Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ......Γρηγόρη Μπιθικώτση & Χορωδία Θάλειας Βυζαντίου - Μίκη Θεοδωράκη - ΜΕ ΤΟ ΛΥΧΝΟ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥ



Γιώργος Βιδάκης


Γενέθλια μνήμη γρήγορη Μπιθικώτση εχθές.
Ο Ξαρχάκος έχει δηλώσει, ότι μόνο το στίχο, «Που να βρω την ψυχή μου το τετράφυλλο δάκρυ», να είχε τραγουδήσει ο Μπιθικώτσης θα έμενε στην ιστορία…


Ποίηση : Οδυσσέα Ελύτη Μουσική :Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπιθικώτσης & Χορωδία Θάλειας Βυζαντίου Με το λύχνο του άστρου στους ουρανούς εβγήκα στο αγιάζι των λειμώνων στη μόνη ακτή του κόσμου που να βρω την ψυχή μου το τετράφυλλο δάκρυ! Τα κορίτσια μου πένθος για τους αιώνες έχουν Τ΄ αγόρια μου τουφέκια κρατούν και δεν κατέχουν που να βρω την ψυχή μου το τετράφυλλο δάκρυ! Ο Ξαρχάκος έχει δηλώσει, ότι μόνο το στίχο, «Που να βρω την ψυχή μου το τετράφυλλο δάκρυ», να είχε τραγουδήσει ο Μπιθικώτσης θα έμενε στην ιστορία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου