Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ !!! Γιάννης Μπαλάφας ... "Μέχρι το τέλος της θητείας μας θα εξαφανίσουμε τον ΕΝΦΙΑ " ( βίντεο ) !



Ο Υπουργός Γιάννης  Μπαλάφας  σε  τηλεοπτική εκπομπή υποστηρίζει  "σθεναρά"  τα  μέτρα  που  ψηφίζει  και  εφαρμόζει  η  κυβέρνηση αλλά και  με τη φράση  ....

....."Λες να είμαι καμια λουλού που ο πατέρας μου και η μάνα μου με έκαναν πολιτικό? Ξέρω την πιάτσα, του γιαπιού είμαι εγώ. Καμία ωραιοποίηση, καμία καταστροφολογία, υπάρχει σχέδιο να βγούμε από την κρίση", είπε χαρακτηριστικά ο Γ. Μπαλάφας, κλείνοντας την συνέντευξη που παραχώρησε στον Γ. Αυτιά (ΣΚΑΙ).

Παραδέχθηκε ότι ο κόσμος είναι ζορισμένος από την αύξηση της φορολογίας, ενώ στην παρατήρηση του δημοσιογράφου,  για  τον ΕΝΦΙΑ, ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, απάντησε,  "έχετε δίκιο  δηλώνοντας  ότι ......
"Μέχρι το τέλος της θητείας μας θα εξαφανίσουμε τον ΕΝΦΙΑ" !

Δείτε το ( στο 18.00 ' )  και δοξάστε τον !!! 


Πάντως  εμείς χαρήκαμε  ιδιαίτερα  και  το δείχνουμε....


Ο.Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου