Μετά την επιστολή από τον πρόεδρο του
Εκπολιτιστικού Συλλόγου Μπράλου κο Ανδριτσόπουλο για τις αγωνίες των κατοίκων της περιοχής.....για το πως θα «επικοινωνούν» οι περιοχές τους με την κατάργηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής, επικοινωνήσαμε με τον βουλευτή Φθιώτιδας κ. Θανάση Μιχελή ο οποίος μας είπε:
Από τις επαφές που είχα, από το
περσινό Μάιο έως και πρόσφατα, με τους επικεφαλής της ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και το
αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών, βάσιμα μπορώ να συμπεράνω πως η παλαιά
σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέας - Λιανοκλαδίου δεν θα εγκαταλειφθεί.
Απεναντίας
θα αξιοποιηθεί με συγκεκριμένα δρομολόγια.
Αρχικά έχει προβλεφθεί από την
ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ανταπόκριση με λεωφορεία και στη συνέχεια, θα χρησιμοποιηθεί η παλιά
γραμμή για να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι όπως σήμερα με Railbus.
Σημ: "Railbus" είναι είναι ντιζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες με δύο βαγόνια, που λειτουργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνήθως συζευγμένες με άλλη μια ή περισσότερες αυτοκινητάμαξες και οι οποίες χωράνε μέχρι 125 επιβάτες
Η Railbus έχει τη δυνατότητα σύζευξης έως και με τρεις αυτοκινηταμάμαξες.
Καλό θα είναι να στηρίξουν και οι τοπικές κοινωνίες το τραίνο γιατί αν σε δύο τρείς μήνες η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη δεν αποκλείεται να καταργηθεί οριστικά... Τα παράδειγμα πολλά... Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστή παρατήρηση,να βοηθήσουν και οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές με μείωση του κόμιστρου από και προς τους σταθμούς,γιατί και αυτό είναι αποτρεπτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή