θ’ αφήσω τη μανούλα μου και το φιλί μου πίσω καθώς τ’ αστέρι που κυλά, στην ξενιτιά θα σβήσω. Θα τις θυμάμαι τις στιγμές αργά Σαββάτο βράδυ που λάμπανε τα χέρια της αστέρια στο σκοτάδι. Με τάιζε γλυκό ψωμί και μου `στρωνε να γείρω ήταν τα χέρια της φτερά και το φιλί της μύρο. Και το πικρό μας σπιτικό ως έμπαινε η μέρα γινόταν ύμνος και ψαλμός, είχε ζωής αέρα. Ήταν η θάλασσα φιλί και ο αφρός αγάπη ήταν παιχνίδι ο άνεμος και το τραγούδι αλάτι. Ήταν ευχή ο ουρανός κι ο ορίζοντας ελπίδα γιορτή ο μόλος κι ο γιαλός που δεν την ξαναείδα. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου