Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τίτη σήμερα 19 Μαρτίου....

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

ΠΑΜΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ - Ένα ακόμα επεισόδειο ευρωπροπαγάνδας στην εκπαίδευση

ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ».                                ΝΑ ΜΗ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΣΑΠΙΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ!.....

Ένα νέο πρόγραμμα ευρωπροπαγάνδας ξεκινάει από φέτος στα σχολεία, και συγκεκριμένα στα Λύκεια, με στόχο τις συνειδήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Πρόκειται για το πρόγραμμα «Σχολικοί Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου», που διοργανώνει το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης της Διεύθυνσης Βιβλιοθηκών, Αρχείων και Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του υπουργείου Παιδείας και με την υποστήριξη της ελληνικής Βουλής. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε πέρσι πιλοτικά και τώρα ξεκινάει η κανονική εφαρμογή του για τα σχολικά έτη 2016-17 και 2017-18.
Στοχευμένη προπαγάνδα στα Λύκεια
Σύμφωνα με τη σχετική ενημερωτική εγκύκλιο που έχει σταλεί στα σχολεία από το υπουργείο Παιδείας:«Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές των τριών τάξεων του Λυκείου και επιδιώκει τη δημιουργία ενός δικτύου καθηγητών - "πρέσβεων του ΕΚ" (Senior Ambassadors) και αντιστοίχως ενός δικτύου μαθητών - "πρέσβεων του ΕΚ" (Junior Ambassadors). Συμμετοχή μπορούν να δηλώσουν ένας εκπαιδευτικός και ένας μαθητής ή δύο εκπαιδευτικοί και δύο μαθητές ανά τάξη και ανά Λύκειο. (...) Είναι υποχρεωτική η συμμετοχή και από τις τρεις τάξεις κάθε Λυκείου».
Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι το πρόγραμμα δεν απευθύνεται γενικά σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά στοχεύει να βάλει ολόκληρα σχολεία να συμμετάσχουν οργανωμένα σε αυτήν τη διαδικασία. Μάλιστα, θέτει προϋποθέσεις συμμετοχής για τους εκπαιδευτικούς (όπως γνώση ξένης γλώσσας, τεχνολογική εξοικείωση με μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.ά.) και κάνει ξεκάθαρο ότι, αφού επιβληθούν οι αιτήσεις συμμετοχής από τα σχολεία, θα ακολουθήσει διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής των εκπαιδευτικών, απευθείας από το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (ΕΚ) στην Ελλάδα.
Σε αυτήν τη διαδικασία επιλογής για τους εκπαιδευτικούς θα μετρήσουν, μεταξύ άλλων, ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός (συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα, σχεδιασμό και υλοποίηση δράσεων και πρωτοβουλιών σχετικών με την ΕΕ), η προηγούμενη εμπειρία σε θέματα Ευρωπαϊκής Ενωσης και/ή Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η διδακτική εμπειρία και επάρκεια (μέσα στην οποία προτάσσουν την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία), οι επιπλέον τίτλοι σπουδών πέρα από τον βασικό για το διορισμό (πιστοποιήσεις γλωσσών και Η/Υ, επιμορφώσεις, δημοσιεύσεις) και η λεγόμενη «κοινωνική δράση» που προσδιορίζεται ως «συμμετοχή σε ΜΚΟ, κοινωνικούς φορείς, ιδρύματα, ινστιτούτα ή άλλες εθελοντικές δράσεις της κοινωνίας των πολιτών»...
Σκοπεύουν, δηλαδή, να προχωρήσουν σε μια συγκεκριμένη επιλογή εκπαιδευτικών και σχολείων, που θα κάνουν στοχευμένη προπαγάνδα υπέρ της Ε.Ε. στις νεανικές συνειδήσεις και δεν είναι τυχαίο ότι το πρόγραμμα του Ευρωκοινοβουλίου απευθύνεται αποκλειστικά στα Λύκεια, δυο χρόνια πριν τις ευρωεκλογές, οπότε και όλοι οι σημερινοί μαθητές Λυκείου θα έχουν δικαίωμα ψήφου... Και, βέβαια, προωθείται παράλληλα με άλλα αντίστοιχα προγράμματα, όπως το «teachers for Europe» που φιλοδοξεί να δημιουργεί εκπαιδευτικούς προπαγανδιστές της Ε.Ε. σε μαθητές Δημοτικού.
Υλοποιήθηκε μάλιστα πρόσφατα «μετά φανών και λαμπάδων» τέτοιο Πρόγραμμα σε Δημοτικό Σχολείο αγροτικής περιοχής της Φθιώτιδας. Εκθειάστηκε η Ε.Ε. και αποσιωπήθηκε η Κοινή Αγροτική Πολιτική της(ΚΑΠ) που χθες ξεκλήρισε από τα χωράφια τους τους παππούδες και σήμερα ξεκληρίζει τους γονείς και των μαθητών.
Επικίνδυνο περιεχόμενο
Ως προς το περιεχόμενο προτείνεται: «Τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές θα πρέπει να αναπτύξουν δράσεις και πρωτοβουλίες διαλόγου για ευρωπαϊκά θέματα, όπως για παράδειγμα "9η Μαΐου - Ημέρα της Ευρώπης" (...) ανεκτικότητα στη διαφορετικότητα κ.ά.». Πέρα από τους ύμνους στην ΕΕ για την 9η Μάη, που συνειδητά τη διαστρεβλώνουν, για να σβήσουν από τις συνειδήσεις το μήνυμα της Αντιφασιστικής Νίκης των Λαών(Β Παγκόσμιος Πόλεμος) που γιορτάζεται εκείνη τη μέρα, η ιδεολογική ομπρέλα του «σεβασμού στη διαφορετικότητα» είναι, στο πνεύμα του κοσμοπολιτισμού. Στοιχείο που συμβάλλει στην απόκρυψη της ταξικής διαίρεσης της κοινωνίας, που αποτελεί την πραγματική αιτία διαχωρισμού των ανθρώπων, αλλά και τη βάση για την ενότητα των καταπιεσμένων στρωμάτων.
Γενικότερα αναφέρεται στην εγκύκλιο ότι κύριος στόχος του προγράμματος «είναι η προώθηση των Ευρωπαϊκών αξιών και ιδιαίτερα της πολιτικής - κοινοβουλευτικής δημοκρατίας, μέσω της καλύτερης γνώσης και κατανόησης από τους μαθητές - μελλοντικούς νέους πολίτες, της λειτουργίας των Ευρωπαϊκών θεσμών και ιδιαίτερα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (...) και τις δυνατότητες για ενεργότερη συμμετοχή τους στο δημοκρατικό γίγνεσθαι στην Ευρωπαϊκή Ενωση».
Είναι φανερό ότι σε μια περίοδο που έχουν πληθύνει τόσο οι αστικές απειλητικές τάσεις για τη συνοχή της ΕΕ, όσο και η δυσαρέσκεια των λαών -και του ελληνικού- για το ιμπεριαλιστικό αυτό οικοδόμημα, γίνεται προσπάθεια να εξωραϊστεί η ΕΕ μέσω του αστικού κοινοβουλευτισμού. Αυτό όμως το δήθεν «δημοκρατικό γίγνεσθαι» στρογκυλοκάθεται πάνω στα 25.000.000 επίσημα καταγεγραμμένων ανέργων. Αυτό είναι που τσακίζει τα δικαιώματα των εργαζομένων και τους έχει οδηγήσει σε βαθιά φτώχεια, που διασπά ευρωπαϊκά κράτη, που υποδαυλίζει εμφυλίους, που αιματοκυλά λαούς μέσα από επεμβάσεις και συνεχιζόμενους πολέμους δημιουργώντας πλυμμηρίδες προσφυγιάς, που συμπράτει με ρατσιστικές και φιλοναζί ηγεσίες,  που μοιράζει αντκομμουνιστικά φυλλάδια στα σχολεία, που βαφτίζει ήρωες τους συνεργάτες των ναζιστικών SS στην Ανατολική Ευρώπη, που υποθάλπει την απαγόρευση δράσης και την κήρυξη σε παρανομία κομμουνιστικών κομμάτων, νεολαιών και συμβόλων στην ίδια περιοχή κ.ο.κ.
Και δεν θα μπορούσε η Ε.Ε. να κάνει κάτι διαφορετικό, αφού είναι το υπερεθνικό όργανο του ευρωενωσιακού κεφαλαίου. Αφού δημιουργήθηκε με σκοπό να προστατέψει και να προωθήσει -με κάθε τρόπο- τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων απέναντι στους διεθνείς ανταγωνιστές της, αλλά και απέναντι στους λαούς των κρατών μελών της.  
Καλούμε τους εκπαιδευτικούς της Φθιώτιδας να μη συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Να μη δεχτούμε οι ελπ/κοί να γίνουμε «παπαγαλάκια» της Ε.Ε. Έχουμε υποχρέωση να διδάξουμε την αλήθεια, να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους για τα «έργα και τις ημέρες» της Ε.Ε. κι όχι να μπολιάζουμε τους μαθητές μας με τις σάπιες αξίες της.
Να μιλήσουμε στους μαθητές για το χαρακτήρα της Ε.Ε., την αντιδραστική πολιτική της. Υπάρχει γόνιμο έδαφος. Τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας έχουν πείρα, ζουν τα προβλήματα των γονιών τους που δημιουργεί και η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι Ομοσπονδίες των εκπ/κών να πάρουν θέση. Η ΕΛΜΕ, οι ΣΕΠΕ Φθιώτιδας και Λοκρίδας το ίδιο. 

1 σχόλιο:

  1. Κε διαχειριστή μήπως έχει γίνει κάποιο λάθος ? Γιατί μάλλον αυτό πρέπει να είναι ανακοίνωση της Χυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή