Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Πως χωρίζουν τα ζώδια

ΠΩΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΖΩΔΙΑ....


ΚΡΙΟΣ

« Το ξέρω, θα σου είναι πολύ δύσκολο. Θα σου λείπω, θα υποφέρεις και ενδεχοµένως θα πέσεις και στα ναρκωτικά. Δεν γίνεται όµως αλλιώς. Φεύγω.
Τώρα µπορείς να αυτοκτονήσεις.»

ΤΑΥΡΟΣ
Μήπως να το ξανακοιτούσαµε; Ίσως πρέπει να το ξανασκεφτούµε. Πάµε για κάνα καφέ να το ξανασυζητήσουµε;»

ΔΙΔΥΜΟΙ
« 'Έσπαγα το κεφάλι µου να θυµηθώ τι είχα ξεχάσει. Α! Ναι. Χωρίζουµε.
Φεύγω, έχω προπόνηση.»

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
« Θέλω να σου πω κάτι. Το σκέφτοµαι εδώ και δύο χρόνια, αλλά δεν είµαι ακόµα σίγουρος.
Νοµίζω ότι θέλω να χωρίσουµε. Ποια είναι η γνώµη σου;»
ΛΕΩΝ
« Ακόµα εδώ είσαι εσύ; Δεν σε χώρισα πριν µια ßδοµάδα; Α! Δεν είσαι η Γωγώ;
Sorry ρε συ, χωρίζουµε.»

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
« Χωρίζουµε. Πλύνε τα πιάτα πριν φύγεις. Και όπως φεύγεις, πέτα και τα σκουπίδια.»

ΖΥΓΟΣ
«Βασικά, έχω παράλληλο δεσµό εδώ και 1,5 χρόνο. Δεν θέλω όµως να σε πιέσω.
Πάρε το χρόνο σου και σκέψου.»

ΣΚΟΡΠΙΟΣ
«Μπορεί να χωρίσαµε, µπορεί να πηγαίνω µε άλλες, εσύ όµως δεν θα πας µε κανέναν. Ποτέ.»

ΤΟΞΟΤΗΣ
«Έλα ßρε, που να χωρίζουµε τώρα. Άστο. Αν ξαναßρεθούµε, κάποτε, το συζητάµε τότε.»

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
«Έχω ήδη επικοινωνήσει µε τον δικηγόρο µου και η αίτηση διαζυγίου είναι έτοιµη πάνω στο τραπέζι για να την υπογράψεις. Τι; Δεν είµαστε παντρεµένοι;»

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Μήνυµα στον τηλεφωνητή: « Αγάπη µου, πάω για σαφάρι στην Αφρική. Θα γυρίσω σε κάνα 6µηνο, οπότε µάλλον χωρίζουµε.»

ΙΧΘΕΙΣ
« Αντίο απόλυτη αγάπη. Αντίο µεγάλε έρωτα. Δεν έχω δάκρυα να κλάψω, δεν έχω λόγια να πω. Πάω για κάνα ποτό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου