Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ......Γεράσιμο Ανδρεάτο, Σταύρο Κουγιουμτζή - ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Γιώργος Βιδάκης


Μέσα από ήλιους κι ουρανούς σε βλέπω δακρυσμένη
σαν άστρο που το νότισε λύπη συννεφιασμένη.
Δεκατρία χρόνια χωρίς τον Σταύρο Κουγιουμτζή...



Στίχοι: Γιώργος Θέμελης Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής Ερμηνεία : Γεράσιμος Ανδρεάτος - Χορωδία Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος Ηλιοσκόπιο 1973 Το κοφτερό να πάει βαθιά στο στήθος μου μαχαίρι ο πρώτος ήλιος να φανεί το πρώτο περιστέρι Στέκει το ρόδο απείραχτο μπρος στ’ ουρανού τη χάρη πρώτη ματιά, πρώτο φιλί στ' αμάραντο χορτάρι Μέσα από ήλιους κι ουρανούς σε βλέπω δακρυσμένη σαν άστρο που το νότισε λύπη συννεφιασμένη Πέλαγα δάση και βουνά φέρνω σαν χελιδόνι ποιος χωρισμός μας χώρισε ποια μοίρα μας ενώνει Από το cd "Σταύρος Κουγιουμτζής - Live στο Βασιλικό". Ενορχήστρωση: Χρυσόστομος Σταμούλης και οι μουσικοί. Χορωδιακή επεξεργασία τραγουδιών, διδασκαλία Μικτής Χορωδίας: Χρυσόστομος Σταμούλης Φωνάρχες: Κώστας Δημηνάκης, Γιώργος Καλογήρου Διδασκαλία Παιδικής Χορωδίας: Ιωσηφίνα Κατωφλίδου Ζωντανή ηχογράφηση στο Βασιλικό Θέατρο της Θεσσαλονίκης στις 30 Σεπτεμβρίου 2003. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου