Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τρίτη 16 Απριλίου 2024 σήμερα...Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 92 ετών η Αικατερίνη Νικ. Φούρλα, εχθές το βράδυ......

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ 'ΣΑΙ ΓΕΡΟΣ / Π' ΟΛΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ / ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟ ΒΑΘΥ / ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙΣ.....


"Πολύδροσέ" μου μήνυμα
με ....
περιστέρι στέλνω
απ' της Κορέας τα  χωριά.
που πλέον διαμένω.

Νά 'σαι  καλά, να 'σαι γερός
π' όλους ενημερώνεις
και  από  τον  ύπνο  το  βαθύ
πάντα  τους  ξεσηκώνεις.

Και στους ελάχιστους εχθρούς
μη δίνεις σημασία
γράψτους  εις τα  αρχεία  σου
κι άστους  να  μαραζώνουνε
στη μαύρη τη μιζέρια  τους
και  στην  ανυπαρξία.

Φιλάκια έχεις κι απ' το γιό
που 'ρθε από Αυστραλία
και  φορτωμένος  μου 'φερε
πεσκέσι καρχαρία.

Ο ξακουσμένος είμαι εγώ
που λένε  Σαλταπίδα
και να  φιλήσω καρτερώ
 το χώμα  στην  Πατρίδα.

Έχω αδερφό πασίγνωστο
που ζεί Πτολεμαίδα
γιαγιά  είχα  αείμνηστη
που ήταν και ποιήτρια
και με  σοφία  περισσή
που ζούσε  στην Χαλκίδα

Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου