Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

ΚΑΛΑ....ΠΑΘΑΜΕ ΠΛΑΚΑ!!!! Δείτε τι συνταρακτικό δήλωσε επώνυμο πρόσωπο της περιοχής μας. Με αυτά που θα δείτε και θα ακούσετε, θα ......ανοιγοκλείνεται αμήχανα τα αυτιά σας και τα μάτια σας!

Σε μια δήλωση-εξομολόγηση που προκαλεί αίσθηση προχώρησε χθες το βράδυ στην.....
εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος.
Κατά τη διάρκεια της κουβέντας, ο Δήμαρχος Στυλίδας ρώτησε τον Πέτρο Κωστόπουλο αν έχει πάει ποτέ με άντρα, εκείνος απάντησε «όχι» και τότε ο Απόστολος Γκλέτσος αποκάλυψε πως ο ίδιος το έχει κάνει στο παρελθόν. 
Δείτε  τον  διάλογο  και  το  βίντεο.

Η εξομολόγηση του Γκλέτσου που θα συζητηθεί: Μόνο εγώ έχω πάει με άντρα σε αυτή τη χώρα; [βίντεο]

  • Γκλέτσος: Να σε ρωτήσω κάτι, με άντρα έχεις πάει;
  • Κωστόσπουλος: Όχι. 
  • Γκλέτσος: Δηλαδή στην Ελλάδα μόνο εγώ έχω πάει και το λέω;
  • Κωστόσπουλος: Το λες;
  • Γκλέτσος: Βέβαια και το λέω!
  • Κωστόσπουλος: Που το έχεις πει;
  • Γκλέτσος: Εδώ, τώρα. Μόνο εγώ έχω πάει; Το ψάρι ψήνεται και από τις δύο πλευρές πάντα! Στην Ελλάδα ο μόνος που έχει πάει με άντρα είμαι εγώ, εντάξει! 

ΚΟΥΣ-ΚΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου