Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ......Anna Rf- Mikis Theodorakis - WEEPING EYES, (Δακρυσμένα Μάτια)


Γιώργος Βιδάκης
Απέναντι στην Ελλάδα που μας πληγώνει, στη μικρή και προσκυνημένη Ελλάδα των κοτζαμπάσηδων πολιτικών μας και της παρασιτικής ολιγαρχίας, υπάρχει και η παγκόσμια Ελλάδα του πολιτισμού και του φωτός.....

Η Ελλάδα που εμπνέει τον πολιτισμό, τις τέχνες και τα γράμματα. Κι αυτή δεν είναι μόνο η αρχαία Ελλάδα αλλά και η νεώτερη. Δείτε εκτέλεση του έργου του Μίκη Θεοδωράκη «Δακρυσμένα Μάτια» από ορχήστρα σε κάποια βουνοκορφή στα Ιμαλάια.
Για αυτή την Ελλάδα είμαστε υπερήφανοι και μόνο για αυτή την Ελλάδα αξίζει να αγωνιζόμαστε αλλά και να λεγόμαστε Έλληνες…


Μια μαγική μελωδία, Τα «Δακρυσμένα Μάτια» του Μίκη Θεοδωράκη, ερμηνευμένη με ιδιαίτερο τρόπο σε έναν απρόσμενο τόπο, από την ισραηλινή έθνικ μπάντα «ANNA RF»
Η μπάντα «ANNA RF» δημιουργήθηκε το καλοκαίρι του 2011 από τους Ρόι Σμίλα και Όφιρ Ροκ, στο μικρό χωριό Σαχαράτ στο νότιο Ισραήλ. Ο ήχος τους είναι ξεχωριστός, καθώς συνδυάζει επιρροές από την Ανατολή και τη Δύση με αρχαία και σύγχρονα μουσικά όργανα σε ηλεκτρονικό ήχο.
Κάπως έτσι το παρελθόν συναντά το παρών σε ένα μελλοντικό ήχο. Οι «ANNA RF» φτιάχνουν βίντεο κλιπ για κάθε τραγούδι με δικές τους παραγωγές στο δικό τους στούντιο στο Ισραήλ ή με το κινητό τους συνεργείο σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.
Το όνομα «ANNA RF» έχει αραβοισραηλινή ρίζα και έχει διττή ερμηνεία. Σημαίνει «ξέρω» και «δεν ξέρω» και αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία ή το στυλ ίσως καλύτερα, της μπάντας.
Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.
.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου