Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΞΕ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ.... ΤΟ ΤΕΡΜΑΤΗΣΕ !!! Βρε... θα σε φάνε τα άγρια θηρία και θα το γράψει και η ιστορία.


Ζοριζόταν  πολύ ! Μα πάρα  πολύ ! Η γυναίκα του ήταν λίγο παραπάνω καταπιεστική απ' όσο ο ίδιος άντεχε και έτσι ....


πήρε το... καπελάκι του και πήγε να μείνει σε ένα δάσος. Το δάσος βρίσκεται δίπλα σε κοινοτικό κέντρο για ηλικιωμένους.
                            Αποτέλεσμα εικόνας για Emmaus Greenwich

«Πριν πάω στο Emmaus Greenwich, ήμουν κηπουρός στο Farnborough για 25 ευτυχισμένα χρόνια. Μου άρεσε η δουλειά λέει  ο Μάλκολμ και ακόμη αγαπώ το να φροντίζω κήπους. Μόνο όταν παντρεύτηκα, η ζωή μου έγινε πιο ασταθής. Οσο περισσότερη δουλειά έκανα, τόσο περισσότερο νευρίαζε, δεν της άρεσε που ήμουν έξω από το σπίτι για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Η χειριστική της συμπεριφορά ξέφυγε όταν μου ζήτησε να μειώσω τις ώρες δουλειάς μου. Μετά από πολύ καιρό προσπάθειας να κρατήσω αυτόν τον γάμο, αποφάσισα να φύγω για πάντα», λέει ο Μάλκολμ.
Χωρίς, λοιπόν, να πει λέξη, τα μάζεψε και έφυγε, αποφασίζοντας πως η ζωή σε ένα... δάσος θα του ταίριαζε καλύτερα. 
Ο Μάλκολμ για πέντε χρόνια ζούσε σε δάσος κοντά στο Κινγκστον και φρόντιζε τους κήπους ενός τοπικού κοινοτικού κέντρου για ηλικιωμένους. Πλέον ζει εκεί και περνά τον χρόνο του κάνοντας περίεργες δουλειές και συγκεντρώνοντας χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

                                     Αποτέλεσμα εικόνας για Ανδρας παράτησε τη σύζυγό του και πήγε να ζήσει στο δάσος

Τη μία μέρα οδηγεί φορτηγά, την άλλη δουλεύει σε κατάστημα, ενώ στον ελεύθερό του χρόνο πηγαίνει σε φιλανθρωπίες για άστεγους.
Πρόσφατα, περπάτησε στο Λονδίνο και μάζεψε 300 λίρες για την Street Souls, καθόλου κακό ποσό για έναν άνδρα στα 60.
Ο Μάλκολμ δηλώνει ευγνώμων για τη δεύτερη ευκαιρία που το δόθηκε στη ζωή. «Μου αρέσει εδώ. Η ζωή μου επιστρέφει σε κανονική πορεία», λέει χαρακτηριστικά.
                           

                     Αποτέλεσμα εικόνας για UA PAV STH ZOYGLA  ME  TON TARZAN

ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ  ΘΕΜΗΣ  ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕ  ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ.....


ΚΟΥΣΚΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου