Το The Symptom Projects επανέρχεται για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στην πόλη της Άμφισσας με τρεις εκθέσεις:
Την έκθεση Α-στοχία σε επιμέλεια του Θεόδωρου Ζαφειρόπουλου, την έκθεση φωτογραφίας My mother’s silence, του συγγραφέα Χρήστου Χρυσόπουλου, σε επιμέλεια του Αποστόλη Αρτινού και την έκθεση με τα τελευταία εικαστικά έργα τουΚώστα Τσικνή....
α-στοχία
Επιμέλεια: Θεόδωρος Ζαφειρόπουλος
Εγκαίνια: 4 Οκτωβρίου 2014 | 20.00
Διάρκεια έκθεσης: 4 Οκτωβρίου – 26 Οκτωβρίου 2014
Παλαιό νοσοκομείο Άμφισσας.
Ώρες λειτουργίας: καθημερινά 6-10μμ,
Επιμέλεια: Θεόδωρος Ζαφειρόπουλος
Εγκαίνια: 4 Οκτωβρίου 2014 | 20.00
Διάρκεια έκθεσης: 4 Οκτωβρίου – 26 Οκτωβρίου 2014
Παλαιό νοσοκομείο Άμφισσας.
Ώρες λειτουργίας: καθημερινά 6-10μμ,
Το The Symptom Projects παρουσιάζει την ομαδική έκθεση με τίτλο «α-στοχία» σε επιμέλεια Θεόδωρου Ζαφειρόπουλου. Η έκθεση πραγματοποιείται από τις 4-26 Οκτωβρίου 2014 στον χώρο του παλαιού νοσοκομείου Άμφισσας με την υποστήριξη του Δήμου Δελφών, της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και του οργανισμού ΝΕΟΝ.
Θεματική της διοργάνωσης αποτελεί ο εντοπισμός και η παραγωγή συμπτωματικών παραδειγμάτων, τα οποία συνηγορούν στην αποτίμηση της καλλιτεχνικής πρακτικής (ενός έργου) ως «κατά-δικασμένης» να μην πληροί ένα προσχεδιασμένα επιθυμητό ή επιδιωκόμενο στόχο. Κοινός «τόπος» των έργων αποτελεί η διαλεύκανση και η κατάδειξη των ενδογενών και εξωγενών παραγόντων που επηρεάζουν τη σύλληψη, το σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου Τέχνης και Αρχιτεκτονικής. Οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες προσκλήθηκαν με γνώμονα την πλουραλιστική κατάθεση σκέψεων και προβληματισμών τόσο για την γενεαλογία του έργου όσο και για την ίδια την στάση τους απέναντι στην πρακτική. Πρωταρχικό μέλημα αποτέλεσε η συγκέντρωση απρόσμενων δοκιμιακών εκδοχών ικανών να καλύψουν και να διευρύνουν το φάσμα του πεδίου που καλύπτει ο όρος “αστοχία”.
Θεματική της διοργάνωσης αποτελεί ο εντοπισμός και η παραγωγή συμπτωματικών παραδειγμάτων, τα οποία συνηγορούν στην αποτίμηση της καλλιτεχνικής πρακτικής (ενός έργου) ως «κατά-δικασμένης» να μην πληροί ένα προσχεδιασμένα επιθυμητό ή επιδιωκόμενο στόχο. Κοινός «τόπος» των έργων αποτελεί η διαλεύκανση και η κατάδειξη των ενδογενών και εξωγενών παραγόντων που επηρεάζουν τη σύλληψη, το σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου Τέχνης και Αρχιτεκτονικής. Οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες προσκλήθηκαν με γνώμονα την πλουραλιστική κατάθεση σκέψεων και προβληματισμών τόσο για την γενεαλογία του έργου όσο και για την ίδια την στάση τους απέναντι στην πρακτική. Πρωταρχικό μέλημα αποτέλεσε η συγκέντρωση απρόσμενων δοκιμιακών εκδοχών ικανών να καλύψουν και να διευρύνουν το φάσμα του πεδίου που καλύπτει ο όρος “αστοχία”.
Συμμετέχοντες καλλιτέχνες:
Βορριάς Πάνος, Γεροδήμος Βασίλης, Γυπαράκης Γιώργος, Δάλλας Αλέξης, Ευσταθιάδη Νατάσα, Καλαρά Νάντια, Καναρέλης Νίκος, Καπέλλος Γιάννης, Κωτσούλας Χρήστος (capten), Λάιος Αλέξανδρος, Μαντίκου Λίνα, Μπασσάνος Κώστας, Ξαφοπούλου Αλεξία, Οικονομέας Νίκος, Παπαδάτος Γιώργος, Παπαδημητρίου Νίκος, Παπαδόπουλος Νίκος, Παπακωνσταντίνου Νίνα, Ποταμιάνου Άρτεμις, Σκαλτσάς Γιάννης, Σπύρου Έφη, Τσεριώνης Γιώργος, Τσώλης Κώστας, Φασουλή Μάρω, Φουτρής Δημήτρης, Χανδρής Παντελής, Ψυχούλης Αλέξανδρος, Ομάδα Εrrands (Ξαγοράρης Ζάφος, Ντώνα Σοφία, Παππά Νίνα, Θεοδωρόπουλος Δημήτρης, Κουφάκης Γιώργος, Μανουάχ Ιλάν, Σαραντοπούλου Αλέξια, Τσιγάρα Μαρία), Ομάδα KangarooCourt (Αμελαδιώτης Δημήτρης, Βέης Σίμος, Γκούντζος Φίλιππος, Κουκόλη Έλενα, Παπαδόπουλος Ιορδάνης, Σαχίνη Νάνα, Στρατόγλου Ιωάννα), Lewis & Taggart.
Βορριάς Πάνος, Γεροδήμος Βασίλης, Γυπαράκης Γιώργος, Δάλλας Αλέξης, Ευσταθιάδη Νατάσα, Καλαρά Νάντια, Καναρέλης Νίκος, Καπέλλος Γιάννης, Κωτσούλας Χρήστος (capten), Λάιος Αλέξανδρος, Μαντίκου Λίνα, Μπασσάνος Κώστας, Ξαφοπούλου Αλεξία, Οικονομέας Νίκος, Παπαδάτος Γιώργος, Παπαδημητρίου Νίκος, Παπαδόπουλος Νίκος, Παπακωνσταντίνου Νίνα, Ποταμιάνου Άρτεμις, Σκαλτσάς Γιάννης, Σπύρου Έφη, Τσεριώνης Γιώργος, Τσώλης Κώστας, Φασουλή Μάρω, Φουτρής Δημήτρης, Χανδρής Παντελής, Ψυχούλης Αλέξανδρος, Ομάδα Εrrands (Ξαγοράρης Ζάφος, Ντώνα Σοφία, Παππά Νίνα, Θεοδωρόπουλος Δημήτρης, Κουφάκης Γιώργος, Μανουάχ Ιλάν, Σαραντοπούλου Αλέξια, Τσιγάρα Μαρία), Ομάδα KangarooCourt (Αμελαδιώτης Δημήτρης, Βέης Σίμος, Γκούντζος Φίλιππος, Κουκόλη Έλενα, Παπαδόπουλος Ιορδάνης, Σαχίνη Νάνα, Στρατόγλου Ιωάννα), Lewis & Taggart.
Στο πλαίσιο της έκθεσης την Κυριακή 5 Οκτωβρίου (10.30-14.30) στο ιστορικό καφενείο Μαστρονικολόπουλου θα πραγματοποιηθούν μια σειρά «ασύμπτωτων διαλόγων» με την συμμετοχή των: Δάλλας Αλέξης, Ζαβλάρη Μερόπη, Ζαφειρόπουλος Θεόδωρος, Ντώνα Σοφία, Παλυβού Σταθούλα, Ωραιόπουλος Φίλιππος (Άτυπο studio Νεο-ποιητικής).
Προσκεκλημένοι ομιλητές: Ζήκα Φαίη (Θεωρητικός Τέχνης, Επίκουρη Καθηγήτρια ΑΣΚΤ) και Μπαχτσετζής Σωτήρης (Ιστορικός Τέχνης, επιμελητής εκθέσεων),
Η έκθεση και οι παράλληλες εκδηλώσεις θα καταγραφούν με σκοπό την παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ μικρού μήκους από την Ελένη Φέττα.
Προσκεκλημένοι ομιλητές: Ζήκα Φαίη (Θεωρητικός Τέχνης, Επίκουρη Καθηγήτρια ΑΣΚΤ) και Μπαχτσετζής Σωτήρης (Ιστορικός Τέχνης, επιμελητής εκθέσεων),
Η έκθεση και οι παράλληλες εκδηλώσεις θα καταγραφούν με σκοπό την παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ μικρού μήκους από την Ελένη Φέττα.
Τηλέφωνα επικοινωνίας : Κ. Χριστόπουλος: 6945460987
Θ. Ζαφειρόπουλος: 6945586045
Email: art@thesymptomprojects.gr
Θ. Ζαφειρόπουλος: 6945586045
Email: art@thesymptomprojects.gr
Στηρίζουμε τη δημιουργία
My mother’s silence / Χρήστος Χρυσόπουλος
Έκθεση φωτογραφίας
Άμφισσα, 3 - 12 Οκτωβρίου 2014
Οικία Αλέξανδρου Δελμούζου, (5-9μ.μ.)
Εγκαίνια: 3 Οκτωβρίου 2014 | 20.00
Επιμέλεια: Αποστόλης Αρτινός
Άμφισσα, 3 - 12 Οκτωβρίου 2014
Οικία Αλέξανδρου Δελμούζου, (5-9μ.μ.)
Εγκαίνια: 3 Οκτωβρίου 2014 | 20.00
Επιμέλεια: Αποστόλης Αρτινός
“Όταν ο Χρήστος Χρυσόπουλος επισκέπτεται το πατρικό του διαμέρισμα και φωτογραφίζει τους χώρους του, αυτό που κάνει στην πραγματικότητα είναι να εκθέτει το ψυχισμό του στην τοπική μιας μοναδικής και κατάδικής του συγκίνησης, να εκτίθεται σε μια δια-στροφή που εκτρέπει το βλέμμα σε σημεία που μένουν ανεντόπιστα στην όραση. Εκεί όπου το πράγμα απολύει το υλικό του ίχνος και αναδύεται εμψυχωμένο στις μνημοτεχνικές του ανακτήσεις, στις ανεικόνιστες και ανεκπλήρωτες επικλήσεις μας μέσα στη νύχτα. Στη φωτογραφική ενότητα “My mother’s silence” του Χρυσόπουλου ο θεατής αναγνωρίζει αυτές τις μαύρες τρύπες της συγκίνησης, το ανάγλυφό τους. Αγκυροβόλια μιας κάθειρξης ψυχικής, μιας αμετάκλητης δέσμευσης σ' αυτό που ήταν και θα 'ναι πάντα η βιωτή του ανθρώπου: μια καθαρή και αναπαράστατη εμπειρία μοναξιάς.”
Αποστόλης Αρτινός
“Έχω πάντα μαζί μου τη φωτογραφική μου μηχανή. Εκείνο το απόγευμα η μητέρα μου έλειπε. Άνοιξα τους λογαριασμούς και ένα βιβλίο που με περίμεναν στο τραπέζι της κουζίνας και μετά άρχισα να τριγυρνάω στα δωμάτια. Η πρώτη φωτογραφία προέκυψε αυθόρμητα και μετά ήταν σαν να μου επιβλήθηκε ένας ρυθμός. Να κοιτάς και να φωτογραφίζεις. Να κάνεις μερικά βήματα. Να κοιτάς και να φωτογραφίζεις. ”
Χρήστος Χρυσόπουλος
Χρήστος Χρυσόπουλος
“Πατρικό σπίτι: τι μπορεί να ανακαλύψει κανείς εκεί που δεν γνωρίζει ήδη; Δεν πρόκειται άραγε για έναν χώρο εγκατεστημένο μέσα μας αυτονόητα, ανεξίτηλα; Στο πέρασμα του χρόνου γίνεται ένα είδος κιβωτού που συντηρεί τις αθέατες λόγω συνήθειας, συχνά ασήμαντες καθαυτές, υλικές σταθερές που μας συντρόφεψαν. Ο Χρυσόπουλος τις περιεργάζεται σαν μινιμαλιστικές νεκρές φύσεις”
Ηρακλής Παπαϊωάννου, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσ/κης
Ηρακλής Παπαϊωάννου, Μουσείο Φωτογραφίας Θεσ/κης
Θυμηθείτε εδώ
Κώστας Τσικνής
Έκθεση των τελευταίων ζωγραφικών του έργων.
Άμφισσα, 3 - 12 Οκτωβρίου 2014
Οικία, Αλέξανδρου Δελμούζου
Εγκαίνια: 3 Οκτωβρίου 2014 | 20.00
Ώρες λειτουργίας: 5-9μ.μ.
Έκθεση των τελευταίων ζωγραφικών του έργων.
Άμφισσα, 3 - 12 Οκτωβρίου 2014
Οικία, Αλέξανδρου Δελμούζου
Εγκαίνια: 3 Οκτωβρίου 2014 | 20.00
Ώρες λειτουργίας: 5-9μ.μ.
Δείτε εδώ
Χορηγός επικοινωνίας:
Χορηγός εγκαινίων:
Περισσότερες πληροφορίες για τις εκθέσεις μας μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.thesymptomprojects.gr/, https://www.facebook.com/pages/The-Symptom-Projects/175083469177444?fref=ts
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.